Minulla on 0 toleranssi palkatonta työtä eli provisiopalkkausta kohtaan. Ne ovat ihmisoikeusrikoksia.
Irtisanoudun työrasismista
8
408
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on 0 toleranssi vääräuskoisia kohtaan.
- Anonyymi
Älä leiki Jeesusta iso mies
- Anonyymi
Palkaton työ eli provisiopalkkaus!Mistä olet saanut tuollaisen ajatuksen.Olen jakanut mainoslehtiä teini-iässä provisiopalkalla,ei se ollut palkatonta työtä.
- Anonyymi
Mainoslehtisten jakaminen on lasten ja nuorten kusetusta.
- Anonyymi
Et oikein ymmärrä että taksikuskin työ on paljon palkatonta päivystämistä, mutta lehdenjakaja ei päivystä jakamiensa lehtien välillä esim 3tuntia milloin pääsee jakamaan seuraavaan taloon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oikein ymmärrä että taksikuskin työ on paljon palkatonta päivystämistä, mutta lehdenjakaja ei päivystä jakamiensa lehtien välillä esim 3tuntia milloin pääsee jakamaan seuraavaan taloon
Päivystyksestä kuuluu maksaa palkkaa. Jos se on palkatonta, niin kyse on vapaa-ajasta.
- Anonyymi
Eli aloittaja on laiska p**** joka haluaa olla tekemättä mitään kiinteällä kuukausipalkalla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974