Minulla on 0 toleranssi palkatonta työtä eli provisiopalkkausta kohtaan. Ne ovat ihmisoikeusrikoksia.
Irtisanoudun työrasismista
8
428
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on 0 toleranssi vääräuskoisia kohtaan.
- Anonyymi
Älä leiki Jeesusta iso mies
- Anonyymi
Palkaton työ eli provisiopalkkaus!Mistä olet saanut tuollaisen ajatuksen.Olen jakanut mainoslehtiä teini-iässä provisiopalkalla,ei se ollut palkatonta työtä.
- Anonyymi
Mainoslehtisten jakaminen on lasten ja nuorten kusetusta.
- Anonyymi
Et oikein ymmärrä että taksikuskin työ on paljon palkatonta päivystämistä, mutta lehdenjakaja ei päivystä jakamiensa lehtien välillä esim 3tuntia milloin pääsee jakamaan seuraavaan taloon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oikein ymmärrä että taksikuskin työ on paljon palkatonta päivystämistä, mutta lehdenjakaja ei päivystä jakamiensa lehtien välillä esim 3tuntia milloin pääsee jakamaan seuraavaan taloon
Päivystyksestä kuuluu maksaa palkkaa. Jos se on palkatonta, niin kyse on vapaa-ajasta.
- Anonyymi
Eli aloittaja on laiska p**** joka haluaa olla tekemättä mitään kiinteällä kuukausipalkalla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu621653Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise931320Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin771114Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019401081- 671027
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on421006- 54951
Suomalaisten enemmistö: YLE on puolueeton ja luotettava
EVA:n teettämän tutkimuksen mukaan 49%, siis käytännössä puolet kansasta, pitää YLEä puolueettomana ja 75% luotettavana.161903Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne51883Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä62825