Kokemuksia Norelie verkkokaupasta?

Onko kellään kokemuksia Norelie.fi verkkokaupan tuotteista?

Olen 54v hieman ylipainoinen mies, kenellä on pitkä kokemus polven ja jalkojen kivuista. Fysioterapiat, pohjalliset ja hieronnat koettuna tekisi mieli koittaa tuollaista Norelien myymää kompulsiopolvitukea kun mainostavat,että voi myös tarvittaessa palauttaa 60 päivän aikana. Hinta ainakin kohillaan.

114

24763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeilisin. Tilasin tuolta Norelielta tarjouksesta 2 kpl kompressiopolvitukia. On mielestäni auttanut ainakin portaiden kulkemiseen, tukee polvea sopivasti kun söätää oikein. Aluksi tilasin yhden koon pienet tuet ja sain palautettua, ja viikossa tulikin uudet, isommalla koolla., Ripeä ja pirtsakka asiakasplavelu.

    • Anonyymi

      Tilasin ne polvituet joiden mainoksia ei pääse karkuun, tuli mitä piti. Ei valittamista, tosin 9-10 päivän toimitus

    • Anonyymi

      Tilannut, tulee mitä lupaavat☺️

    • Anonyymi

      Tilasin tuotteet 4.8. enkä ole saanut niitä vileä 15.8. mennessä.

      • Anonyymi

        Itsellä kesti kanssa hieman, tuli kuitenkin 9pv sisään. Ilmeisesti ihan rakkaan suomen postin takia näissä voi välillä kestää, vaikka olisi vermeet varastossa ihan naapurissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä kesti kanssa hieman, tuli kuitenkin 9pv sisään. Ilmeisesti ihan rakkaan suomen postin takia näissä voi välillä kestää, vaikka olisi vermeet varastossa ihan naapurissa

        Katsoppa s-postissa olevasta seurannasta niin ne eivät tule Suomesta vaan todennäköisesti Kiinasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoppa s-postissa olevasta seurannasta niin ne eivät tule Suomesta vaan todennäköisesti Kiinasta.

        Niin aina nämä Kiinan tuonti tavaraa ja keksitään niille Suomalainen nimi että näyttää suomalaiselta. Palautusta ei yleensä kannata tehdä koska maksaa niin paljon ja tyyliin ”pidä tuote tilaa joku samanhintainen”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoppa s-postissa olevasta seurannasta niin ne eivät tule Suomesta vaan todennäköisesti Kiinasta.

        Iskin kirveeni kiveen kun luulin asioivani täysin kotimaisen toimittajan kanssa. Kaksi tilausta tehnyt ja äärimmäisen hidasta on kulku Kiinasta, päiväkausia seisoo paketti Hollannissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iskin kirveeni kiveen kun luulin asioivani täysin kotimaisen toimittajan kanssa. Kaksi tilausta tehnyt ja äärimmäisen hidasta on kulku Kiinasta, päiväkausia seisoo paketti Hollannissa.

        Olen täysin jumissa NORELIEN kanssa.
        Tilasin tuotteet, ei ollut sopiva, halusin palauttaa, ei voi, koska ei ole fyysistä paikkaa mihin palauttaa.
        Aika kului en saanut vastauksia. Maksoin laskun etten saisi perintäkirjettä.
        Sitten minulle luvattiin hyvitystä tuotteesta palautuksen sijaan.
        Se olisi ollut Ok minulle.
        SITTEN TULIKIN HYVITYKSEN SIJAAN UUSI VELOTUSLASKU KORJATULLA SUMMALLA.
        NYT EN SAA HEITÄ YMMÄRTÄMÄÄN ETTEN VOI PERUUTTAA JO MAKSUUN MENNYTTÄ LASKUA JA MAKSAA UUSI HYVITYKSELLÄ OIKAISTU LASKU.
        OSAAKO KUKAAN NEUVOA MITEN TÄSTÄ PÄÄSISI ETEENPÄIN.
        PALVELUNUMERO ILMOITTAA, VALITSEMANNE NUMERO EI OLE KÄYTÖSSÄ....
        SÄHKÖPOSTIIN KYLLÄ VASTATAAN, MUTTA JOKAINEN VASTSUS VIE LASKUTUSASIAA NS. IKÄVÄMPÄÄN SUUNTAAN.
        EN PÄÄSE ILMEISESTI MUUTEN EROON NORELIESTÄ KUIN MAKSAMALLA VIELÄ SE UUDEN KORJATUN LASKUN ALKUPERÄISEN LASKUN LISÄKSI, MUUTEN SIELTÄ VOI TULLA ULOSOOTTO PÄÄTÖS.
        MITÄ VOI TEHDÄ, MISTÄ SAA APUA????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin jumissa NORELIEN kanssa.
        Tilasin tuotteet, ei ollut sopiva, halusin palauttaa, ei voi, koska ei ole fyysistä paikkaa mihin palauttaa.
        Aika kului en saanut vastauksia. Maksoin laskun etten saisi perintäkirjettä.
        Sitten minulle luvattiin hyvitystä tuotteesta palautuksen sijaan.
        Se olisi ollut Ok minulle.
        SITTEN TULIKIN HYVITYKSEN SIJAAN UUSI VELOTUSLASKU KORJATULLA SUMMALLA.
        NYT EN SAA HEITÄ YMMÄRTÄMÄÄN ETTEN VOI PERUUTTAA JO MAKSUUN MENNYTTÄ LASKUA JA MAKSAA UUSI HYVITYKSELLÄ OIKAISTU LASKU.
        OSAAKO KUKAAN NEUVOA MITEN TÄSTÄ PÄÄSISI ETEENPÄIN.
        PALVELUNUMERO ILMOITTAA, VALITSEMANNE NUMERO EI OLE KÄYTÖSSÄ....
        SÄHKÖPOSTIIN KYLLÄ VASTATAAN, MUTTA JOKAINEN VASTSUS VIE LASKUTUSASIAA NS. IKÄVÄMPÄÄN SUUNTAAN.
        EN PÄÄSE ILMEISESTI MUUTEN EROON NORELIESTÄ KUIN MAKSAMALLA VIELÄ SE UUDEN KORJATUN LASKUN ALKUPERÄISEN LASKUN LISÄKSI, MUUTEN SIELTÄ VOI TULLA ULOSOOTTO PÄÄTÖS.
        MITÄ VOI TEHDÄ, MISTÄ SAA APUA????

        Täällä sama juttu! Ei millään saanut palautettua, mutta alennusta antoivat. Nyt kuitenkin toinen lasku, jolla uhkailevat ulosotolla! Täysin huijarifirma!! Minä en varmastikaan maksa toista tilausta, jota en ole edes tilannut!! Ei ikinä mitään kyseisestä lafkasta!! Boikottiin!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin jumissa NORELIEN kanssa.
        Tilasin tuotteet, ei ollut sopiva, halusin palauttaa, ei voi, koska ei ole fyysistä paikkaa mihin palauttaa.
        Aika kului en saanut vastauksia. Maksoin laskun etten saisi perintäkirjettä.
        Sitten minulle luvattiin hyvitystä tuotteesta palautuksen sijaan.
        Se olisi ollut Ok minulle.
        SITTEN TULIKIN HYVITYKSEN SIJAAN UUSI VELOTUSLASKU KORJATULLA SUMMALLA.
        NYT EN SAA HEITÄ YMMÄRTÄMÄÄN ETTEN VOI PERUUTTAA JO MAKSUUN MENNYTTÄ LASKUA JA MAKSAA UUSI HYVITYKSELLÄ OIKAISTU LASKU.
        OSAAKO KUKAAN NEUVOA MITEN TÄSTÄ PÄÄSISI ETEENPÄIN.
        PALVELUNUMERO ILMOITTAA, VALITSEMANNE NUMERO EI OLE KÄYTÖSSÄ....
        SÄHKÖPOSTIIN KYLLÄ VASTATAAN, MUTTA JOKAINEN VASTSUS VIE LASKUTUSASIAA NS. IKÄVÄMPÄÄN SUUNTAAN.
        EN PÄÄSE ILMEISESTI MUUTEN EROON NORELIESTÄ KUIN MAKSAMALLA VIELÄ SE UUDEN KORJATUN LASKUN ALKUPERÄISEN LASKUN LISÄKSI, MUUTEN SIELTÄ VOI TULLA ULOSOOTTO PÄÄTÖS.
        MITÄ VOI TEHDÄ, MISTÄ SAA APUA????

