Ystävättäreni sanoi minulle taannoin, että hän haluaa elää arvokkaan elämän. Taustaansa vasten luulen ymmärtäneeni mitä hän tarkoitti. Mikä Sinusta on arvokas elämä?
Arvokas elämä
7
540
Vastaukset
- mirham
on laulun arvoinen ja jokainen elämä on tärkeä...niinkuin eräässä laulussa lauletaan osuvasti,eiköhän elämä jo sinänsä ole arvokas se on eri asia mitä tällä arvokkaalla elämällä tekee...
laulu, jonka mirham mainitsi, on joskus herkällä päällä ollessani tuonut mulle melkein tipan linssiin. Se kertookin, että jokainen elämä on arvokas.
Omakohtaisesti; yrittää elää toisia vahingoittamatta. Haluaisin ihmisten muistavan/pitävän minua hyväntahtoisena.
Sanon noin senkin uhalla, että toisinaan ärsyynnyn itse, siitä, kun joku erikseen mainitsee olevansa jotain, positiivista tietysti :)
Tulee olo, että sen pitäisi tulla esiin muuten, kuin kertomalla se itse..
Saikohan tuostakaan ajatuksesta mitään tolkkua :)
Tietysti on tarkoitus elää myös omilla ehdoilla, on tullut joskus koetuksikin, että liika kiltteys ei ole hyvästä.- arvokasta on...
...noudattaa hienotunteisuutta:
TEE NIIN TOISILLE KUIN TOIVOT ITSELLESI TEHTÄVÄN.
Kun tätä noudattaa, on elämässä arvokkuutta. - keskiyonkehraaja
aivan hukassa, mutta mulle toi otsikko toi mieleen runon: Älä tuo kukkia haudalleni, vaan muista minua jo eläissäni.
Ystävät, rakkaat, hyvä omatunto.Eikös siihen jo sisälly se arvokkuus, no ainakin tärkeys. Taidanpa viettää itsesäälipäivän..on sellanen olo...Arvokkuus taitaa olla kyllä siitä kaukana... - Porkkana
Elämä itsellään on arvokas. Siihen ei tarvita minkäänlaisia tekoja tai muita meriittejä. Arvokasta elämää ei ansaita, se on sitä joka tapauksessä.
Näin sen koen. - mari
rehellisyyttä, lapsia, hyviä ihmissuhteita, luonnosta nauttimista, mukavia kotieläimiä (koiria ja kissoja), toisen huomioonottamista, musta-valkoisuuden muuttumista väreiksi ja sävyeroiksi ja rakkautta näissä kaikissa. Ja kaikki lähtee itsensä arvostamisesta ja rakastamisesta sellaisena kuin on.
Siihen ei kuulu pahuus, kateus eikä henkinen tai fyysinen väkivalta. - murmeli
otta huomioon toinen ihminen ihmisenä kunnioitaa häntä ja hänen tahtoaan . joskus ehkä se tuotaa valtavasti kipua mutta on sen arvoista jos toista tosisaan rakastaa, niin tekee toisen eteen vaikka mitä. yritetään olla toisille hyvä vai mitä .kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle523355Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472796Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482600Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572301Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572023- 1511644
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381283- 241164