Fantasia sukulaispojan kanssa

Anonyymi-ap

Aikaisemmin kirjoitin kuinka siskon pojan kanssa saunoessa oli ollut aika lailla eroottista latausta ja kiihottumista, vaikka en aikaisemmin sellaista ollut häntä kohtaan tuntenutkaan. Tämä on jatkoa sille, joko totta tai fantasiaa..

Viime viikon lopulla oltiin siskon kanssa kahdestaan mökillä. Mentiin perjantaina aamusta ja perus mökkitouhuja, uimista, saunomista ja marjojen keräilyä metsästä. Lauantaina sisko joutui lähteä töihin joten jäin yksin mökille. Sunnuntaina muu perhe tulisi reissusta ja tulisi myös tänne.

Siskoni lähdettyä iltapäivällä laitoin saunan lämpenemään ja menin pihalla olevaan paljuun. Koska olin mökillä yksin en käyttänyt edes uimapukua. Mukava ottaa vähän yläosattomissa välillä aurinkoa ja mökki sen verran suojaisalla paikalla, että ei naapureita haittaa vaikka ilman vaatteita olisikin 😄

Ollessani alastomana paljussa siskonpoika Mikko tulikin yllättäen mönkijällä pihalle. Oli ollut metsähommissa ja kuullut minun ja äitinsä olleen mökillä, joten ajatteli tulla myös saunaan. No nyt mökillä ja paljussa olin minä ilman vaatteita viiniä juoda ja auringosta nauttien. Mikko vähän hämmentyi tilannetta mutta kysyi sitten saako myös saunoa. Hän kävi saunassa ja tuli myös paljuun ja sanoi että täällä ilmeisesti ollaan tänää alastomana. Naurahdin että niin taidetaan olla.

Eroottinen jännitys välillämme tuntui heti. Ei aikanaan kun Mikon kulli seisoi täydessä mitassaan ja itsekin tunsin kuinka nännit kovettuvat ja kiihotus alkaa nousta. Nousin paljusta ja ajattelin hakea juonista kun Mikko sanoi, että näytät todella hyvältä. Siinä vaiheessa sen enempää ajattelematta sanoin että haluaisitko koskea miltä tunnun. Sanaakaan sanomatta Mikko nousi vierelleni ja hieroi pakaroitani ja veti minut itseään vasten. Sen jälkeen suuteli minua pitkään ja kiihkeästi sekä varovaisesti kosketteli rintojani ja sitten suuteli ja nuoli niitä. Olin samantien aivan kuumana ja annoin hänen hyvillä minua ja nautin tilanteesta täysin. Otin hänen kullinsa käteen ja totesin sen olevan isompi mitä miehelläni. Runkkasin kullia ja hyväilin häntä muutenkin.

Hetken kuluttia siirryimme terassille ja jatkoimme toistemme hyväilyä, käskin Mikon nuolla minua ja ai että miten hyvältä se tuntui . Lopulta sanoin hänelle, että tässä on tädin 18v lahja sinulle ja asetuin hänen päälleen ratsastamaan. Ei mennyt pitkään kun Mikko lankesi sisääni ja minä myös samantien. Tuntui ihan taivaallisen hyvältä ja samalla myös kiihottavalta. Illalla myöhemmin otimme vielä uusiksi kun Mikko sanoi, että ei ole koskaan saanut naista takaapäin niin pitihän sekin kokemus tarjota vielä...

N40

4

1334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi ihana ottaa sinut kimpassa Mikon kanssa.
      M41

      • Anonyymi

        Ajatuksen tasolla ainakin kiinnostaisi kahden miehen kanssa oleminen yhtä aikaa.

        N40


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatuksen tasolla ainakin kiinnostaisi kahden miehen kanssa oleminen yhtä aikaa.

        N40

        Olis kiihottava katsella vierestä kun nuorimies panee vanhempaa naista. Kovana seisova nuori kalu painuu kokeneeseen pilluun. Lopuksi vielä pääsis liukkaille. M46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatuksen tasolla ainakin kiinnostaisi kahden miehen kanssa oleminen yhtä aikaa.

        N40

        Pidä tämä ajatus mielessä kun hyväilet itseäsi.
        Nuorempi sukulaispoika yhdessä toisen miehen kanssa tyydyttämässä sinua.
        Mitä kaikkea me tekisimme nautintosi eteen.
        M41


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe