Miltä squirtaus tuntuu? Miten sen teet? Oletko ylpeä tästä kyvystä? Koetko että siitä enemmä hyötyä vai haittaa? Olisin halukas kokemaan lisää squirtaavia naisia ja tietämään lisää naisten omista kokemuksista. Olen 31v avoin, rento, urheilullinen, luotettava mies jos haluaa tavata.
Nainen, pystytkö squirtaamaan?
14
1337
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E8f1I4
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179466735
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Se on täydellistä nautintoa, jos voi vaan antaa mennä. Liittyy minulla poikkeuksellisen voimakkaaseen orgasmiin. Saan sen sähköhammasharjalla tai erityisen hyvällä vibraattorilla klitorista hieroessa. Jos olen samassa sessiossa työnnellyt jotain sisääni, squirttaus on vielä todennäköisempää mutta vaatii aina ennen kaikkea klitan voimakasta stimulointia. Sormilla saan vain "tavallisen" orgasmin, En ole mitenkään ylpeä tästä "taidosta", se liittyy omiin hetkiini (miehen kanssa en ole koskaan squirtannut). Eikä se edes ole mikään taito, niin vain tapahtuu. Tärkeintä on että se tuntuu taivaallisen hyvältä. Ensin tulee koko kropassa tuntuvat, pitkään jatkuvat nautinnon aallot, ja sitten tuntee että nyt alkaa lorottaa. Aika ja paikka katoaa. Tällainen orgasmi on juurikin hekumallisilla aalloilla keinumista, tavallinen orgasmi on lyhyempi räjähdys.
Viimeksi tänään pidin sängyllä omaa kivaa uudehkon vibraattorin kanssa. En ollut sen kanssa ennen squirtannut, niin en arvannut että niin voisi käydä. Aiemmin vain sähköhammasharja oli tuottanut tämän nautinnon. Sänky kastui pahasti, en mahtanut yhtään mitään, ja sitten äkkiä peittoa kuivaamaan ennen kuin muu perhe tulee kotiin :D
Nyt tiedän että tämän vibran kanssa on paras nautiskella suihkussa tai wc-pöntöllä, kuten yleensä teen jos on suihkuorgasmin vaara.- Anonyymi
Aikamies uuninpankolta kertoi tämän meille ja illalla taas sieltä pankolta mälli lentää vanhaa Rattoa selaillessa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikamies uuninpankolta kertoi tämän meille ja illalla taas sieltä pankolta mälli lentää vanhaa Rattoa selaillessa 😂
Näin kertoo itse spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo itse spede niuvanniemestä buaahaa
Ai sie kommentoit itseesi. Mites sie muuten tuon olisit tiennyt.
- Anonyymi
Voisitko vähän avata tota hammasharjan käyttöä? Otatko sen harjaspään pois yms.
Olis kiva kuulla niin vois itekki kokeilla;) Anonyymi kirjoitti:
Voisitko vähän avata tota hammasharjan käyttöä? Otatko sen harjaspään pois yms.
Olis kiva kuulla niin vois itekki kokeilla;)Käytän nimenomaan harjaspäätä, mulla on siihen ihan oma harjansa jota en käytä hampaiden pesuun :)
Harja vaan klitan päälle surisemaan ja orkku alka tulla melkein saman tien ja kestää pitkään, usein tulee monta peräkkäin. Näin siis minulla, ei toki välttämättä toimi jokaisella yhtä tehokkaasti. Etsit vain juuri oikean kohdan, ja nam...
Mulla on klitoris kestänyt harjan aiheuttamaa hankausta tosi hyvin rikkoontumatta, mutta jos arveluttaa, voi harjasten päälle kietaista esim. palan kelmua ja tuntuma on yhtä hyvä. Tämä suojaa myös, jos haluaa käyttää samaa harjaa vielä hampaidenpesuun.
Sisään emättimeen sähköhammasharjaa ei pidä työntää.
T. ensimmäinen vastaaja, sängynkastelija :)- Anonyymi
Lovisamf kirjoitti:
Käytän nimenomaan harjaspäätä, mulla on siihen ihan oma harjansa jota en käytä hampaiden pesuun :)
Harja vaan klitan päälle surisemaan ja orkku alka tulla melkein saman tien ja kestää pitkään, usein tulee monta peräkkäin. Näin siis minulla, ei toki välttämättä toimi jokaisella yhtä tehokkaasti. Etsit vain juuri oikean kohdan, ja nam...
Mulla on klitoris kestänyt harjan aiheuttamaa hankausta tosi hyvin rikkoontumatta, mutta jos arveluttaa, voi harjasten päälle kietaista esim. palan kelmua ja tuntuma on yhtä hyvä. Tämä suojaa myös, jos haluaa käyttää samaa harjaa vielä hampaidenpesuun.
Sisään emättimeen sähköhammasharjaa ei pidä työntää.
T. ensimmäinen vastaaja, sängynkastelija :)Niin mielelläni pesisin hampaat sillä harjalla. Varsinkin jos se ei olisi ollut suojattu.
Mikään ei sytytä niin kuin tyttöjen omakiva.
N45 Anonyymi kirjoitti:
Niin mielelläni pesisin hampaat sillä harjalla. Varsinkin jos se ei olisi ollut suojattu.
Mikään ei sytytä niin kuin tyttöjen omakiva.
N45Puspus ja surrur!
- Anonyymi
Lovisamf kirjoitti:
Puspus ja surrur!
Puspus kiimaisen märälle pimpallesi myös täältä. Meiltä ei löydy surruuttimia kotoa, mutta sormet ajaa hyvin asian. Naisten pimpat kiihottaa enemmän kuin penikset, vaikka olen naimisissa miehen kanssa.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/W3v2V0
- Anonyymi
Ei siitä ole kuin pelkkää haittaa. Ne sotkut paitsi nolottaa sieltä purkautuessaan niin myös kun niitä pois pyyhkii! Jos samanlaisia orgasmeja voisi saada ilman näitä purkauksia niin olisin onnellinen.
N.44Ikävä kuulla, että asia on näin ja uskon toki. Näinhän se varmasti onkin. Kyllä silti mieluusti kokisin lisää squirtailua. Jotenkin se on vaan niin kiihottavaa ja kuumaa kun saa naisen squirtaamaan.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541411- 741385
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3101150Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461077Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht31892vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804