Kyllä vuan

Anonyymi-ap

22

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä toinen juureton pyörinyt ympäri Suomea, ja otan täältä Helsingistä vauhtia ja muutan Iisalmeen ensi vuonna kunhan vuoden vuokrasopimus päättyy,olen innolla tulossa sinne kun en ole koskaan siellä asunut, mutta viime vuosina käynyt aktiivisesti ja todennut että Iisalmessa on minun paikkani.

      • Anonyymi

        Onnea ja menestystä.


      • Anonyymi

        Iisalmi on siitä hyvä että virkeä kaupunki, sopivan kokoinen, kävellen voi hoitaa asiat kaupungissa, kaikki palvelut tiiviissä keskustassa, keskustasta mm. satamaan lyhyt matka. Ei valtavia ruuhkia.
        Maailman paras paikka.
        Omakotitalot järkevissä hinnoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iisalmi on siitä hyvä että virkeä kaupunki, sopivan kokoinen, kävellen voi hoitaa asiat kaupungissa, kaikki palvelut tiiviissä keskustassa, keskustasta mm. satamaan lyhyt matka. Ei valtavia ruuhkia.
        Maailman paras paikka.
        Omakotitalot järkevissä hinnoissa.

        Virkeä kaupunki? No johan taas vitsin joku murjaisi. Palveluja? Entisetkin loppuu, tyhjentää täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virkeä kaupunki? No johan taas vitsin joku murjaisi. Palveluja? Entisetkin loppuu, tyhjentää täynnä.

        Pysykää Iisalmessa niin palvelut säilyy ja muuttakaa takaisin niin palvelut tulee takaisin, kyllä yrittäjät "haistaa" markkinaraon.


    • Anonyymi

      Hyvä paikka

      • Anonyymi

        Missäpäin Iisalmea kuulee käen kukuntaa?on tarkoitus muuttaa haja-asutusalueelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin Iisalmea kuulee käen kukuntaa?on tarkoitus muuttaa haja-asutusalueelle.

        Mää vähän kaavemmaks, Sonkajärvellä kuuluu käen kukunta. 22km iisalameen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää vähän kaavemmaks, Sonkajärvellä kuuluu käen kukunta. 22km iisalameen.

        Luulis käkösen vierailevan iisalmessakin ,onhan siellä monimuotoista maastoa ja puustoa jos karttoihin on uskominen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis käkösen vierailevan iisalmessakin ,onhan siellä monimuotoista maastoa ja puustoa jos karttoihin on uskominen.

        Körttikylällä on kukkuva käki, Iisalmesta matkaa noin 40 km!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis käkösen vierailevan iisalmessakin ,onhan siellä monimuotoista maastoa ja puustoa jos karttoihin on uskominen.

        Mutta eipä kuulu iisalameen keskustassa käen kukunta.


    • Anonyymi

      Kyllä kannattaa sivistää itseään muualla kuin Iisalmessa, heh.

      • Anonyymi

        Sivistys lähtee jokaisen itsensä päästä. Ei sitä nykyään tarvitse kaukaa käydä oppimassa.


      • Anonyymi

        Missä muka? Keravalla vai Järvenpäässä? No siellä ei onnistu sivistyminen koska siellä kaikki on täältä päin muuttaneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä muka? Keravalla vai Järvenpäässä? No siellä ei onnistu sivistyminen koska siellä kaikki on täältä päin muuttaneita.

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Fiksut on jääneet Iisalmeen. Ei Etelä-Suomen muutto ole mitenkään järkevää.
      Savolainen kuluu Savoon. Muuton jälkeen tuntee itsensä juurettomaksi kuten kävi minulle. Olin kateellinen niille jotka olivat eläneet koko ikänsä synnyin seudullaan..no nyt minä olen täällä ja tunnen olevani oikeassa paikassa.

      • Anonyymi

        Kyllä näin on, juurettomat ihmiset on onnettomia, vaikka päällisin puolin hyvin niin se on kuitenkin jatkuva kaipuu juurilleen, joten kipittäkää Iisalmelaiset takaisin Iisalmeen joilla ei esteitä ,lihotetaan Iisalmea eikä etelä-suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on, juurettomat ihmiset on onnettomia, vaikka päällisin puolin hyvin niin se on kuitenkin jatkuva kaipuu juurilleen, joten kipittäkää Iisalmelaiset takaisin Iisalmeen joilla ei esteitä ,lihotetaan Iisalmea eikä etelä-suomea.

        Höpö höpö ja huomenna lissee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on, juurettomat ihmiset on onnettomia, vaikka päällisin puolin hyvin niin se on kuitenkin jatkuva kaipuu juurilleen, joten kipittäkää Iisalmelaiset takaisin Iisalmeen joilla ei esteitä ,lihotetaan Iisalmea eikä etelä-suomea.

        Ei he onnettomia välttämättä ole mutta juurettomuus putkahtaa usein mieleen maailmalla ja silloin voi tuntea pientä kotiseutu ikävää.


    • Anonyymi

      Iisalamessa voepi olla välillä iliman aevoja.

      • Anonyymi

        Tuohan kuulostaa hyvältä, voi ottaa elämän välillä noin lokosasti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      828
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      671
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe