KPL - Manse ottelu ja öykkäri C- katsomossa

Anonyymi-ap

Pitkästä aikaa tuli käytyä katsomassa Koplan peliä ja silmiin pisti erään lippispäisen aurinkolaseilla ja Koplan t-paidalla varustetun öykkärin käytös. Tulit selkeästi myöhässä ja vaki istuinpaikkasi olivat varatut, mitä teit? Huusit kovalla äänellä, että edessäpäin on vielä kahdeksan paikkaa täyttämättä. Aremmat ihmiset siirtyivät ja tekivät sinulle tilaa, mutta eivät löytäneet enää riittävästi paikkoja samasta katsomosta. Tuliko sinulle hyvä mieli? Mikset itse täyttänyt suurella egolla yhtä niistä vapaista paikoista. KPL:n maine on ollut koetuksella ja tämä ei ainakaan mainetta paranna.

Peli oli hyvä ja mielenkiintoinen, mutta tällainen paska käytös pilasi tunnelman minulta ja niiltä, jotka mölyapina hääti tieltään pois saadakseen seurueensa mahtumaan vierekkäin. Seurueeseen kuului tunnistetusti jäähallin päädyn lipuntarkastaja ja muuta Koplan sakkia. Toivottavasti seura kitkee tällaisen toiminnan pois heti, muussa tapauksessa seurueeni rahat ohjautuvat Koplan taskusta jonnekkin muualle.

9

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko kenties rivillä 9? Saman nolon tilanteen huomasin selän takana tapahtuneen. Sitten kehtaa vielä ihan pokerina istua. Olisi yrittänyt meidän porukkaa siirtää, olisi saattanut tulla nenä kipeäksi. Melko reppana neitimäinen äijä.

    • Anonyymi

      Ehkä ette siirry ensi kerralla? Tämmöiset asiat voisi ehkä reklamoida suoraan seruralle, tämä on pikkuisen tunkkainen mesta saada asioihin parannusta.

    • Anonyymi

      Ihan miten vaan, minä en siirtynyt minnekkään vaan eräs toinen seurue. Ei olisi sillä lippispäisellä juipilla ollut kanttia tulla mulle sanomaan mitään. Mutta on hyvä, jos tällaiseen ylimieliseen käytökseen myös seura puuttuu, vaikka paska maku tästä taisi jäädä aika monelle, jotka tilanteen havaitsi ja ennenkaikkea he, jotka joutuivat siirtymään..

      • Anonyymi

        Ei puuttunut seura maja.. huutoihinkaan, varatuomarikin vain kierteli ja kaarteli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei puuttunut seura maja.. huutoihinkaan, varatuomarikin vain kierteli ja kaarteli

        Puuttuuko seuralta selkäranka? Mitä ameeboja seuran johdossa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuttuuko seuralta selkäranka? Mitä ameeboja seuran johdossa on?

        No puuttuu, sehän on jo nähty. On myös nähty, kuinka Hyttinen otetaan vastaan kuin kuningas. Ilmeisesti nämä mulkut voivat tehdä mitä vain, kun ovat ns. silmää tekeviä. Monen mielestä perssilmiä.


    • Anonyymi

      Minua vituttaa toisten paikoilla istujat, onko se nyt niin vaikeaa katsoa onko siinä penkissä "kausikorttipaikka" tarra? Joka saatanan kerta kun katsomoon tulee niin joku köyhä seisomapaikan ostanut istuu siinä omassa A-katson penkissä. Ja sitten hirveä vinkuminen kun vilauttaa niille korttia ja kertoo että se on minun paikkani.

      • Anonyymi

        Vaihda lajia, jos noin kovasti ottaa kuuppaan. Ei tämä tapahtunut A katsomossa, vaan C katsomossa. Samanlainen kyrvänsyylä kuin sinä tuli uhoamaan muille. Olisipa tullut meidän seurueelle uhoamaan, olisi saanut etsiä nenää poskelta ja sylkeä hampaita pihalle. Läpimätä seura ja koko porulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda lajia, jos noin kovasti ottaa kuuppaan. Ei tämä tapahtunut A katsomossa, vaan C katsomossa. Samanlainen kyrvänsyylä kuin sinä tuli uhoamaan muille. Olisipa tullut meidän seurueelle uhoamaan, olisi saanut etsiä nenää poskelta ja sylkeä hampaita pihalle. Läpimätä seura ja koko porulla!

        Nettikovis uhoaa😂😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe