Millaisia ovat eleet, jutut, kanssakäyminen silloin kun ihastuksen kohde tai muuten kiinnostava henkilö on lähellä?
Miten ihastunut nainen käyttäytyy?
93
11449
Vastaukset
- Anonyymi
Kai se antaa silloin kohteelleen huomiota, on kiinnostunut hänestä ja pyrkii fyysisesti hänen lähelleen. Sama koskee jätkiä tai onhan niitä välinpitämättömiäkin leikkijöitä olemassa.
- Anonyymi
Jos on riittävän ihastunut saattaa juosta paniikissa karkuun noin kuvaannollisesti. Välttely voi myös tarkoittaa, ettei todella kiinnosta. Eli vaikeeta päätellä.
- Anonyymi
Jos on hullaantunut niin näin. Jos "vaan" kiinnostunut niin sitten kuten aiempi kirjoittaja kuvaa.
- Anonyymi
Normaalilla ajatuksenjuoksulla ja tunne-elämällä varustettu ei juokse karkuun kuin korkeintaan yläkoulussa, ihan nyt tiedoksi että näin aikuisten maailmassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalilla ajatuksenjuoksulla ja tunne-elämällä varustettu ei juokse karkuun kuin korkeintaan yläkoulussa, ihan nyt tiedoksi että näin aikuisten maailmassa
No mä näin yli 30 vuotiaana käyttäydyn noin ja ihan normaali olen. Tätä ei ole kyllä ennen tapahtunut, mutta kerta se on ensimmäinenkin 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalilla ajatuksenjuoksulla ja tunne-elämällä varustettu anonyymi ymmärtää mitä tarkoittaa "noin kuvaannollisesti".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä näin yli 30 vuotiaana käyttäydyn noin ja ihan normaali olen. Tätä ei ole kyllä ennen tapahtunut, mutta kerta se on ensimmäinenkin 😊
"käyttäydyn noin ja ihan normaali olen"
Tyypillisesti ihmiset käyttäytyvät kuin normaalit ihmiset, omasta mielestään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali ihminen ei kuvittele kaikkien normaalien ihmisten okevsn sananlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali nyt kai kuitenkin enemmän tyypillinen, keskiverto. Sosiaaliset normit. Haluaa tai pystyy toimimaan ikäiseltään odotetusti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On teillä huolet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän on se aikuisten maailma? Voisin itsekin muuttaa sinne.. ;)
- Anonyymi
Miehiä ohjailee viha ja impulssikontrollin puute.
- Anonyymi
Nii-in, otapa selvää, mikä ero naisten ja mieästen aivovarustuksella on. Ehkä viisastut ja valaistut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On teillä huolet.
Ihan niin ja joku jankuttaa normaalista tietämättä mitään ihmisistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän on se aikuisten maailma? Voisin itsekin muuttaa sinne.. ;)
Tervetuloa, täällä on aika tyhjää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervetuloa, täällä on aika tyhjää...
Yeap. oikeasti aikuiseksi kasvaneita tuntuu olevan hälyttävän vähän. Selvennökseksi, että ikä pelkästään ei tee kenestäkään aikuista.
Kai se useimmiten menee molemmilla sukupuolilla niin, että joko on yliaktiivinen tai sitten kohmettuu ettei säädä mitään. Sitten on se jokin osa väestöstä jotka osaavat ollaan jokseenkin normaaleja omia itsejään.
Ei mene molemmilla sukupuolilla samalla tavalla.
Ihmiset joilla on terve/normaali hormonaalinen toiminta (miessukupuolisilla omansa, ja naissukupuolisilla omansa) eivät 𝐭𝐨𝐝𝐞𝐥𝐥𝐚𝐤𝐚𝐚𝐧 ole ihastuneena "jokseenkin normaaleja omia itsejään".- Anonyymi
Neanderthal_Man kirjoitti:
Ihmiset joilla on terve/normaali hormonaalinen toiminta (miessukupuolisilla omansa, ja naissukupuolisilla omansa) eivät 𝐭𝐨𝐝𝐞𝐥𝐥𝐚𝐤𝐚𝐚𝐧 ole ihastuneena "jokseenkin normaaleja omia itsejään".Hyvin monet ihmiset ovat. Eivät kaikki ole rakastuneinakaan tunne-elämältään epävakaita sekopäitä, vaikka valtaosa onkin.
Neanderthal_Man kirjoitti:
Ihmiset joilla on terve/normaali hormonaalinen toiminta (miessukupuolisilla omansa, ja naissukupuolisilla omansa) eivät 𝐭𝐨𝐝𝐞𝐥𝐥𝐚𝐤𝐚𝐚𝐧 ole ihastuneena "jokseenkin normaaleja omia itsejään".Luepa kommenttini uudelleen ja mieti sitten omaa kommenttiasi.
- Anonyymi
Harmittaa kun en ole koskaan saanut kokea sitä että joku olisi ollut ihastunut tai edes rakastunut seurassani ja olisi hullaantunut minusta ja halunnut minua.
Minä olin hormoonipurskeessa aikoinaan ja se saa pään sekaisin, mutta puoliso on sellainen "normaali oma itsensä", joka tarkoitti sitä että seksiä oli alkuun kerran viikossa, ja sitten ei saanut oikein edes koskea kun hän veti itsensä suppuun, eikä aloituksia tullut häneltä koskaan ja nyt ei ole ollut seksiä vuosiin. Olin tyhmä ja tyydyin häneen, koska muitakaan en saanut.
Hän oli ainoa ihminen joka kertoi ihastuneensa ja rakastuneensa minuun, ja kaikki muut ovat vain katsoneet ystäviäni, eikä kukaan ole vilkaissutkaan minua vaikka minä olen ollut ihastunut useampaan aikoinaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin monet ihmiset ovat. Eivät kaikki ole rakastuneinakaan tunne-elämältään epävakaita sekopäitä, vaikka valtaosa onkin.
Rakkaushormoni sekoittaa pään ja laitatuttaa usein vaaleanpunaiset lasit silmille..
- Anonyymi
Ihastuneena oon aktiivinen, hakeudun seuraan. Hullaantuneena menen jäihin.
- Anonyymi
Huokailee syvästi eikä saa silmiän irti sinusta.
- Anonyymi
En ole ikinä huokaillut ihastuneena
- Anonyymi
Huokailen vähän väliä ihan ilman ihastuksia.
- Anonyymi
Tää onkin mielenkiintoinen juttu mulle helppo mu en ol kohdan sellaista naista joka kehtais selvistepäi tehdä alotetta mu poijjaat koittakaapa ihan ite ottaa selville vääräskohdas toimitte ni helpompi saada avarista niin kova tälli et tipahdatte jo siitä
- Anonyymi
Itsellä ainakin vaihtelee. Joinakin päivinä, kun saa itsensä pidettyä kasassa, käyttäydyn periaatteessa kuten muitakin kohtaan. Toisina päivinä...no jaa, pysyttelen etäällä, en katso silmiin. Oman ihastukseni kanssa jopa punastuin kerran, kun hän katsoi minua.
- Anonyymi
Jos ap tarkoittaa wanhaa naista, jonka vaihdevuodet ovat jo alkaneet niin, hänen ihastumisensa on äärimmäisen epätodennäköistä, mutta jos ihastuu niin saattaa esim. jäätävällä äänellä käskeä miehen juomaan kahvia kanssaan jossakin lihottamossa. talvella saattaa esim. jäätävällä äänellä kutsua luomaan lumet pihaltaan aikana kun ei itse ole kotosalla.
- Anonyymi
Vaihevuodet alkavat 35-65 -vuotiaana.
- Anonyymi
Voi jumatsukka mitä tekxtiä :D
Auttaisko tuo jäätävä ääni :D
Tulee mieleen joku Justiinan oloinen emäntä kaulin kädessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jumatsukka mitä tekxtiä :D
Auttaisko tuo jäätävä ääni :D
Tulee mieleen joku Justiinan oloinen emäntä kaulin kädessä.Mikä se mainos nyt olikaan täällä Varsinais-Suomen puolella? Tänne on tullut joku uusi ruotsalainen liike, Jula johonkin isompaan kaupunkiin. Ottakaa siinä sen yhden sanan naisesta mallia. Mikähän on näyttelijöiden kotikieli ja kotimaa?
- Anonyymi
Muuttuu kokonaisuudessaan leppeämmäksi, ei esim kävele ohi jos on muuhun mahdollisuus tai kieltäydy istumasta seuroihin yms
- Anonyymi
Mä kun olin aikoinaan ihastunut. Piirtelin vihkoon sydämiä ja meidän nimikirjaimia. Lisäksi piirsin päiväkirjaan hänestä aika tarkan kasvokuvan valokuvasta mikä minulla oli. Sitten saatoin vaan tuijottaa häntä ja hymyillä. Jos hän huomasi minut menin piiloon tai punastuin jos hymyili takasin.
- Anonyymi
Se riippuu täysin yksilöstä. Osa tekee itseään tykö, osa vetäytyy ja osa taas on ulkoisesti ihan oma normaali itsensä. Itse kuulun tuohon viimeiseen kategoriaan. Olen usein kuvitellut olevani täysin ilmiselvä omissa ihastuksissani ja kun olen ollut totaalisen lääpällään johonkuhun. Kuitenkin ihmiset, jotka tuntevat mut (ja ne kohteetkin, jos on satuttu siihen vaiheeseen pääsemään) eivät ole nähneet mitään ja tajunneet mitään ja sanovat, että olen ollut ihan tavallinen. Ilmeisesti minun pitäisi tehdä omasta mielestäni ylilyöviä, teatraalisia ja kaheleita asioita, jotta pääsisin siihen muille ihmisille normaaliin ihastuneen käytökseen.
- Anonyymi
riippuu naisen ijästäkin, siinä missä keski ikäinen katselee hyllyjen yli ,niin nuori löytää miehen viedestä saman tuotteen,
- Anonyymi
Oman kokemukseni mukan menee ihan toisinpäin. Nuoret ovat arkoja ja häveliäitä ja vanhat taas liiankin suorasukaisia, käyvät likipitäen suoraan käsiksi. Yksilöllisiä eroja tietenkin on, mutta isona massana noin.
- Anonyymi
Pöh! Kyllä meissä on ihan häveliäitäkin naisia.
- Anonyymi
Pyytää ihastuksen kohdetta sänkyyn kanssaan ja jos ollaan ravintolassa niin vapaaseen vessaan. Jos haluaa jännitystä, kannattaa vessan ovi jättää lukitsematta ;)
- Anonyymi
Ei tähänkään ole yksiselitteistä vastausta. Yksilöllisesti käyttäytyvät kaikki eli eipä voi juuri päätellä mitään, ellei mene asiasta tehden ottamaan selvää.
- Anonyymi
mittaa joka sentin ja lompakon paksuuden.
- Anonyymi
Joo ja jos tilillä on tarpeeksi katetta ja/tai tarpeeksi haluaa jotain asiaa niin suostuu jopa nielemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja jos tilillä on tarpeeksi katetta ja/tai tarpeeksi haluaa jotain asiaa niin suostuu jopa nielemään.
Puhutteko nyt maksullisista naisista? :D
Ne haluu vaan teitin lompakon sisällön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutteko nyt maksullisista naisista? :D
Ne haluu vaan teitin lompakon sisällön.Katkerat äijät saattaa selittää toisen ihmisen ns etäistä asennetta tai adaptoida oikein mielellään esimerkiksi tällaisia räkäisiä väitteitä, sillä on helppo ikäänkuin kostaa jotain katkeruuden kohteelle- mikset tahdo olla meidän kaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkerat äijät saattaa selittää toisen ihmisen ns etäistä asennetta tai adaptoida oikein mielellään esimerkiksi tällaisia räkäisiä väitteitä, sillä on helppo ikäänkuin kostaa jotain katkeruuden kohteelle- mikset tahdo olla meidän kaa
Joku henkinen tutti varmaan on sellainen, paree ois ehkä saada myös pari kitkerää pick me- luuseria peesaamaan, niin olisi varmempi olo itsestään, eli laumasopulien mukaan se käsitteeellistyy aina meiksi jos on otettu osumaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku henkinen tutti varmaan on sellainen, paree ois ehkä saada myös pari kitkerää pick me- luuseria peesaamaan, niin olisi varmempi olo itsestään, eli laumasopulien mukaan se käsitteeellistyy aina meiksi jos on otettu osumaa
Ei saa tuolla lailla ketään saa julkisesti nolata
- Anonyymi
Yksi sana:hermostunut. Viestii äärimmäisestä sisäisestä, virittyneestä kiihoituksesta.
Pitäisi kyllä erottaa ärsyyntynyt hermostus jos on itellä marmorikuulat pussissa... - Anonyymi
Ma ainakin muutun niiin hlvt:n tyhmäksi, etten ikinä enää ...
- Anonyymi
Person of interest nearby,..tjaa, hankala juttu. No tänään viimeksi tuntui melkein siltä että paidan selkämykseen palaa reiät..., pieniä jutunpoikasia joskus heittelevät, mennään linjaa missä varmasti tietävät tulevansa huomatuksi tai sitten kurkitaan vaivihkaa aurinkolasien takaa, tommoista pientä esiintyy silloin kun toinen huomioidaan ja siitä on vielä pitkä matka ihastumiseen.
- Anonyymi
Ostavat aina niitä kukkia vain? Mitä mä niillä teen? En mitään.
- Anonyymi
Kukilla oma merkityksensä.esim yksi ruusu...olet kaikkeni. Sellainen kaunis elegia. Jos saat kimpun voit tehdä niistä kuivakukat tai yksitellen laittaa prässiin. Lue kukkien symboliikka kirjanen.
- Anonyymi
Mä käyttäydyn niin ettei vahingossakaan voisi luulla mun ihastuneen 😅 Alan nimittäin tiedostamattani "välttelemään" ihastuksen kohdetta, en katso päinkään, en aloita keskusteluja jne. 😂 Ja sitten jos vahingossa ollaan kaksin jossain tilassa, niin oon mukamas niin muissa touhuissa etten keskity ko. henkilöön ollenkaan. Ilmankos en saa niitä keitä haluan. Eivät osaa lukea ajatuksia jotka kertoisivat ihan päinvastaista kuin käytös 🤔
t. Ikisinkku- Anonyymi
Olitko Ikisinkku kumpaa sukupuolta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko Ikisinkku kumpaa sukupuolta?
Nainen olen.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä joltain jännämieheltä, koska naiset ihastuvat vain sellaisiin.
- Anonyymi
Ihastus, no ihastunut taitaa käyttäytyä samoin oli sitten mitä sukupuolta tai ikää hyvänsä. Se liittyy fyysiseen viehtymykseen enemmän. Sitä on innoissaan näkemisestä, eikä peittele sitä yhtään. Kutsuu leikkiin. Sitten on varmaan romanttisempi mieltymys johon kuuluu myös läheisyys, ja joka on vakavampaa luonteeltaan. Ja se on toisaalta vaikeampikin pala haukattavaksi kun siinä laitetaan enemmän peliin itsestä. Ja se vaatii tutustumista, luottamusta jne. Ja voi siksi kaikenlaiseen epäselvältäkin vaikuttavaan. Jos ei ole ihan varma tunteistaan esimerkiksi. Päättäväiset romanttiset sitten niitä jotka kosii tuossa tuokiossa kun kiintymyksen tarpeensa on suuri.
- Anonyymi
Itse välttelen ihastuksen kohdetta vaikka ikääkin on.
Odotan aloitteen tekoa mieheltä.Ymmärrän jos hän ottaa siihen tarkoitukseen rohkaisua tölkistä.- Anonyymi
Saat varmasti odotella pitkään, ehkä elinikäsi ei riitä, jos ei itse käytä mahdollisuuksiaan.
- Anonyymi
Tilannesidonnaista, vaikea sanoa mitään yleistä. Jos nyt jotain pitäisi sanoa, niin alussa varmasti lähestyvästi jos kanssakäyminen sujuu. Jos tökkii tai pitkittyy liikaa, voi mennä vaikeaksi. Etene tilanteen mukaan.
- Anonyymi
Varmaankin silmät säihkyvät ja onnellisuus paistaa kasvoilta.
- Anonyymi
Katselee pitkään, mutta silloin tällöin ihastuksen kohdettaan. Voi olla hermostunut, jotkut naiset alkavat kai kikattelemaan jne. muutenkin esittämään signaaleita, joista ei voi erehtyä. Vanhemmiten se on kyllä vaihtunut ihastukseen ihmisen persoonaan, joka vaatii aikaa ja yhdessäoloa. Ei vain siihen, että ihan heti ihastuu ulkonäköön ja se on menoa.
- Anonyymi
Repii sulta silmät päästä jos katsot jotain toista.
- Anonyymi
Kuka nainen? En ymmärrä kysymystä. Milloinkohan tämä lattea yleistäminen oikein loppuu.
- Anonyymi
Ei se lopu ikinä. Puhu suoraan kaivattusi kanssa.
- Anonyymi
Jos en usko ihastuksen olevan kiinnostunut minusta niin yritän ehkä vältellä katsomasta liikaa. Kerran menin myös aika hämilleni enkä saanut sanaa suusta kun ihastus tuli yllättäen vastaan ja tervehti ohimennen :D Olen iloinen ja hakeudun seuraan jos taas tiedän kiinnostuksen olevan molemminpuolista.
- Anonyymi
Persut saa täyslaidallista joka lehdeltä, yle kirjoittaa siinä missä muutkin, yle eduskunnan vahittavissa.
Ihastunut viihtyy seurassasi ja hymyilee sinulle ja myöhemmin kysyy, että lähetkö kahville, syömään, leffaan tai lenkille.
- Anonyymi
Kostuu...
- Anonyymi
Neqtaaria.Nam.
- Anonyymi
Olen todella ihastunut työkaveriini. Olen hänen seurassaan todella hermostunut ja jopa kieltäydyn hänen pyyntöön tulla johonkin. ❤️🙈
Haluaisin vain halata ja suudella häntä. Hän saattaa saada minusta jopa ihan toisenlaisen kuvan, en pysty puhumaan hänelle koska olen niin ihastunut. Tuntuu että ihastukseni näkyy kilometrien päähän.
Voi kun saisin tämän ihanan työkaverin (mies). - Anonyymi
Kun pystyt selittämään miksi pizza on pyöreä, pakataan neliön muotoiseen laatikkoon ja siitä leikataan kolmion muotoisia paloja niin ymmärrät naista.
- Anonyymi
Se on se juttu, kun naisten aivot ovat kuin tippaleipä ja miesten aivot ovat kuin suora putki. Vain lahjakkaimmat pääsevät selville toisistaan.
- Anonyymi
Nämä ny on sellaisia näitä edes kukaan pysty kelleen opettaa kun pelkkä ihastus on taas asian minkä pohjalta kannattaa harkita tekeekö edes mitään ennen kun toista tuntee
- Anonyymi
Nämä nostaa hameen jokaiselle, kiertopalkintoja. Näitä riittää meillä suomessa.
Parhaat ovat maanneet kymmeniä, eli horoja riittää meillä!
Näin miellä suomessa maataan joka liikkuvan kanssa. - Anonyymi
Kysäisee onko sinulla mökki, lomaosake, yksityislentokone plussaa, tulet toimeen omillasi.
Omistat seksuaalisen nautinnon täyttämiseen tarvittavat ominaisuudet/kyvykkyydet. - Anonyymi
Ainakin hän tulee ihan liki ja höpöttelee ihan sekavia.
- Anonyymi
Joo tämä on kyllä totta :D
- Anonyymi
Onneksi tarralenkkareita on myös aikuisten koossa
- Anonyymi
Haista sinä mun hikisiä säkkejä ja mulle satasella samaa kamaa ku sullle :F
- Anonyymi
Ei mistään, ellei sano suoraan. Miehet luulee usein, että oon kiinnostunut tai ihastunut, vaikka koen olevani vaan ystävällinen ja oma itseni. Ja jos oikeasti ihastun, niin käytös muuttuu sekavaksi ja ailahtelevaksi.
- Anonyymi
Justiinsa noin tapahtuu täälläkin ja sekavuudesta ja ailahtelevuudesta tulee tyhmä oloo.
- Anonyymi
Tuo pitää varmaan paikkaansa, että ihastunut (en tiedä hakeutuu lähelle). Tulee viereen noin että käsivarret on vastakkain - ehkä olisi pitänyt ottaa kädestä kiinni. Mitä sitten olisi tapahtunut voi vain miettiä. Toinen on se, että hän alkaa heitellä hauskoja juttuja. Ehkä se, että sanoisi jotain, auttaa.
Mutta joskus aiemmin yli 30v sitten omaikäinen nuori nainen löi kortit kerralla pöytään sanomalla asian suoraan.
Kolmas juttu oli se kun saa kutsun kylään. Kylässä suoraa puhetta.
Kaksi viimeistä loppui lyhyeen. Ekasta on vähän aikaa enkä ole tavannut häntä hetkeen. - Anonyymi
Nainen toimii käänteisesti, esittää että ei kiinnosta lainkaan. Tuskin silti heti vittuilemaan alkaa, se tulee myöhemmin.
- Anonyymi
jos kaikki olisi johdon mukaista nainen ei olisi nainen,
- Anonyymi
Joskus herkempää naista pelottaa, se että mitä tästä seuraa, mitä mies haluaa ja miten kohtelee jos päättää antaa vihreää valoa. Nainen joutuu suojelemaan itseään ettei ule hyväksykäytetyksi. Miehet ei suojele enää,. Se ei ole aivan helppoa aina kun tietää oikein hyvin että miehellä on heti seksi mielessä kun alkaa tutustua naiseen. Alkaako painostus, mitä mä itse haluan... Jos on joku kipukohta itsellä niin ahdistuu jos mies haluaa edetä pikavauhtia, oli kyse suhteesta tai seksistä.
- Anonyymi
Minkä alan tai instanssin "johdon mukaista" ? Johdonmukaista on aivan eri asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus herkempää naista pelottaa, se että mitä tästä seuraa, mitä mies haluaa ja miten kohtelee jos päättää antaa vihreää valoa. Nainen joutuu suojelemaan itseään ettei ule hyväksykäytetyksi. Miehet ei suojele enää,. Se ei ole aivan helppoa aina kun tietää oikein hyvin että miehellä on heti seksi mielessä kun alkaa tutustua naiseen. Alkaako painostus, mitä mä itse haluan... Jos on joku kipukohta itsellä niin ahdistuu jos mies haluaa edetä pikavauhtia, oli kyse suhteesta tai seksistä.
😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Alkaa näyttämään ihan höyläpenkiltä.
- Anonyymi
Tykkääks naiset ku niitte pimpsaa rapsuttaa, niinku kissan leukaa?
- Anonyymi
Ehkä rapsutus on kuitenkin hyvä alkaa aivan jostain muualta kuin siitä värkistä.
- Anonyymi
Luulisin että jokaisella on ihan oma tyylinsä, toiset ovat vaikeasti tulkittavia , toisista taas näkee heti kiinnostuksen, mutta se vaikeasti tulkattavakin voi olla kiinnostunut, ei vaan tiedä miten sen näyttäisi luulen ettei mitään standaari tyyppiä ole olemassakaan
- Anonyymi
Jos ei muuta keksi niin paikantaa hiusuihin
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83072814Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952777Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy492382Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1661464Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171152Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481136- 58833
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j12813- 19769
- 56726