        Älä maksa! Valituksia lisää Klarnalle, kuluttajasuojalle ja pommitusta asiakaspalveluun. Rikosilmoitusta myös. On se ihme, että firma uskaltaa edelleen jatkaa kusetusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sama juttu! Ei millään saanut palautettua, mutta alennusta antoivat. Nyt kuitenkin toinen lasku, jolla uhkailevat ulosotolla! Täysin huijarifirma!! Minä en varmastikaan maksa toista tilausta, jota en ole edes tilannut!! Ei ikinä mitään kyseisestä lafkasta!! Boikottiin!!!

        Sama juttu täälläkin, puheluihin ei vastata. Viestejä on lähetelty monia, mutta asiat ei vain seviä. Täysin huijareita ovat. Tätä ei voi kenellekään suositella, varoittaa kylläkin!! Olen kysellyt osoitetta mihin palautan pienet sukat ja pyytänyt rahojani takaisin, kun palauttaisin sukat, ei mitään vastausta saa?!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iskin kirveeni kiveen kun luulin asioivani täysin kotimaisen toimittajan kanssa. Kaksi tilausta tehnyt ja äärimmäisen hidasta on kulku Kiinasta, päiväkausia seisoo paketti Hollannissa.

        Kun on maksanut, tulee nopea ilmoitus, että tilaus on vastaanotettu ja annetaan seurantalinkki. Kohta kolme viikkoa on kulunut eikä mitään ole kuulunut. Ainakin kannattaa varautua erittäin hitaaseen toimitukseen näiden tuotteiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin jumissa NORELIEN kanssa.
        Tilasin tuotteet, ei ollut sopiva, halusin palauttaa, ei voi, koska ei ole fyysistä paikkaa mihin palauttaa.
        Aika kului en saanut vastauksia. Maksoin laskun etten saisi perintäkirjettä.
        Sitten minulle luvattiin hyvitystä tuotteesta palautuksen sijaan.
        Se olisi ollut Ok minulle.
        SITTEN TULIKIN HYVITYKSEN SIJAAN UUSI VELOTUSLASKU KORJATULLA SUMMALLA.
        NYT EN SAA HEITÄ YMMÄRTÄMÄÄN ETTEN VOI PERUUTTAA JO MAKSUUN MENNYTTÄ LASKUA JA MAKSAA UUSI HYVITYKSELLÄ OIKAISTU LASKU.
        OSAAKO KUKAAN NEUVOA MITEN TÄSTÄ PÄÄSISI ETEENPÄIN.
        PALVELUNUMERO ILMOITTAA, VALITSEMANNE NUMERO EI OLE KÄYTÖSSÄ....
        SÄHKÖPOSTIIN KYLLÄ VASTATAAN, MUTTA JOKAINEN VASTSUS VIE LASKUTUSASIAA NS. IKÄVÄMPÄÄN SUUNTAAN.
        EN PÄÄSE ILMEISESTI MUUTEN EROON NORELIESTÄ KUIN MAKSAMALLA VIELÄ SE UUDEN KORJATUN LASKUN ALKUPERÄISEN LASKUN LISÄKSI, MUUTEN SIELTÄ VOI TULLA ULOSOOTTO PÄÄTÖS.
        MITÄ VOI TEHDÄ, MISTÄ SAA APUA????

        Oya yhteyttä poliisiin, tai Suomen kuluttajaviranomaisiin. Minä sain myös jalkahierojan, jossa ei ole ollenkaan piuhoja, jolla ohjaus ja käynnistysnappula yhdistyvät. Taitaa olla täysin huijarihommaa!!!
        Otan itse kuluttajasuojaan yhteyden. Maksoin n 40€.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on maksanut, tulee nopea ilmoitus, että tilaus on vastaanotettu ja annetaan seurantalinkki. Kohta kolme viikkoa on kulunut eikä mitään ole kuulunut. Ainakin kannattaa varautua erittäin hitaaseen toimitukseen näiden tuotteiden kanssa.

        Tulihan se paketti lopulta ja tuote vastasi tilattua eli vaikuttaa pätevältä polvituelta. Perään tuli vielä meilillä toiveikas kysely, että mitä muita vaivoja minulla on...


    • Anonyymi

      Samaa täällä,tilasin 4.8,en oo vielä kuulut mitään toimituksesta😡

      • Anonyymi

        Samoin täällä


    • Anonyymi

      Kannattaa siis varautua siihen, että toimitus kestää. Tilasin 2.8 ja tuote tuli 22.8. Tilatut tuotteet vaikuttavat kuitenkin ihan hyviltä näin yhden päivän kokemuksella.

    • Anonyymi

      Itse tilailin tuolta tuon essybeltin, olen ollut tyytyväinen, jämäkkä tuote, ei pilipali. Testissä nyt vielä pidemmän aikaa, mutta vaikuttaa hyvältä 👍. Mielestäni oma tilaus tuli viikon sisällä, taisi olla vklp välissä,

    • Anonyymi

      Olen juuri palauttamassa tuotetta, kunhan saan pyytämäni palautusosoitteen. Polvituen "resorit" olivat turhan kireät, haitannee verenkiertoa. Lisäksi melko kömpelöä tukea tulisi kai pitää jatkuvasti, koska pukeminen ja riisuminen ei käy käden käänteessä. Ei ole käytännöllinen nykyiseen tarpeeseeni.

      • Anonyymi

        Niiden tottu kunpitää yön yli seuraa ana päivänä ei huomaakan että on jalassa.
        ainakin sukat on hyvät.


      • Anonyymi

        Samoin,älkää menkö lankaan,menin tilaamaan kalliit polvihierojat,ja halusin palauttaa ne mutta se onkin sitten toinen juttu,yritin Matkahuollon kautta palauttaa mutta olisi pitänyt olla palautusnumero,ja olen yrittänyt saada numero Norelialta mutta en ole saanut sitä lukuisista yrityksistä huolimatta,ja Klarnalta tulee laskuja siitä,,on kyllä ihan kusessa sen firman kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin,älkää menkö lankaan,menin tilaamaan kalliit polvihierojat,ja halusin palauttaa ne mutta se onkin sitten toinen juttu,yritin Matkahuollon kautta palauttaa mutta olisi pitänyt olla palautusnumero,ja olen yrittänyt saada numero Norelialta mutta en ole saanut sitä lukuisista yrityksistä huolimatta,ja Klarnalta tulee laskuja siitä,,on kyllä ihan kusessa sen firman kanssa!

        Minä lähetin postin kautta ja maksoin itse paketin .Klarnalle soitin ja kerroin tilanteen, he laittoivat tauolle laskun 3 viikoksi , viimeviikolla sain sähköpostia Klarnalta Tilauksesi on palautettu tai peruttu eikä siihen liity maksettava . Tosin norelie ei pakettia noutanut ja se palautui takaisin jota minä en hakenut ja se on menossa Turkuun takaisin. Vaikea firma on ja kymmeniä sähköposteja lähettelin, ennenkuin asia ratkesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä lähetin postin kautta ja maksoin itse paketin .Klarnalle soitin ja kerroin tilanteen, he laittoivat tauolle laskun 3 viikoksi , viimeviikolla sain sähköpostia Klarnalta Tilauksesi on palautettu tai peruttu eikä siihen liity maksettava . Tosin norelie ei pakettia noutanut ja se palautui takaisin jota minä en hakenut ja se on menossa Turkuun takaisin. Vaikea firma on ja kymmeniä sähköposteja lähettelin, ennenkuin asia ratkesi.

        Monia sähköposteja on lähetelty, asiat ei vain korjaannu. Osoitetta olen kysellyt monesti mihin paketin palauttaisin, mutta osoitetta ei anneta, eikä rahoja palauteta!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monia sähköposteja on lähetelty, asiat ei vain korjaannu. Osoitetta olen kysellyt monesti mihin paketin palauttaisin, mutta osoitetta ei anneta, eikä rahoja palauteta!!!!

        Tälläisen osoitteen sain Norielta. Amiraalististonkatu 10 A 7 20100 TURKU .tosin toisessa sähköpostissa kadun nimi oli Amiraalistonkatu muu piti paikkansa .


    • Anonyymi

      Norelie on suomalainen verkkokauppa joka myy halpaa kiinankamaa vetämällä välistä itse!

    • Anonyymi

      Hei! Tilasin selkätukivyön. Jostain Kiinasta tulee ja viipyy.. Nutta kun 5.9 tuli ilmoitus, että Turussa on silloin ja tulossa.. Nyt 13.9 eikä vyötä vieläkään näy.. En tilaa sieltä enää koskaan mitään.

      • Anonyymi

        Eihän se oo myyjän vikaa, jos toimitus ei kulje. Mutta ellei tuotetta näy, niin kannattaa olla yhteydessä lähettäjään, nin he selvittävät lähetyksen olinpaikan!


    • Anonyymi

      Eivät niverikkoa tietenkään paranna, mutta helpottavat hieman leposärkyä. Ei voi käyttää liikkuessa, sillä valahtaa nilkkaan. Norelie lupasi vaihtaa, mutta ei löytänyt tietoja tilauksestani...

    • Anonyymi

      Tilasin polvituet, meni 6 päivää tulla eli ei turhan kauaa.. Käytetty nyt 2 viikkoa ja olen tyytyväinen, tukevat hyvin ja ovat mukavat !

    • Anonyymi

      Omaa kulkua helpottanut apulaitteet ainakin, laatu ihan ok kun on verrokkina tuossa kaupungin apulaitteita, ei hirveempää eroa. Tuli ajallaan ainakin tänne Kainuuseen.

    • Anonyymi

      Tilattu ja odoteltu toimitusta, eipä ole kuulunut. SaaS nähdä. Vaikuttaa huijari firmalta. No...oppirahat pitää maksaa, oli sitten viimeinen asia, mitä tilaan näistä nettikaupoista. Kannattaa suhtautua suurella varauksella !

      • Anonyymi

        Yritin palauttaa puhelin ei toimi viestiin ei vastata kun pyytää palautus ohjeet .huijausta älkää tilatko mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin palauttaa puhelin ei toimi viestiin ei vastata kun pyytää palautus ohjeet .huijausta älkää tilatko mitään

        Juuri näin. Mainostavat, että vastaavat 24h sisällä ma-pe sähköpostiin. Eivät vastaa puheluihin, eivätkä sähköpostiin. Olen laittanut 4 sähköpostiviestiä, että haluan perua kaupat ja saada rahat takaisin. Automaattinen vastaus tulee, että suuren tilausmäärän takia on ruuhkaa ja vastaavat pian. Olethan kärsivällinen. Kolme viikkoa mennyt, eikä vastausta ole tullut vieläkään.
        En todellakaan suosittele tilaamaan Norelian kautta yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Mainostavat, että vastaavat 24h sisällä ma-pe sähköpostiin. Eivät vastaa puheluihin, eivätkä sähköpostiin. Olen laittanut 4 sähköpostiviestiä, että haluan perua kaupat ja saada rahat takaisin. Automaattinen vastaus tulee, että suuren tilausmäärän takia on ruuhkaa ja vastaavat pian. Olethan kärsivällinen. Kolme viikkoa mennyt, eikä vastausta ole tullut vieläkään.
        En todellakaan suosittele tilaamaan Norelian kautta yhtään mitään.

        Tilasin polvihieronta koneen,ei sopinut,palautin sen nyt tuli postiin takaisin,vielä siitäkin pitäis maksaa,siis vastaanottajaa ei ollut tavoitettu,ohjeitten mukaam tein palautuksen,en nouda sitä postista,nyt olis kyllä rikosilmmoituksen paikka,ompa lakimies lähellä.Älkää missään nimessä haksahtako tähän firmasn,täyttä huijausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Mainostavat, että vastaavat 24h sisällä ma-pe sähköpostiin. Eivät vastaa puheluihin, eivätkä sähköpostiin. Olen laittanut 4 sähköpostiviestiä, että haluan perua kaupat ja saada rahat takaisin. Automaattinen vastaus tulee, että suuren tilausmäärän takia on ruuhkaa ja vastaavat pian. Olethan kärsivällinen. Kolme viikkoa mennyt, eikä vastausta ole tullut vieläkään.
        En todellakaan suosittele tilaamaan Norelian kautta yhtään mitään.

        Puheluun tai sähköpostiin ei vastata.Laskussa tilinumero Hollantilainen,viitenumero erikoinen,OP verkkopankki ei hyväksy.


      • Anonyymi

        Totta puhut ei enää kinan kamaa🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puheluun tai sähköpostiin ei vastata.Laskussa tilinumero Hollantilainen,viitenumero erikoinen,OP verkkopankki ei hyväksy.

        Ei vastata puheluihin, ei vastata sähköpostiin. Lasku pitäisi maksaa, vaan ei onnistu, koska viitenumero on niin outo, pankkitili Hollannissa. Enpä enää tilaa tältä firmalta, täytyy ottaa yhteyttä johonkin päin ja yrittää selvittää mitä tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Mainostavat, että vastaavat 24h sisällä ma-pe sähköpostiin. Eivät vastaa puheluihin, eivätkä sähköpostiin. Olen laittanut 4 sähköpostiviestiä, että haluan perua kaupat ja saada rahat takaisin. Automaattinen vastaus tulee, että suuren tilausmäärän takia on ruuhkaa ja vastaavat pian. Olethan kärsivällinen. Kolme viikkoa mennyt, eikä vastausta ole tullut vieläkään.
        En todellakaan suosittele tilaamaan Norelian kautta yhtään mitään.

        Mä tilasin laskulla. Mutta tuotetta ole laitettu postiin vieläkään kun katsoin seuranta koodilla. Laitoin viestiä heille sähköpostilla ett haluan perua tilauksen.
        Vastaus tuli:

        Hei,

        Ymmärrämme tilanteesi ja arvostamme, että otit asian esille. Huomioimme, että sinulla on jo olkanauha sairaalasta, ja tiedämme, että haluat perua tilauksesi.

        On ikävää kuulla, että haluat palauttaa tilauksesi. Tässä tapauksessa haluamme tarjota sinulle ilmaisen tuotteen. Voit valita minkä tahansa tuotteen verkkokaupastamme, kunhan sen arvo vastaa äskettäistä ostostasi, ja lähetämme sen sinulle ilmaiseksi tilauksesi palauttamisen sijaan. Voit pitää saamasi tuotteet tai antaa ne lahjaksi jollekin toiselle.

        Olemme sitoutuneet varmistamaan, että jatkat tyytyväistä ostoskokemusta kanssamme.

        Sinun tyytyväisyytesi on ensisijaisen tärkeää. Kerro meille, jos haluat hyväksyä tämän tarjouksen. Odotamme vastaustasi.

        Jos sinulla on lisäkysymyksiä, voit lähettää meille viestin.

        Ystävällisin terveisin,
        Ian
        Norelie


        Sitten vain vastasin etten halua mitään lahjaa heiltä yms. Vastasivat

        Hei,

        Kiitos nopeasta vastauksestasi.

        Arvostamme palautettasi ja ymmärrämme halusi palauttaa tuotteen. Välttääksemme palautusprosessin ja siihen liittyvien kustannusten aiheuttaman vaivan, haluamme tarjota sinulle 30 prosentin palautusta. Näin voit pitää tuotteen ilman, että sinun tarvitsee lähettää se takaisin, mikä on kätevä ratkaisu meille molemmille.

        Ilmoita meille, jos haluat hyväksyä tämän tarjouksen. Odotamme vastaustasi.

        Ystävällisin terveisin,
        Christian
        Norelie

        Sitten alkoi mennä hermo itselläni. Kerroin heille etten halua mitään haluan perua tilaukseni, onneksi se on laskulla .. sanoin suoraa että olette huijaus firma käytätte google kääntäjää yms..
        He vastasivat

        Hei,

        Olen todella pahoillani kuullessani kohtaamastasi turhautumisesta ja vaivasta. Ymmärrän täysin huolesi ja turhautumisesi tilanteeseen.

        Vakuutamme sinulle, että emme ole huijaus. Olemme aito asiakaspalvelun edustaja, joka on täällä auttamassa sinua huolissasi. Tilauksesi on valmis ja lähetystiedot on vastaanotettu 14. helmikuuta 2023 mennessä. On kuitenkin selvää, että on ollut odotettuja viivästyksiä.

        Teemme kaikkemme yhteistyössä kuljetusyhtiön kanssa nopeuttaaksemme toimitusprosessia ja varmistaaksemme, että tilauksesi saapuu sinulle mahdollisimman pian.

        Ottaen huomioon aiheuttamamme haitat ja epäröintisi tuotteen vastaanottamisesta, haluaisimme tarjota 50%:n hyvityksen helpottaaksemme palautuksen vaivaa. Voit pitää tuotteen, kun se saapuu.

        Kerro meille, toimiiko tämä ratkaisu sinulle, tai jos sinulla on muita kysymyksiä tai huolenaiheita. Olemme täällä auttamassa sinua parhaamme mukaan.

        Tähän en enää vastannu

        He laittoivat

        Hi Stina,

        How would you rate the help Ian gave you?

        image image image image Click here to respond to the survey!

        Thanks!

        Nyt tuli englanniksi😂

        Joten päätin näin itse että jos tilaus tulee en hae pakettia , niin se palautuu takas itsestään joten minun ei tarvitse maksaa mitään!


        Elkää tilatko mitään tuolta tämä on huijaus firma ja vie teidän kaikki rahat.

        Ps. Sain puhelunki. Joku kiinalainen yrtti suomea puhua ainut mitä sain selvää oli suomen veroyhdistys sitte katkasin puhelun.


        Nyt taas tuli s- postia

        Hei,

        Arvostettuna asiakkaana haluamme tehdä kokemuksesi mahdollisimman sujuvaksi. Välttääksemme mahdolliset hankaluudet tuotteen palautuksen kanssa, olemme päättäneet käsitellä täyden hyvityksen. Voit pitää tuotetta lahjana meiltä. Ole hyvä ja anna meille 3–5 arkipäivää hyvitysprosessin suorittamiseksi. Kiitos ymmärryksestäsi, ja pidä huolta!

        Ystävällisin terveisin,
        Jean


        En enää vastaa mitään näihin.


        Laskun summa oli oikea .
        Mutta lukee jos viitenumrro ei toimi niin kirjoita sukunimesi niin lähtee lasku oikeaa paikkaan.

        Huh mitä touhua

        Onneksi raha ei vaihtanut omistajaa..
        Elkää tilatko mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin palauttaa puhelin ei toimi viestiin ei vastata kun pyytää palautus ohjeet .huijausta älkää tilatko mitään

        Sama kokemus, yritin palauttaa, ei onnistu.
        Kaikki yrityslupaukset on täyttä huijausta: ilmainen kokeilu, tyytyväisyystakuu, palautusoikeus, asiakaspalvelu EI vastaa, numero ei ole käytössä, sähköpostiasiointi pahoittelee laajasti mutta eivät ymmärrä muka viestittelyä ,eikä ole varmaan tarkoituskaan, koska kyseessä olisi tuotteen palautus jota ei voi tehdä kun ei ole fyysistä palautuspaikkaa.
        Hankala yritys, palvelu pelaa vai jos asiakas pitää ja maksaa tilaamansa tuotteen vaikka se ei ole sopiva.
        Nettikauppana ennenkokemattoman jäykkä systeemi. Ei tätä päivää!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Mainostavat, että vastaavat 24h sisällä ma-pe sähköpostiin. Eivät vastaa puheluihin, eivätkä sähköpostiin. Olen laittanut 4 sähköpostiviestiä, että haluan perua kaupat ja saada rahat takaisin. Automaattinen vastaus tulee, että suuren tilausmäärän takia on ruuhkaa ja vastaavat pian. Olethan kärsivällinen. Kolme viikkoa mennyt, eikä vastausta ole tullut vieläkään.
        En todellakaan suosittele tilaamaan Norelian kautta yhtään mitään.

        Sama kokemus. Sovimme sitten viimein kuukauden päästä, että saisin hyvitystä eikä tarvii palauttaa.
        Yllätys oli melkoinen kun jo maksamani Lasku tulikin uudelleen maksettavaksi, nyt korjattuna versiona. Mitä tehdä kun luulin Norelian laskutuksen toimivan normaalin, hyvän kauppatavan mukaisesti???
        Olen ollut töissä 20 vuotta laskutuksessa, tämä on uusi kokemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin polvihieronta koneen,ei sopinut,palautin sen nyt tuli postiin takaisin,vielä siitäkin pitäis maksaa,siis vastaanottajaa ei ollut tavoitettu,ohjeitten mukaam tein palautuksen,en nouda sitä postista,nyt olis kyllä rikosilmmoituksen paikka,ompa lakimies lähellä.Älkää missään nimessä haksahtako tähän firmasn,täyttä huijausta

        Voisitko auttaa minua, olen joutunut samaisen firman huijaamaksi. Mistähän
        saisin helposti ja nopeasti apua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tilasin laskulla. Mutta tuotetta ole laitettu postiin vieläkään kun katsoin seuranta koodilla. Laitoin viestiä heille sähköpostilla ett haluan perua tilauksen.
        Vastaus tuli:

        Hei,

        Ymmärrämme tilanteesi ja arvostamme, että otit asian esille. Huomioimme, että sinulla on jo olkanauha sairaalasta, ja tiedämme, että haluat perua tilauksesi.

        On ikävää kuulla, että haluat palauttaa tilauksesi. Tässä tapauksessa haluamme tarjota sinulle ilmaisen tuotteen. Voit valita minkä tahansa tuotteen verkkokaupastamme, kunhan sen arvo vastaa äskettäistä ostostasi, ja lähetämme sen sinulle ilmaiseksi tilauksesi palauttamisen sijaan. Voit pitää saamasi tuotteet tai antaa ne lahjaksi jollekin toiselle.

        Olemme sitoutuneet varmistamaan, että jatkat tyytyväistä ostoskokemusta kanssamme.

        Sinun tyytyväisyytesi on ensisijaisen tärkeää. Kerro meille, jos haluat hyväksyä tämän tarjouksen. Odotamme vastaustasi.

        Jos sinulla on lisäkysymyksiä, voit lähettää meille viestin.

        Ystävällisin terveisin,
        Ian
        Norelie


        Sitten vain vastasin etten halua mitään lahjaa heiltä yms. Vastasivat

        Hei,

        Kiitos nopeasta vastauksestasi.

        Arvostamme palautettasi ja ymmärrämme halusi palauttaa tuotteen. Välttääksemme palautusprosessin ja siihen liittyvien kustannusten aiheuttaman vaivan, haluamme tarjota sinulle 30 prosentin palautusta. Näin voit pitää tuotteen ilman, että sinun tarvitsee lähettää se takaisin, mikä on kätevä ratkaisu meille molemmille.

        Ilmoita meille, jos haluat hyväksyä tämän tarjouksen. Odotamme vastaustasi.

        Ystävällisin terveisin,
        Christian
        Norelie

        Sitten alkoi mennä hermo itselläni. Kerroin heille etten halua mitään haluan perua tilaukseni, onneksi se on laskulla .. sanoin suoraa että olette huijaus firma käytätte google kääntäjää yms..
        He vastasivat

        Hei,

        Olen todella pahoillani kuullessani kohtaamastasi turhautumisesta ja vaivasta. Ymmärrän täysin huolesi ja turhautumisesi tilanteeseen.

        Vakuutamme sinulle, että emme ole huijaus. Olemme aito asiakaspalvelun edustaja, joka on täällä auttamassa sinua huolissasi. Tilauksesi on valmis ja lähetystiedot on vastaanotettu 14. helmikuuta 2023 mennessä. On kuitenkin selvää, että on ollut odotettuja viivästyksiä.

        Teemme kaikkemme yhteistyössä kuljetusyhtiön kanssa nopeuttaaksemme toimitusprosessia ja varmistaaksemme, että tilauksesi saapuu sinulle mahdollisimman pian.

        Ottaen huomioon aiheuttamamme haitat ja epäröintisi tuotteen vastaanottamisesta, haluaisimme tarjota 50%:n hyvityksen helpottaaksemme palautuksen vaivaa. Voit pitää tuotteen, kun se saapuu.

        Kerro meille, toimiiko tämä ratkaisu sinulle, tai jos sinulla on muita kysymyksiä tai huolenaiheita. Olemme täällä auttamassa sinua parhaamme mukaan.

        Tähän en enää vastannu

        He laittoivat

        Hi Stina,

        How would you rate the help Ian gave you?

        image image image image Click here to respond to the survey!

        Thanks!

        Nyt tuli englanniksi😂

        Joten päätin näin itse että jos tilaus tulee en hae pakettia , niin se palautuu takas itsestään joten minun ei tarvitse maksaa mitään!


        Elkää tilatko mitään tuolta tämä on huijaus firma ja vie teidän kaikki rahat.

        Ps. Sain puhelunki. Joku kiinalainen yrtti suomea puhua ainut mitä sain selvää oli suomen veroyhdistys sitte katkasin puhelun.


        Nyt taas tuli s- postia

        Hei,

        Arvostettuna asiakkaana haluamme tehdä kokemuksesi mahdollisimman sujuvaksi. Välttääksemme mahdolliset hankaluudet tuotteen palautuksen kanssa, olemme päättäneet käsitellä täyden hyvityksen. Voit pitää tuotetta lahjana meiltä. Ole hyvä ja anna meille 3–5 arkipäivää hyvitysprosessin suorittamiseksi. Kiitos ymmärryksestäsi, ja pidä huolta!

        Ystävällisin terveisin,
        Jean


        En enää vastaa mitään näihin.


        Laskun summa oli oikea .
        Mutta lukee jos viitenumrro ei toimi niin kirjoita sukunimesi niin lähtee lasku oikeaa paikkaan.

        Huh mitä touhua

        Onneksi raha ei vaihtanut omistajaa..
        Elkää tilatko mitään.

        Olen nyt samassa prosessissa.
        En tiedä miten kalliksi tämä vielä tulee. Täytyy ilmeisesti ottaa yhteyttä kuluttajan suojaan.

        Olkaa varovaisia tämän firman kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus. Sovimme sitten viimein kuukauden päästä, että saisin hyvitystä eikä tarvii palauttaa.
        Yllätys oli melkoinen kun jo maksamani Lasku tulikin uudelleen maksettavaksi, nyt korjattuna versiona. Mitä tehdä kun luulin Norelian laskutuksen toimivan normaalin, hyvän kauppatavan mukaisesti???
        Olen ollut töissä 20 vuotta laskutuksessa, tämä on uusi kokemus.

        Tilasin sukat. Täysin tehottomat, ihan pilipali tuote. Kysyin neurologilta ja hän sanoi että älä ihmeessä käytä niitä, suorastaan vaaralliset. En edes palauttanut niitä, on niin hankalaa. Hukkaan meni rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus. Sovimme sitten viimein kuukauden päästä, että saisin hyvitystä eikä tarvii palauttaa.
        Yllätys oli melkoinen kun jo maksamani Lasku tulikin uudelleen maksettavaksi, nyt korjattuna versiona. Mitä tehdä kun luulin Norelian laskutuksen toimivan normaalin, hyvän kauppatavan mukaisesti???
        Olen ollut töissä 20 vuotta laskutuksessa, tämä on uusi kokemus.

        Mulla nyt sama juttu eli olin maksanut 8.2. -24 heidän vähän outojen ohjeiden mukaan, vielä sukunimeni viestiosiossa ja rahat ovat menneet tililtäni. Nyt tuli karhulasku kun he eivät, muka, ole saaneet rahoja. Tuote oli ihan huono ja tehoton olkapäätuli; en kuitenkaan jaksanut palautusrumbaan kun vaisto sanoo jo, ettei firma ole luotettava. Uhkaavat nyt ulosotolla. Yritin soittaa sinne, eivät vastaa. Laitoin s.postia. Saa nähdä, miten reagoivat.
        Yrittävätkö ihan huijata uudella laskulla vai onko heidän laskutusseurantansa noin huonoa?
        Mikäli näitä kokemuksia on usealla, pitäisi ilkoittaa poliisille ja/tai kuluttaja-asiaihmiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tilasin laskulla. Mutta tuotetta ole laitettu postiin vieläkään kun katsoin seuranta koodilla. Laitoin viestiä heille sähköpostilla ett haluan perua tilauksen.
        Vastaus tuli:

        Hei,

        Ymmärrämme tilanteesi ja arvostamme, että otit asian esille. Huomioimme, että sinulla on jo olkanauha sairaalasta, ja tiedämme, että haluat perua tilauksesi.

        On ikävää kuulla, että haluat palauttaa tilauksesi. Tässä tapauksessa haluamme tarjota sinulle ilmaisen tuotteen. Voit valita minkä tahansa tuotteen verkkokaupastamme, kunhan sen arvo vastaa äskettäistä ostostasi, ja lähetämme sen sinulle ilmaiseksi tilauksesi palauttamisen sijaan. Voit pitää saamasi tuotteet tai antaa ne lahjaksi jollekin toiselle.

        Olemme sitoutuneet varmistamaan, että jatkat tyytyväistä ostoskokemusta kanssamme.

        Sinun tyytyväisyytesi on ensisijaisen tärkeää. Kerro meille, jos haluat hyväksyä tämän tarjouksen. Odotamme vastaustasi.

        Jos sinulla on lisäkysymyksiä, voit lähettää meille viestin.

        Ystävällisin terveisin,
        Ian
        Norelie


        Sitten vain vastasin etten halua mitään lahjaa heiltä yms. Vastasivat

        Hei,

        Kiitos nopeasta vastauksestasi.

        Arvostamme palautettasi ja ymmärrämme halusi palauttaa tuotteen. Välttääksemme palautusprosessin ja siihen liittyvien kustannusten aiheuttaman vaivan, haluamme tarjota sinulle 30 prosentin palautusta. Näin voit pitää tuotteen ilman, että sinun tarvitsee lähettää se takaisin, mikä on kätevä ratkaisu meille molemmille.

        Ilmoita meille, jos haluat hyväksyä tämän tarjouksen. Odotamme vastaustasi.

        Ystävällisin terveisin,
        Christian
        Norelie

        Sitten alkoi mennä hermo itselläni. Kerroin heille etten halua mitään haluan perua tilaukseni, onneksi se on laskulla .. sanoin suoraa että olette huijaus firma käytätte google kääntäjää yms..
        He vastasivat

        Hei,

        Olen todella pahoillani kuullessani kohtaamastasi turhautumisesta ja vaivasta. Ymmärrän täysin huolesi ja turhautumisesi tilanteeseen.

        Vakuutamme sinulle, että emme ole huijaus. Olemme aito asiakaspalvelun edustaja, joka on täällä auttamassa sinua huolissasi. Tilauksesi on valmis ja lähetystiedot on vastaanotettu 14. helmikuuta 2023 mennessä. On kuitenkin selvää, että on ollut odotettuja viivästyksiä.

        Teemme kaikkemme yhteistyössä kuljetusyhtiön kanssa nopeuttaaksemme toimitusprosessia ja varmistaaksemme, että tilauksesi saapuu sinulle mahdollisimman pian.

        Ottaen huomioon aiheuttamamme haitat ja epäröintisi tuotteen vastaanottamisesta, haluaisimme tarjota 50%:n hyvityksen helpottaaksemme palautuksen vaivaa. Voit pitää tuotteen, kun se saapuu.

        Kerro meille, toimiiko tämä ratkaisu sinulle, tai jos sinulla on muita kysymyksiä tai huolenaiheita. Olemme täällä auttamassa sinua parhaamme mukaan.

        Tähän en enää vastannu

        He laittoivat

        Hi Stina,

        How would you rate the help Ian gave you?

        image image image image Click here to respond to the survey!

        Thanks!

        Nyt tuli englanniksi😂

        Joten päätin näin itse että jos tilaus tulee en hae pakettia , niin se palautuu takas itsestään joten minun ei tarvitse maksaa mitään!


        Elkää tilatko mitään tuolta tämä on huijaus firma ja vie teidän kaikki rahat.

        Ps. Sain puhelunki. Joku kiinalainen yrtti suomea puhua ainut mitä sain selvää oli suomen veroyhdistys sitte katkasin puhelun.


        Nyt taas tuli s- postia

        Hei,

        Arvostettuna asiakkaana haluamme tehdä kokemuksesi mahdollisimman sujuvaksi. Välttääksemme mahdolliset hankaluudet tuotteen palautuksen kanssa, olemme päättäneet käsitellä täyden hyvityksen. Voit pitää tuotetta lahjana meiltä. Ole hyvä ja anna meille 3–5 arkipäivää hyvitysprosessin suorittamiseksi. Kiitos ymmärryksestäsi, ja pidä huolta!

        Ystävällisin terveisin,
        Jean


        En enää vastaa mitään näihin.


        Laskun summa oli oikea .
        Mutta lukee jos viitenumrro ei toimi niin kirjoita sukunimesi niin lähtee lasku oikeaa paikkaan.

        Huh mitä touhua

        Onneksi raha ei vaihtanut omistajaa..
        Elkää tilatko mitään.

        Tilasin eri firmalta kiinatuotteen. Lähetin spostiviestejä, koska tuote ei ollut kuten näytillä oli. Robotti vastaa spostiviesteihin. Mulle tuli mm viesti, että lähettävät istutettavan puun ja voin antaa tuotteen (hirveän villatakkiretaleen) naapurilleni. Vastasin ei käy! Sitten annettiin hyvä alennus ja hyväksyin. Tein Klarnan kautta tilauksen. No, olen tyytyväinen, kun vilukappasee iltaisin, retale lämmittää hyvin!! Älkää haksahtako näihin. Mullakin oli suomalainen firman nimi. Käykää lukemassa ekaksi palautusehdot, jos ei osoitetta, huijari!!


    • Anonyymi

      Just hain paketin postista, polvituki vaikutti hyvältä, vielä ei käyttökokemusta.
      Tilasin 18.10. ja tuli siis tänään 25.10. et ainakin mulle tuli ihan nopeesti.

    • Anonyymi

      Mainostaa itseään kotimaisena, näyttää olevan hollantilainen osoite, missä sitten lie tuotteet valmistettu. Joka tapauksessa monta välikättä ottamassa hinnasta omansa. Vaikutus voi silti olla hyvä.

      • Anonyymi

        🦄👍👍


    • Anonyymi

      Suomen yritysrekisterissä ei ole tuon nimistä firmaa.

      • Anonyymi

        Kun tarkistin, niin tuolta saa neljä paria, kun Norelielta saa kuusi paria!


    • Anonyymi

      Hei! Sai juuri sukkanne enkö ole lainkaan tyytyväinen. Minulla on 43 numeron jalka ja sukkapaketissa oli XL - lappu. Silti sukat eivät sovi alkuunkaan jalkoihini. Ovat kuin pikkulapsille tehtyjä. Miten palautan nämä.
      Terv Veikko Räisänen

      • Anonyymi

        Oletko saanut palautusohjeet (koodin) norelieltä? Laitoin s-postia että Haluan palauttaa. Aikaa meni ja vastasivat, miksi palautan! Laitoin uuden viestin, eikä kuulu vastausta. Oudolta homma vaikuttaa. Puhelimeen ei vastata, suljettu sairastspauksen takia!?


      • Anonyymi

        Toivottavasti saat rahasi takaisin - minä en ole saanut. Tämä on ihan huijari firma. Kannattaa varoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko saanut palautusohjeet (koodin) norelieltä? Laitoin s-postia että Haluan palauttaa. Aikaa meni ja vastasivat, miksi palautan! Laitoin uuden viestin, eikä kuulu vastausta. Oudolta homma vaikuttaa. Puhelimeen ei vastata, suljettu sairastspauksen takia!?

        Palautukset ja rahan takaisin saaminen ei varmasti tule onnistumaan. Kusetusta koko touhu. Itse menin samaan lankaan, mutta en tule tilaamaan enää ikinä Norelialta mitään ja tulen mainostamaan kyseistä yritystä oman kokemukseni mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko saanut palautusohjeet (koodin) norelieltä? Laitoin s-postia että Haluan palauttaa. Aikaa meni ja vastasivat, miksi palautan! Laitoin uuden viestin, eikä kuulu vastausta. Oudolta homma vaikuttaa. Puhelimeen ei vastata, suljettu sairastspauksen takia!?

        Puhelin muka suljettu ruuhkaan takia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saat rahasi takaisin - minä en ole saanut. Tämä on ihan huijari firma. Kannattaa varoa!

        Täyttä huijausta


    • Anonyymi

      Tilasin sukat ja sain ne myös parin päivän päästä. Sitten epähuomiossa maksoin vahingossa laskuni 30,58€ kahteen kertaan eri tileiltä. Nyt olen ”karhunnut” heiltä tuota ylimääräistä maksua takaisin enkä ole sitä saanut. Saan vaan usean päivän odotteluun jälkeen aina uusia tuotetarjous ehdotuksia mihin voisin käyttää ylimääräisen maksun. Olen nyt odottanut melkein viikon eikä vieläkään maksua ole palautettu tililleni. Olkaa varovaisia tämän yrityksen kanssa.

    • Anonyymi

      Sama maksaa kiinassa 7€

    • Anonyymi

      Norelie on täysi huijarifirma. Ei ole rekisterissä Suomessa. Palautusohjeita eivät suostu antamaan, jos sieltä jotain krääsää erehtyy tilaamaan. Itselläni on Norelie-tilauksesta käsittelyssä valitus Euroopan kuluttajakeskuksessa (European Consumer Centre, ECC). Totesivat sieltäkin, että epäluotettava toimija on.

      EI MISSÄÄN NIMESSÄ KANNATA TILATA! HUIJARIFIRMA!

      • Anonyymi

        Tuo norelie on vaa tämän päätoimijan nimi ja tämä firma toimittaa verkkokauppana tavaraa eteenpäin ihan supi suomalainen firma suomen turusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo norelie on vaa tämän päätoimijan nimi ja tämä firma toimittaa verkkokauppana tavaraa eteenpäin ihan supi suomalainen firma suomen turusta.

        Miksiköhän laskussa lukee
        Parsolution B.V Veenkampen 1. 9481 CC Vries . Alankomaat
        IBAN:NL82BUBQ2099 jne..
        Ei vaikuta suomalaiselta åbo firmalta.


    • Anonyymi

      Tilasin tuotteen jonka haluan nyt palauttaa, mutta norelie ei anna spostitse palautusohjeita eivätkä vastaa puhelimeen.
      Vastaukseksi spostiin sain vain huonolla suomella kirjoitetun vastauksen jossa kysyttiin syytä palautukseen. Kun vastasin ja kysyin uudestaan palautusohjeita niin sain saman vastauksen uudestaan ja vähän ajan päästä palautekyselyn 🤣🤣🤣
      En voi mitenkään suositella tätä firmaa.

      • Anonyymi

        Älkää missään nimessä tilatko täältä mitää,palautin polvihieronta laitteen,mutta se on palautettu tänne takaisin,kuluttaja asiamiehelle nyt tieto,😡😡😡😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää missään nimessä tilatko täältä mitää,palautin polvihieronta laitteen,mutta se on palautettu tänne takaisin,kuluttaja asiamiehelle nyt tieto,😡😡😡😡

        Saitko heiltä jossain kohtaa oikein palautusohjeet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko heiltä jossain kohtaa oikein palautusohjeet?

        Sain palautus ohjeet,palautuksenki piti makasaa 20 euroa😡😡😡😡


    • Anonyymi

      Kompressiohanskoja mietin tilaavani kun Facebookissa tuli tarjous vastaan. Mainonta /hinnoittelu oli tosi hämärää.
      3 paria jos tilaa kappalehinta on 9,99€ ja saa 3 paria kaupan päälle ilmaiseksi. Eli hinta olisi 29,99€, mutta pamauttaa hinnaksi 59,99€
      Kun tilaat vain yhden parin, hinta on 14,90€ ja saa yhden parin kaupan päälle, mutta kassalle mennessä hinta onkin 29,99€
      Alla olleessa keskustelussa Norelie vastasi joidenkin 'kiltteihin ja helppoihin' kysymyksiin, mutta kun pyysin vastausta harhaanjohtavaan hinnoitteluun vastausta ei tullut. Multa jäi kyllä tilaus tekemättä ja kun luin nyt nämä kommentit täällä, uskon tehneeni oikein.

      • Anonyymi

        Aiva hämärää touhua,viestiä tulee että rakas a....huijausta kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiva hämärää touhua,viestiä tulee että rakas a....huijausta kaikki

        Joo,rakasta hoetaan😡


      • Anonyymi

        Teit oikean päätöksen, kun et tilausta tehnyt. Itse tyhmänä tilasin kolme niskan venytintä, kun mukamas halvalla sain. Ajattelin, että annan niistä kaksi lapsille lahjaksi. Paketti tuli vasta peräänkyselyiden jälkeen. Luulisi, että tuotteet olisko pakattu johonkin laatikkoon, niin muovipussissa tulivat ja sisällä oli kaksi erillistä muovipussia tyhjänä. Kiinan krääsää. Nämä kaikki kolme niskanvenytintä olivat erilaisia. Siis muodoltaan toisistaan poikkeavia. Sellaisia, että en uskaltanut edes kokeilla niitä. Olen yrittänyt niitä palauttaa ja laittanut niistä valokuvia sähköpostilla.
        "Sairastapauksen tai suuren tilausmäärän vuoksi, eivät ole ehtineet vastata viesteihin" Olisikohan niin, että asiakaspalautteiden vuoksi, eivät edes pyri vastaamaan viesteihin. Varsinkin jos on kyse reklamaatioista nja asiakas haluaisi rahansa takaisin. Hyvä, että ihmiset kirjoittavat tänne kokemuksiaan, niin tieto Noreliasta leviää.


    • Anonyymi

      2.1.24 lupasivat, että saan pitää polvihierojan ja he palauttavat rahat. Eipä ole mitään kuulunut lukuisista viesteistäni huolimatta. Ei kannata tilata, ellei ole valmis menettämään rahojaan.

      • Anonyymi

        Sain rahat takaisin 25.1.24!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain rahat takaisin 25.1.24!

        Miten onnistuit? Olen hyvitysprosessissa joka ei etene, tulee aina vaan Uutta laskua maksettavaksi.
        Kammottaa tällainen kuukausia kestävä painostus!


    • Anonyymi

      Tilasin kompressiotuet polviin. Ei ollut minulle sopivat. Palautuksessa iso ongelma. Käyn parhaillaan kirjeenvaihtoa asian tiimoilta. Kerron myöhemmin miten tässä kävi.

      • Anonyymi

        Taitaa jäädä rahat saamatta, meillä paketti tuli takaisin kun sitä ei noudettu..


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Näillä samoilla sivuilla olen käynyt. Olisi mielenkiintoista tietää, onko tuolla Amiraalistonkadulla mitään toimintaa...


    • Anonyymi

      Eipä vastaa sähköpostiin kukaan. Ei onnistu palautus, kun eivät vastaa! Ja kun näitä kokemuksia täältä luin, niin taitaa olla paras ettei etes palauta, jos rahoja ei takaisin saa...

    • Anonyymi

      Hyvin samanlaisia kokemuksia, kun täällä jo onkin. Sähköpostiin ja puhelimeen ei vastata, palautus osoitetta ei anneta. "Vastaamme 24 tunnin kuluessa" = vähintään 2 viikkoa ja palautus osoitetta ei edelleenkään anneta. Kannattaa viedä asiaa eteenpäin kaikkien, joita on vedätetty. Rikosilmoitusta tai yhteys kuluttajaneuvojaan. Eli tuotteen palautus on tehty mahdottomaksi.

    • Anonyymi

      Olen pariinkin kertaan kysellyt käyttöohjetta tuolle iskiaksen hoitoon tilaamalleni vyölle, kun siitä ei tunnu olevat apua. Pala
      utusta on varmaan turha suunnitella.

    • Anonyymi

      Aivan sontaa niiden touhut. Toimitus kesti huomattavasti kauemmin kuin lupasivat eikä palautus onnistu millään, kun eivät vastaa viestiin.

    • Anonyymi

      En suosittele tätä kauppaajaa, palautukset ei onnistu ja tilalle kaupataan jotain muuta, mitä et tarvitse. Rahoja et saa takaisin vaikka tuote viallinen.

    • Anonyymi

      Tilasin olkapäätuen ja se onkin kiinalaista rihkamaa 10 kertaa kalliimmalla mitä kiinaata tilaamalla saisi.
      Haju aivan hirveä eikä mielestäni tue olkapäätä niin kuin pitäisi.
      Ilman pesemättä ei olisi saanut kokeilla. Bartin pidin ja päänsärky siitä löyhkästä tuli ja paidankin saa laittaa pyykkiin kun löyhkää.
      Ensin tarjottiin ilmaiseksi jotakin muuta max saman arvoista tuotetta ja kyn en halua mitään muuta niin 30% suostuisivat hyvittämään hinnasta.
      Sanoin että pitäkää sekin kun ette parempaan pysty.

    • Anonyymi

      Y-tunnus ei löydy miltään sivulta, siitä voi jo päätellä paljon.

      • Anonyymi

        Tästä eteenpäin tarkistan aina tuon yritystunnuksen. Firma ei toimi hyvän kauppatavan mukaisesti vaan huijaa ja leikkii ymmärtämätöntä. Aivan uusi kokemus miten hankalaa voi ostaminen olla. Kaikki asiakaslupaukset on täysin katteettomia jos tuote ei sovi tai yrität palauttaa, ei ole ilmaista palautusta vaikka komeasti luvataan.


    • Anonyymi

      Minulla on sen verran kokemusta firmasta,, että yritin tilata ko heiltä polvitukea. Aioin ottaa Klarnan kautta laskun, mutta siihen jämähti koko tilaus. Ei edennyt minnekään. Näitä kommentteja lukiessani totean, että onneksi!!!
      Nyt kuitenkin heiltä tulee jatkuvasti s-postiini viestejä, että tilaus on jäänyt kesken, että kipaiseppa maksamassa. Että suuren tilausmäärän takia he eivät voi pitää tuotetta varattuna. No en kyllä kipaise. Lisäksi tuli viesti, että puhelin on toistaiseksi suljettu, koska eivät pysty vastaamaan runsaiden yhteydenottojen takia . Niin että tähän suuntaan kyllä viestit kulkee. Nyt pitäisi saada viestittely loppumaan.

    • Anonyymi

      Älkää vaan erehtykö tilaamaan tästä firmasta mitään! Palautukset ei onnistu, eivät ota vastaan palautettua lähetystä vaikka lupaavat. Puheluihin ja sähköposteihin ei vastata. No, olipa hyvä opetus, älä tilaa koskaan mitään oudosta verkkokaupasta. HUIJARI FIRMA!!!

    • Anonyymi

      Harmittaa, että tuli tilattua sukat tästä firmasta, maksun suoritus ei onnistu pankissani, heidän antamillaan maksutiedoilla, olin yhteydessä Norelian as.palveluun, mutta pyysivät vaan olemaan yhteydessä omaan pankkiini, pankkini ei hyväksy IBAN tilinroa....ei siis onnistu millään....

    • Anonyymi

      Huijari firma, en suosittele, tuotteen palauttaminen tosi vaikeaa.

    • Anonyymi

      Tilasin tuotteen Norelialta. Tuote ei koskaan saapunut. Tuli vain ilmoitus että tuote toimitettu. Tunnen itseni huijatuksi.

    • Anonyymi

      Palauttaminen siellä ei ainakaan onnistu. Tuote oli voimakkaan hajuinen ja hajuste allergisena en voinut pitää sitä. Nyt olen viikon verran yrittänyt saada palautuskoodia ja varmistuksen siitä että saan rahani takaisin. Yrittävät tyrkyttää toista tuotetta tilalle ja sanovat että voin pitää sen vanhan.

    • Anonyymi

      Taas tuli pitkä litania pahoittelua ja ymmärryksen osoitusta.
      Taas luvattiin hyvitys tilille 3-5 päivän päähän jo kolmatta kertaa. Kolme erilaista velotuslaskua tullut. Tänään tuli selitys että se uusin lisälasku on vain kuvaus siitä mitä loppuvelotus tulee olemaan hyvityksen jälkeen. Voi mitä hämäystä.
      Joku varmaan maksaa kaikki laskut jos ei ole aikaa eikä jaksa ryhtyä kuukausien kirjeenvaihtoon ja toivottamaan selitysten tulvaan.
      Härskeintä tässä on myös se hävyttömyys, että minulle tuli omaan sähköpostiin uusi tarjous -60% samoista tuotteista. Ymmärrän kyllä että olen autom. postituslistalla. Paikallisesta puskaradiosta norelien mainokset on loppuneet. Onkohan kuluttajansuoja lautakunta ottanut ja kieltänyt harhaan johtavan markkinoinnin tai Puskaradion ylläpitäjät siivonneet kiellettyä mainontaa.

    • Anonyymi

      Tilasin polvituet. En ollut niihin tyytyväinen. Yritin sähköpostin kautta saada palautusohjeet. Niitä ei lähetetty vaan yritettiin saada tilaamaan lisää firman tuotteita. Asiaa viivytettiin niin, että he rupesivat uhkailemaan laskulla tilatun tuotteen laskun laitolla ulospttoon. Todella ala-arvoista toimintaa. Tuotteillahan on palautusoikeus. He myös mainostavat 2kk. tyytyväisyystakuulla.

    • Anonyymi

      Ei kannata tilata mitään Norelie:sta
      Tuote esim.olkapäätuki aivan kelvoton tuote. Palautus ei onnistu. Uhataan perintätoimistolla, vaikka on sovittu laskun mitätöinnistä jo useampaan otteeseen. Mietin jo rikosilmoituksen tekemistä.
      T.Minna

    • Anonyymi

      Tilasin juuri. Tuotteet ilmoitettuun nähden minusta isoja. Pohjalliset ja sukat. En ole viikonkaan yrittämisen jälkeen vielä tavoittanut asiakaspalvelua. Puhelin ei vastaa eikä sähköposteihin ole mitenkään reagoitu. Ihme touhua. Tilaus kyllä tuli nopeaan ja sähköpostimainonta on tullut vilkkaana koko ajan.

    • Anonyymi

      Tilasin olkapäätuen. Ei sopinut minulle eikä miehelleni. Yritin palauttaa, en saanut palautus osoitetta. Ensin sain 30% alennuksen. Tivasin edelleen palautus osoitetta, sain 50% alennuksen. Hyväksyin, sillä summa ei ollut iso. Humpuukia koko yritys. . Pöljyyttäni en lukenut kokemuksia, olisi jäänyt tilaamatta. Tilasin laskulle, laskun summa muutettiin "oikeaksi" ripeästi. Tilaan paljon, aikaisemmin ei ole tullut näin röyhkeää toimintaa. ÄLKÄÄ TILATKO.!!!!!

    • Anonyymi

      Tulevat jostain Kiinasta tms. eikä niitä voi palauttaa. Tarjoavat ainoastaan uutta tuotetta, mutta rahojasi et tule saamaan takaisin.

      • Anonyymi

        Kannattaa maksaa Klarnalla. Poistivat laskun kokonaan . pari päivää piti jankuttaa palautuksesta.


    • Anonyymi

      Hyvittät koko summan eikä tarvi palauttaa tuoteita. Siihen pitää vaan vaihtaa ainakin 10 sähköposti viestiä ja uhkailla.

    • Anonyymi

      Tuotteen palauttaminen on täysin mahdotonta. Olen päättänyt, että on helpompi maksaa tuote pois, nuolla haavansa eikä enää ikinä tilata kyseisestä verkkokaupasta.

    • Anonyymi

      Todella huono palvelu, olisin palauttanut tuotteen. En saanut palautettua, luvattiin palauttaa puolet maksetusta summasta. Tämän jälkeen viesteihin ei ole vastattu. En suosittele.

    • Anonyymi

      Tavara joko sopii tai ei sovi. Palautuksia on liki mahdoton saada tehtyä asianmukaisesti.

      Seurantakoodien mukaan tuotteet lähtevät Kiinasta. Verkkokauppa leikkii suomalaista, mutta sen aaiakaspalveluvastaukset on tehty tekoälyllä. Katsokaa nyt vaikka noita Trustpilotissa olevia vastauksia:

      https://fi.trustpilot.com/review/norelie.fi

    • Anonyymi

      Tarkalleen samannäköiset sukat löytyy Temusta alle kahdella eurolla. Näitä kommentteja luettuani kävin etsimässä. Onneksi en ehtinyt tilata.
      Tuotteet ovat niin halpoja, että myyjän on kannattavampaa antaa ne tyytymättömille lahjaksi kuin maksaa palautuspostimaksu. Eikä mitään todellista toimipaikkaa taida edes löytyä eu:n alueelta. Selvästi tulevat suoraan Kiinasta ja toiminta varmaan kokonaan siellä.

    • Anonyymi

      Tilasin olkapäätuen, joka todella heikkolaatuinen ja huono. Palautusta olen yrittänyt kuukauden verran eikä onnistu. TODELLA HUONO TUOTE JA ASIKASPALVELU ÄLÄ TILAA

    • Anonyymi

      Tuli mutta ei vastaa kokoa xl

    • Anonyymi

      Norelie myy kiinalaisia jäljennöksiä eikä niillä ole palautusmahdollisuutta.

    • Anonyymi

      Tilasin 8.4.2024 ei vielä tullut muuta kuin lasku 18.4.2024.

    • Anonyymi

      Amiraalistonkatu 10 A 7, 20100 Turku. Tuonne joku tuttu käymään ja keskustelemaan asiasta.

    • Anonyymi

      Erittäin huono kokemus. Tilasin tuotteen marraskuussa, olen neljän kuukauden aikana kysellyt tilaamani tuotteen perään, pari kertaa on ilmoitettu, että tulossa on. Ei ole tullut. Vaadin maksamaani summaa takaisin. Mitään ei ole tullut.

    • Anonyymi

      En uskaltanut ostaa. Liian epänääräinen. Sen sijaan kysyin apua Www.avunhuuto.fi stä. Sain nopeasti vastauksia sekä fysioterapeutilta ja jalkaterapeutilta. Katsotaan kumman valitsen.

    • Anonyymi

      Kompressio mitä sattuu - sitä ei nyt ihan pysty arvioimaan kokojen S, M, L ja XL mukaan ei ylä- eikä alaraajoisaa, ympärysmitta kun on tässä olennaisin juttu. Kompressio jotain sinnepäin ja täysin mahdoton että vaikuttaa esim laskimoverenkiertoon kuten luvataan- tuote kun puristaa mistä sattuu koska ei ole yksilöllisesti mitattu. Saman ”terapeuttisen” vaikutuksen saa melko varmasti jos sivelee turvonnutta raajaa sillillä. mutta tietenkin kun edullisesti saa niin on pakko hankkia ja onhan moni Matti ja Kerttu saanut myyjän mukaan tästä Kiinalaisesta ihmetuotteesta kovastikin apua. Tuotteille pitäisi mielestäni myöntää lääketieteen Nobel palkinto koska epämääräisen sinnepäin kompression avulla hoidetaan nivelkulumia ja tulehdusta.

    • Anonyymi

      Huojariverkkokauppa jossa palautus ei onnistu. Toimitusaika todella pitkä kun tuotteet tulee suoraan Kiinasta. Tilaa tuote suoraa Kiinasta jos heppoiset terveystuotteet kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe