Laitetaas bileet pystyyn!

No niin tällä puolella palstaa, on ollut välillä vähän huono ilmapiiri..

Siksi ajattelin, että nostetaanpa fiilistä🥳

Benny Benassi - satisfaction (Emanuela Marini Techno Remix)

https://youtu.be/_EGFwch19lk

Terkkuja faneille👋🏻

98

839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮arvasin!

• Anonyymi

Mitä sä nyt arvasit - ettei tätä miehen hehhehprofiilia bannattu sittenkään? Minä olen lähes yhtä järkyttyny nyt

• Anonyymi

Oletko pannu sitä nalleekin?

• Anonyymi

Ihan kiva..........
      Vielä kun pääsis toteuttamaan biisin sanoja, niin olis vieläkin parempi fiilis.

:)

• En viittinyt pistää alkuperäistä musavideoo. Olis muuten ollut taas liian kuumat paikat😉

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

En viittinyt pistää alkuperäistä musavideoo. Olis muuten ollut taas liian kuumat paikat😉

No oliko kuumat paikat mun nallen kanssa? Hemmetin munannieliä !

• Anonyymi kirjoitti:

No oliko kuumat paikat mun nallen kanssa? Hemmetin munannieliä !

Nallet on kyllä vähän liian karvasia mun makuun sori. Saat pitää nallesi.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

En viittinyt pistää alkuperäistä musavideoo. Olis muuten ollut taas liian kuumat paikat😉

Noh, mikäs niissä tyämiehissä viehättää?
        Ne naikkoset on kivan näköisiä, mutta ne miehet.... mahtaako saada kuumaksi?
        :D

• Anonyymi kirjoitti:

Noh, mikäs niissä tyämiehissä viehättää?
        Ne naikkoset on kivan näköisiä, mutta ne miehet.... mahtaako saada kuumaksi?
        :D

No ei ne työmiehet uppoo, ehkä ihan samalla tavalla..

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Niin vähän aattelinkin, vieläkö biletät?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin vähän aattelinkin, vieläkö biletät?

Voin bilettää jos joku laittaa musa linkkejä😊

• Anonyymi

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kiitos, kun jaoit🙂 oli oikein menevä biisi.

Sellaista youtuupi ehdotteli ja ihan kiva oli, erilainen kuin on normaalisti tottunut kuuntelemaan.
        Sillee kiva myös, että kuulee jotain uutta tuoltakin päin maailmaa, on ollut pimennossa tähän asti.

• Anonyymi kirjoitti:

Sellaista youtuupi ehdotteli ja ihan kiva oli, erilainen kuin on normaalisti tottunut kuuntelemaan.
        Sillee kiva myös, että kuulee jotain uutta tuoltakin päin maailmaa, on ollut pimennossa tähän asti.

Juu eipä sitä tuon maan musiikkia tule kuunneltua..

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Juu eipä sitä tuon maan musiikkia tule kuunneltua..

Annan pari lisää, kun siinä tuota genreä ja ehdotuksia seurailin niin selaillessa löytyi kyllä muutama helmi lisää josta tykkäsin.

https://www.youtube.com/watch?v=3fCXblVltjo
        ja
        https://www.youtube.com/watch?v=InaLb332h5s

Muhun ainakin uppoaa ja iskee, voin sanoa että hienoja biisejä.
        Kiva koodailla ja kuunnella, vaikka kelpaisi kyllä katsoa ennemmin noita videoita .

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Ei nämä kaikenmaailman patentti-putkoset ja sen sellaset ainakaan, just saying

• Anonyymi
      • Se olikin tarkoitus👍🏼

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Se olikin tarkoitus👍🏼

Se on varma, että tykkää😅

• Anonyymi
      • Kaunis ääni😊

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kaunis ääni😊

Onse.

• Rauhallista🙂

• Haaveilija39 kirjoitti:

Rauhallista🙂

Et sitten kuunnellut loppuun asti :), omalla tavallaan kiihkeää

• E-Lukka kirjoitti:

Et sitten kuunnellut loppuun asti :), omalla tavallaan kiihkeää

En joo ihan loppuun kuunnellut😁 olihan lopussa tosiaan enemmän menoa.

• Anonyymi
      • Kiitos, samoin🤗

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kiitos, samoin🤗

Tykkäsitkö biisistä?

• Anonyymi kirjoitti:

Tykkäsitkö biisistä?

En yleensä kuuntele tämän tyyppistä musaa, ei kappale silti huono ole.🤗

• KJM3 kirjoitti:

https://youtu.be/EXIWlRrkjKE

Josko sen oikean linkinkin laittaisi...

Just meinasin kuitata, että ei toi ainakaan Tiëstoa ollut 🤣

• randombypasser kirjoitti:

Just meinasin kuitata, että ei toi ainakaan Tiëstoa ollut 🤣

No nih! 😄

• Mietinkin että nyt ei oikein lähde😁

Mietinkin että nyt ei oikein lähde😁

Se oli vaan semmonen rauhallisempi intro-osuus 🤣

Se oli vaan semmonen rauhallisempi intro-osuus 🤣

Juu, mietinkin että tässäkö tämä nyt oli 0:15sek🤣 vähän jäi ”tiestö” vaimeeks.

Juu, mietinkin että tässäkö tämä nyt oli 0:15sek🤣 vähän jäi ”tiestö” vaimeeks.

Sehän on kuin arkiseksiä, 15 sekuntia ja tässäkö se nyt oli 😂

No nyt laitoit kovan😍🥳🥳🥳🙌🏻🙌🏻

Joskus vanhakin pääsee yllättämään 🤣

• KJM3 kirjoitti:

Tää on kans ihan klassikko.

💃

Juu, arvoisan Tiästön kultaisesta nuoruudesta, jos niin voi sanoa 😁

Joskus vanhakin pääsee yllättämään 🤣

No sä kyllä osaat yllättää kaikin tavoin 😁

Mä oon pitänyt konemusasta jostain 10v. Ikäisestä. Sain lahjaksi c-kasetin olisikohan ollut nimeltään tekno buumi.? No mutta kuitenkin, siitä asti konemusa on kulkenut mun sydämessä ❤️ eikä loppua näy😁

Sehän on kuin arkiseksiä, 15 sekuntia ja tässäkö se nyt oli 😂

Niin niin, kaunis intensiivinen tuijotus ja se siitä🤭
        hei mut se 15sec on parempi, kuin ei mitään😂😉

No sä kyllä osaat yllättää kaikin tavoin 😁

Mä oon pitänyt konemusasta jostain 10v. Ikäisestä. Sain lahjaksi c-kasetin olisikohan ollut nimeltään tekno buumi.? No mutta kuitenkin, siitä asti konemusa on kulkenut mun sydämessä ❤️ eikä loppua näy😁

Onhan tuo itellekin aina enemmän tai vähemmän toiminut, mutta se menee innostuksen osalta kausissa. Taannoin oli vähän syvempi konemusakausi ja sainkin tosi hyviä vinkkejä tutuilta asian suhteen, niin löytyi kaikkea itselle uutta, diggareille varmaankin vanhaa takuutavaraa. Mutta toimii välillä hyvin duunissa tempomusana, kuulokkeet päähän, nappulat kaakkoon ja sitten tikataan menemään.

Niin niin, kaunis intensiivinen tuijotus ja se siitä🤭
        hei mut se 15sec on parempi, kuin ei mitään😂😉

Vähän riippuu... Työntö ja tuijotus... Vai 15 sek ja tuijotus... No näitä on hyvä pohtia nukkumaan mennessä 🤣

Onhan tuo itellekin aina enemmän tai vähemmän toiminut, mutta se menee innostuksen osalta kausissa. Taannoin oli vähän syvempi konemusakausi ja sainkin tosi hyviä vinkkejä tutuilta asian suhteen, niin löytyi kaikkea itselle uutta, diggareille varmaankin vanhaa takuutavaraa. Mutta toimii välillä hyvin duunissa tempomusana, kuulokkeet päähän, nappulat kaakkoon ja sitten tikataan menemään.

Mulla on myös vähän sama, etten koko ajan kuuntele.. mutta välillä, kun oikein innostun, niin saatan tosiaan kuunnella monta päivää putkeen.. sit tarvitsee jotain rauhoittavaa väliin🤪

Mulla on myös vähän sama, etten koko ajan kuuntele.. mutta välillä, kun oikein innostun, niin saatan tosiaan kuunnella monta päivää putkeen.. sit tarvitsee jotain rauhoittavaa väliin🤪

Tossa on tommonen kiva, vaihteleva temmoltaan ja tunnelmaltaan, melko kiihkeä kuitenkin kaiken aikaa

https://www.youtube.com/watch?v=H36v9eSbF3o

Vähän riippuu... Työntö ja tuijotus... Vai 15 sek ja tuijotus... No näitä on hyvä pohtia nukkumaan mennessä 🤣

