mieskropoa

Anonyymi-ap

millainen mieskroppa sytyttää. Itseäni hieman vatsakas noin 50 v, isot nännit, sopiva kulli ja isot kassit

53

1160

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika samoihin menee. Isot pussit ja kunnon nännit ovat tärkeitä. Ja miehellö saa olla karvaa.

      • Anonyymi

        karvaa saa olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        karvaa saa olla

        Apina yök


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apina yök

        Teilläkö kotona kumpi.


    • Anonyymi

      Itseäni sytyttää normaalivartalo,ei karvaa paitsi munakarvat saa olla,kivekset karvattomat,sellaiset sopusuhtaiset elimet,jos miehellä on kuitenkin vielä poikamaista pyöreyttä on se plussaa

      • Anonyymi

        Katos taas yks epätoivoinen homo pohtii hyppämistä Tammerkoskeen


      • Anonyymi

        Mitä on "poikamainen pyöreys"?
        Yleensä pojat ovat suurelta osin hoikkia ja napakoita!
        Mutta ällää sekoilko poikiin vaan homo-ukkomies runkkuihinne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on "poikamainen pyöreys"?
        Yleensä pojat ovat suurelta osin hoikkia ja napakoita!
        Mutta ällää sekoilko poikiin vaan homo-ukkomies runkkuihinne!

        Pyöreydestä tulee ensin mieleen kiinteät pyöreät napakat pakarat. Ei pyöreys ainakaan tarkoittaisi mitään ylipainoa, tai voi kai sen joku niinkin määritellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on "poikamainen pyöreys"?
        Yleensä pojat ovat suurelta osin hoikkia ja napakoita!
        Mutta ällää sekoilko poikiin vaan homo-ukkomies runkkuihinne!

        Hmmmmm


    • Anonyymi

      Tykkään kanssa sellaisesta poikamaisesta pyöreydestä ja karvoituksesta vaikka ois vanhempikin kolli

      • Anonyymi

        Ööökkk...🤑


    • Anonyymi

      Semiori mies suurella kyrvällä,setämies 70 ,+,ja järkyttävän kokoinen kyrpää

      • Anonyymi

        Semmoinen iso terska ympärileikattuna vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoinen iso terska ympärileikattuna vielä

        Juuri näin,suuri terska,vaan niin kiihottavaa katsella....


    • Anonyymi

      Tuli sellainen mieleen, että jos tykkää enemmän karvaisesta ja miesmäisestä, niin onkohan ennemmän miehiin päin oleva homo. Kuin jos tykkää karvattomista ja poikamaisista, elikkä enemmän naismaisista miehistä.

      • Anonyymi

        Poikamainen posliini poika,pippeli karvaton,tuppipippeli on kyllä ihana katsella....


    • Anonyymi

      Hoikka pieni kokoinen normi kaluinen.

      • Anonyymi

        Täällä olis yksi,tarviitko tarkempaa kuvausta tai mittoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis yksi,tarviitko tarkempaa kuvausta tai mittoja

        Laita vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita vaan.

        165 .60. n.10 cm velttona.13,5 kovana,muuten posliini, peniksen yläpuolella kaistale karvoitusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        165 .60. n.10 cm velttona.13,5 kovana,muuten posliini, peniksen yläpuolella kaistale karvoitusta

        Juuri sopivat mitat, joka suhteessa. Paljonko ikää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sopivat mitat, joka suhteessa. Paljonko ikää?

        55,kiinnostuitko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sopivat mitat, joka suhteessa. Paljonko ikää?

        Samaa mieltä,juuri sopivat mitat,tuollaisen kun sais vaikka kolmanneksi pyöräksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        55,kiinnostuitko?

        Kiinnostaa, mistä päin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa, mistä päin olet?

        Kuopiosta,haluaisitko ottaa suuhun,vai kiinnostaisiko sinua panna minua pyllyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa, mistä päin olet?

        Onko miten iso,kiinnostais kokeilla mahtuuko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopiosta,haluaisitko ottaa suuhun,vai kiinnostaisiko sinua panna minua pyllyyn

        Olet vähän kaukana, olen pirkanmaalta. Ottaisin suihin ja panisin pyllyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vähän kaukana, olen pirkanmaalta. Ottaisin suihin ja panisin pyllyyn.

        Onko sulla millaset mitat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla millaset mitat

        180/80/16/4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        180/80/16/4

        Olis aika sopiva pyllyyn,haluaisin kokonaan sisään, ja ihana olisi tulla sinun suuhusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        180/80/16/4

        Ja tykkäisin tuollaisesta isommasta kaverista,mulla alkaa kovettua kun ajattelen kyrpääsi, se olisi just passeli pyllyyni, mahtuu,tuntuu kuitenkin täydeltä,ei riko paikkoja,,olisitpa lähempänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tykkäisin tuollaisesta isommasta kaverista,mulla alkaa kovettua kun ajattelen kyrpääsi, se olisi just passeli pyllyyni, mahtuu,tuntuu kuitenkin täydeltä,ei riko paikkoja,,olisitpa lähempänä

        Harmin paikka. Olisi ollut kiva touhuta kaikenlaista, kiireetöntä ja kiimaista seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tykkäisin tuollaisesta isommasta kaverista,mulla alkaa kovettua kun ajattelen kyrpääsi, se olisi just passeli pyllyyni, mahtuu,tuntuu kuitenkin täydeltä,ei riko paikkoja,,olisitpa lähempänä

        Harmin paikka. Olisi ollut kiva touhuta kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        165 .60. n.10 cm velttona.13,5 kovana,muuten posliini, peniksen yläpuolella kaistale karvoitusta

        Olisit mukavan kokoinen laveri minulle. 60+ uklomies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit mukavan kokoinen laveri minulle. 60 uklomies.

        Ottaisitko suihin ,loppuun asti ja panisitko pyllyyn


    • Anonyymi

      Iältään 60-70v ja lyhyt eli korkeintaan 170cm ja vatsakumpu,jonka alla pieni kalu runsaan karvoituksen kanssa.

      • Anonyymi

        70v, lyhyehkö 170cm, hieman vatsakas bi. Olen ajellut karvat pois kalun ympäriltä, kivespussista sekä pakaroiden välistä. Pidän vähäkarvaisesta siististä miehestä löytyykö suht saman ikäistä miestä kaveriksi nauttimaan kanssani. 05 alueelta. Otan suihin nielen kaikki.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vatsakas,harmaat rintakarvat,isot pallit,paksu kalu josta terska näkyy puoliksi löysänä

    • Anonyymi

      Sellainen mies saa olon kiimaiseksi ja alkaa tehdä kullia mieli, jos on yli 190 cm pitkä, yli 100 kiloinen ja vahva. Karvainen rinta, vatsa ja vahvat paksut karvaiset käsivarret.Kulli noin 20 senttinen ja isot kivekset.

      • Anonyymi

        Tämä kaikki löytyy, ja kiimassa kaiken aikaa.
        M bi 191/ 115 21/6 . E-p.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kaikki löytyy, ja kiimassa kaiken aikaa.
        M bi 191/ 115 21/6 . E-p.

        Olen myös ep:lta. Vois vaihdella viestejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös ep:lta. Vois vaihdella viestejä.

        Kyllä kyllä, mut se kohtaamisen vaikeus aina mietityttää? Itse ylistaron seudulta, sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä, mut se kohtaamisen vaikeus aina mietityttää? Itse ylistaron seudulta, sinä?

        Seinäjoen seudulta ja autolla pääsee vartissa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      70 kymppinen seniori,järkyttävän kokoinen löysä kyrpä ja terska paljaana...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eilen näin yhden namupoja.
      N. 18-20v pyöreä peppu ja hieman treenattu yläkroppa ja vaaleat kiharat hiukset ei pitkät ja otsalla nätit kiehurat. Saispa tuollaisen pojan jonkun körilään kanssa leikkikaveriksi. Itse 66v.

    • Anonyymi

      U­u­­­s­­i sek­­si­tea­­tteri avautu­­u Su­­omeen! Ku­­tsumme kaikk­­i­­. Il­mo­­it­­­tau­­tum­­inen ry­hmä­­ämm­­­e tä­­äl­­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E9z4C5

    • Anonyymi

      Karvaa saa olla mutta itse tykkään jos siistiksi ajeltu tai posliini.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2619
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      210
      2405
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe