Tukkukoira.fi Luotettava vai ei luotettava???!

Anonyymi-ap

Jos olette tilanneet kyseiseltä verkkokaupalta tuotteita kertokaa mitä ostitte ja oliko laadukkaita yms. Itse haluisin tilata neuleen bulldogilleni
Koiratarvike kauppa siis kyseessä

18

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulis että ihan luotettava kun Klarna yhteistyökumppanina, tuotteista tosiaan en tiiä mutta arvosteluja kaupasta löytyy vain hyvää palautetta

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍑 ­­­N­y­m­­f­­­o­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17945634f

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

hyvä kauppa,ostin avautuvan juomapullon koiralle ja koulutuspillin, laadukasta ja toimitus kesti vähäsen yli viikon

• Anonyymi

en ole kuullut

• Anonyymi

On luotettava. Tilasin koiranpedin sieltä

• Anonyymi

luin vauva.fi ja sielläkin luki että on ok eli luotettava varmasti

• Anonyymi

Pienen tutkiskelun jälkeen olen tullut siihen tulokseen että toimitusajat on hitaita, mutta kauppa myöntää sen ja lukee selvästi sivuilla. Tuotteet laadukkaita ja asiakaspalvelu myös hyvä.

• Anonyymi

kuinka pitkiä?kuukausia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuinka pitkiä?kuukausia?

Ei sentään, 9-19pv eli ei itseasiassa niin huono. Riippu mihin vertaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sentään, 9-19pv eli ei itseasiassa niin huono. Riippu mihin vertaa

sivuilla lukee 8-18 pv

• Anonyymi

itse sain 6 päivässä tilaukseni

• Anonyymi

Tämä "kotimainen" verkkokauppa tilaa tuotteet esim. kiinalaisilta toimittajilta, joista ne lähetään suoraan tilaajille. Saatte tuotteet paljon, paljon halvemmalla tilaamalla ne itse esim. Temusta, Aliexpressiltä. Ja, sekin kertoo paljon, jos lähetystä ei noudeta, se tuhotaan posti, matkahuollon tms toimesta. Ei siis Tukkukoira.fille lähetyksen sisältö paljonkaan arvoista. Eikä sitä voi palauttaa ko. firmalle, kun se on lähetetty Kiinasta. Jos olisi kunnollinen Suomalainen firma, varastoisivat ja lähettäisivät tuotteet Suomesta.

• Anonyymi

Älä höpötä. Olen palauttanut tuotteen ja hyvin meni. Ei mahda onnistua Kiinakauppojen kanssa? Yrityksen pyörittäjä on koiraihminen itsekin ( olen jutellut hänen kanssaan ) ja kaikki myynnissä olevat tuotteet on pitkäaikaisessa testissä omassa käytössä ennen kuin ttulevat myyntiin. Ainoa ero vaikkapa Mustiin ja Mirriin on se että eivät pidä isoa varastoa Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpötä. Olen palauttanut tuotteen ja hyvin meni. Ei mahda onnistua Kiinakauppojen kanssa? Yrityksen pyörittäjä on koiraihminen itsekin ( olen jutellut hänen kanssaan ) ja kaikki myynnissä olevat tuotteet on pitkäaikaisessa testissä omassa käytössä ennen kuin ttulevat myyntiin. Ainoa ero vaikkapa Mustiin ja Mirriin on se että eivät pidä isoa varastoa Suomessa.

Höpöhöpö. Rahat olet ehkä voinut saada takaisin mutta mitään et ole palauttanut. Se palautus on ulkoistettu Remeolle. Ja Mustin ja Mirrin kanssa tuolla ei käytännössä ole mitään samaa.

• Anonyymi

Hyvä kauppa, juttelin asiakaspalvelun kanssa pitkään kun tuotteessa oli vika. Sain todella nopeasti korvaavan tuotteen tilalle.
      Tuotteet tulevat suoraan valmistajilta joiden kanssa ko. kaupalla on sopimus.
      Ostan toistekin.

• Anonyymi

Olet siis itse ”kauppias”. Jollain suomalaisella pärnäsellä ei ole mitään sopimusta kiinalaisten valmistajien kanssa. Sopimukset ei pidä isompienkaan firmojen ja volyymiltaan oikeiden ostajien kanssa vaan siellä on edelleen pakko olla vahtimassa ja tutkimassa paikanpäällä joka lähetys ennen konttiin lastausta.

• Anonyymi

Hyvä kauppa, komppaan viimeisimpiä viestejä, ihmiset ovat liian arkoja verkkokauppojen suhteen, ei ole laadulla mitään eroa mustista ja mirristä paitsi että heiltä tulee suoraan valmistajalta, kaupalla sopimus kuten sanottu. Itse tilannut petejä ja leluja ja ei ikinä ongelmaa ja asiakaspalvelu nopeaa ottaen huomioon kaupan kokoa.

• Anonyymi

Hyvä ja toimiva kauppa piste. Olen tilannut jo paljon ja vuosia ovat olleet käynnissä eli ei mitään huijareita, en ymmärrä miksi ihmiset raivostuvat siitä että tuotteet tulevat kiinasta. Niinhän kaikki muutkin lelut ja pelit esim. Mustista ja Mirristä tulevat sieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      104
      1854
    2. 236
      1649
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1050
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1020
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      61
      947
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      54
      859
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      63
      808
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      807
    9. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      805
    10. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      801
    Aihe