No mutta jos niissä unissa olisi sitten vähän pitkäkestoisempaa menoa😉

No mutta jos niissä unissa olisi sitten vähän pitkäkestoisempaa menoa😉

On tietty, koska niissä unissa se katotaan se 15 sekuntia ja sitten se kelataan alkuun, katsotaan uudelleen ja toistetaan sitä riittävän pitkään 🤣

On tietty, koska niissä unissa se katotaan se 15 sekuntia ja sitten se kelataan alkuun, katsotaan uudelleen ja toistetaan sitä riittävän pitkään 🤣

Niin, että loppujen lopuksi olet työnnellyt monta tuntia putkeen🤣😘

Niin, että loppujen lopuksi olet työnnellyt monta tuntia putkeen🤣😘

No siis en minä olisi työnnellyt kuin sen 15 sekuntia, mutta joku voisi unissaan katsella sen pikkupätkän vaikka pari sataa kertaa, johan se laittaa otsan hikeen. Tosin ei siis minulla, vaan jollakulla toisella 😂

No siis en minä olisi työnnellyt kuin sen 15 sekuntia, mutta joku voisi unissaan katsella sen pikkupätkän vaikka pari sataa kertaa, johan se laittaa otsan hikeen. Tosin ei siis minulla, vaan jollakulla toisella 😂

🤭 niin, että se 15 sekuntia riittää😂😂😂 ok, olen kyllä nyt vähän erimieltä. Mut jos ollaan eri unissa, niin eikai toi nyt sitten haittaa.🤣

🤭 niin, että se 15 sekuntia riittää😂😂😂 ok, olen kyllä nyt vähän erimieltä. Mut jos ollaan eri unissa, niin eikai toi nyt sitten haittaa.🤣

Niin niin, tää menee kato ihan tasan. Miehen euro on naisen 70 senttiä, niin sitten saatte tossa toisessa sen takaisin, miehen 15 sekuntia on naisen puoli tuntia. Fair deal, eikö? 🤣

Niin niin, tää menee kato ihan tasan. Miehen euro on naisen 70 senttiä, niin sitten saatte tossa toisessa sen takaisin, miehen 15 sekuntia on naisen puoli tuntia. Fair deal, eikö? 🤣

No nyt kuulostaa jo paljon paremmalta😂 Täytyykin kaivella liukkarit esiin. 😂 Ei tiedä ketä mun unissa esiintyy. Jos ei oo vaikka, niin hot, ettei oma koneisto oikein hoida tehtäväänsä..

No nyt kuulostaa jo paljon paremmalta😂 Täytyykin kaivella liukkarit esiin. 😂 Ei tiedä ketä mun unissa esiintyy. Jos ei oo vaikka, niin hot, ettei oma koneisto oikein hoida tehtäväänsä..

No eikö! Se liukkari on varmaan tosiaan aika hyvä idea, ei jää ainakaan siitä kiinni että alkaa hiertämään kesken "nauhan" takaisinkelailun 😂

No eikö! Se liukkari on varmaan tosiaan aika hyvä idea, ei jää ainakaan siitä kiinni että alkaa hiertämään kesken "nauhan" takaisinkelailun 😂

😂🤣😂 Onkohan muilla yhtä älyttömiä huulia kuin meillä😂

Mitä huulia? 😯

Mitä huulia? 😯

No sun huulia🤭

No sun huulia🤭

Kumpia huuliani? Miehellä kun niitä ei onneksi ole useita, on vain kahdet 😂

Kumpia huuliani? Miehellä kun niitä ei onneksi ole useita, on vain kahdet 😂

Oliskos se vaikka sitten huumorin heitto huuli?🤭

sulla on kyllä oikein pehmeä ylä ja alahuuli.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Ei omissa maailmoissaan elävän guben yksinään käymä keskustelu luulisi niin kiehtovaa olevan, mutta jos itselläkään ei ole realiteetit kunnossa ns, niin miksei tietysti mieluummin kuin esim myöntäisi itselleen mitä tämä oikeasti on🤭

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Juu kyllä mä enemmän Dance muija oon👍🏼

Et sinä mikään muija kylläkään ole, vaan yksinäinen peräkammarin örkki🥱

• Anonyymi kirjoitti:

Et sinä mikään muija kylläkään ole, vaan yksinäinen peräkammarin örkki🥱

Kyllä tästä talosta kammareita löytyy. Mutta perää ei kyllä vielä ole näkynyt.

• Anonyymi

Tykkääkö haaveilija Käärijästä? :)

• Pidän😁

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Pidän😁

Itse meen torstaina kattomaan käärijää livenä! :)

• Anonyymi kirjoitti:

Itse meen torstaina kattomaan käärijää livenä! :)

Juu, minäkin kyllä voisin joskus käydä. Olihan se euroviisu sijoituskin, niin hyvä.🙌🏻

• Anonyymi

Haddaway - what is love
      Siit läks

• Tämäkin on hyvä🙂👍🏼

• Anonyymi
      • Näin on❤️

• Kyllä rakkautta tarvitaan. Itse melko vasta loin oman profiilin, niin olen ehtinyt saada roppakaupalla vittuiluja ja hu*raviestejä. En vaan pysty käsittämään mitä niin synkän ihmisen päässä liikkuu, että tuntemattomille pitää aukoa päätä.

• KJM3 kirjoitti:

Kyllä rakkautta tarvitaan. Itse melko vasta loin oman profiilin, niin olen ehtinyt saada roppakaupalla vittuiluja ja hu*raviestejä. En vaan pysty käsittämään mitä niin synkän ihmisen päässä liikkuu, että tuntemattomille pitää aukoa päätä.

Aa, no se on kyllä ikävää😞 Olen säästynyt melko vähällä.. joitakin p*llu mielessä viestejä on kyllä tullut.. rekkautuneilta, on ihan ok saada viestiä. Täys anonyymiltä, ei tiedä taas yhtään mitä odottaa..

En ymmärrä minäkään jos pitää olla tahallaan toiselle ilkeä. Miten joku voi saada siitä, niin kiksejä.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Aa, no se on kyllä ikävää😞 Olen säästynyt melko vähällä.. joitakin p*llu mielessä viestejä on kyllä tullut.. rekkautuneilta, on ihan ok saada viestiä. Täys anonyymiltä, ei tiedä taas yhtään mitä odottaa..

En ymmärrä minäkään jos pitää olla tahallaan toiselle ilkeä. Miten joku voi saada siitä, niin kiksejä.

Onko sinua naisena esiintyvä mies sitten lähestynyt joku ns anonyymi? Epäilen muun olevan perunteistä satuilua, mutta en epäilisi ollenkaan mikäli joku erikoinen olisi kokenut tarvetta lähestyä spämmiosoitettasi. Myötähäpeä

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sinua naisena esiintyvä mies sitten lähestynyt joku ns anonyymi? Epäilen muun olevan perunteistä satuilua, mutta en epäilisi ollenkaan mikäli joku erikoinen olisi kokenut tarvetta lähestyä spämmiosoitettasi. Myötähäpeä

No, on😁 Jos olet ystävällinen muille ja hauskaa seuraa.. Niin kyllähän sitä ihan asiallistakin seuraa saattaa saada. Kannattaa muidenkin kokeilla.😉

Menitkin sanomaan ääneen, niin heti tuo sama mieheksi väittäjä on vauhdissa. 🤣👍

• KJM3 kirjoitti:

Menitkin sanomaan ääneen, niin heti tuo sama mieheksi väittäjä on vauhdissa. 🤣👍

Jaa, jaa. Siitäkö se siis johtuu, kommentista..

• Anonyymi
      • 🙌🏻🕯️🕯️🙌🏻

• No onpa surulliset sanat...

• Anonyymi

Saanko vetää käteen kuvallesi?

• No älä vedä liian kauan.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No älä vedä liian kauan.

Meinaatko että 20 minuuttia kysymyksen jälkeen homma ois viel kesken?

• Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko että 20 minuuttia kysymyksen jälkeen homma ois viel kesken?

No sitähän ei koskaan tiedä.🤔

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No sitähän ei koskaan tiedä.🤔

Niin päivän kuntohan sen ratkasee :)

• Anonyymi kirjoitti:

Niin päivän kuntohan sen ratkasee :)

Just näin liian kännissä ei kannata vedellä, vaikka kuinka tekisi mieli.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Eeei ei ei, en kännissä ole. Mutta tulemiseen vaikuttaa päivän kunto paljon.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Anteeks ku sanoin noin, huono päivä muttei se saa olla tekosyy 😔 anteeks

• Anonyymi
      • Hoplaata vaan🤗

• Anonyymi
      • 🥳🥲🕯️ biisille🙌🏻

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3808
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      28
      3143
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      284
      3026
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2000
    5. Trump syyttää Bideniä ja Obamaa lentoonnettomuudesta!

Ukko on ihan seonnut.
      Maailman menoa
      243
      1741
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      6
      1540
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      1322
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1311
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      39
      1122
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      4
      1091
    Aihe