Fantasia sukulaispojan kanssa

Anonyymi-ap

Aikaisemmin kirjoitin kuinka siskon pojan kanssa saunoessa oli ollut aika lailla eroottista latausta ja kiihottumista, vaikka en aikaisemmin sellaista ollut häntä kohtaan tuntenutkaan. Tämä on jatkoa sille, joko totta tai fantasiaa..

Viime viikon lopulla oltiin siskon kanssa kahdestaan mökillä. Mentiin perjantaina aamusta ja perus mökkitouhuja, uimista, saunomista ja marjojen keräilyä metsästä. Lauantaina sisko joutui lähteä töihin joten jäin yksin mökille. Sunnuntaina muu perhe tulisi reissusta ja tulisi myös tänne.

Siskoni lähdettyä iltapäivällä laitoin saunan lämpenemään ja menin pihalla olevaan paljuun. Koska olin mökillä yksin en käyttänyt edes uimapukua. Mukava ottaa vähän yläosattomissa välillä aurinkoa ja mökki sen verran suojaisalla paikalla, että ei naapureita haittaa vaikka ilman vaatteita olisikin 😄

Ollessani alastomana paljussa siskonpoika Mikko tulikin yllättäen mönkijällä pihalle. Oli ollut metsähommissa ja kuullut minun ja äitinsä olleen mökillä, joten ajatteli tulla myös saunaan. No nyt mökillä ja paljussa olin minä ilman vaatteita viiniä juoda ja auringosta nauttien. Mikko vähän hämmentyi tilannetta mutta kysyi sitten saako myös saunoa. Hän kävi saunassa ja tuli myös paljuun ja sanoi että täällä ilmeisesti ollaan tänää alastomana. Naurahdin että niin taidetaan olla.

Eroottinen jännitys välillämme tuntui heti. Ei aikanaan kun Mikon kulli seisoi täydessä mitassaan ja itsekin tunsin kuinka nännit kovettuvat ja kiihotus alkaa nousta. Nousin paljusta ja ajattelin hakea juonista kun Mikko sanoi, että näytät todella hyvältä. Siinä vaiheessa sen enempää ajattelematta sanoin että haluaisitko koskea miltä tunnun. Sanaakaan sanomatta Mikko nousi vierelleni ja hieroi pakaroitani ja veti minut itseään vasten. Sen jälkeen suuteli minua pitkään ja kiihkeästi sekä varovaisesti kosketteli rintojani ja sitten suuteli ja nuoli niitä. Olin samantien aivan kuumana ja annoin hänen hyvillä minua ja nautin tilanteesta täysin. Otin hänen kullinsa käteen ja totesin sen olevan isompi mitä miehelläni. Runkkasin kullia ja hyväilin häntä muutenkin.

Hetken kuluttia siirryimme terassille ja jatkoimme toistemme hyväilyä, käskin Mikon nuolla minua ja ai että miten hyvältä se tuntui . Lopulta sanoin hänelle, että tässä on tädin 18v lahja sinulle ja asetuin hänen päälleen ratsastamaan. Ei mennyt pitkään kun Mikko lankesi sisääni ja minä myös samantien. Tuntui ihan taivaallisen hyvältä ja samalla myös kiihottavalta. Illalla myöhemmin otimme vielä uusiksi kun Mikko sanoi, että ei ole koskaan saanut naista takaapäin niin pitihän sekin kokemus tarjota vielä...

N40

4

1644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisi ihana ottaa sinut kimpassa Mikon kanssa.
      M41

• Anonyymi

Ajatuksen tasolla ainakin kiinnostaisi kahden miehen kanssa oleminen yhtä aikaa.

N40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatuksen tasolla ainakin kiinnostaisi kahden miehen kanssa oleminen yhtä aikaa.

N40

Olis kiihottava katsella vierestä kun nuorimies panee vanhempaa naista. Kovana seisova nuori kalu painuu kokeneeseen pilluun. Lopuksi vielä pääsis liukkaille. M46

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

N40

Pidä tämä ajatus mielessä kun hyväilet itseäsi.
        Nuorempi sukulaispoika yhdessä toisen miehen kanssa tyydyttämässä sinua.
        Mitä kaikkea me tekisimme nautintosi eteen.
        M41

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1599
    2. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      11
      1487
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1415
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      234
      1385
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1301
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1040
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      981
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    Aihe