Ja miltä se tuntui.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Kännissä olin ja venyin kyllä hirveästi kun kaksi miestä pani. Aukkoni oli varmaan 7 cm halkasija auki. N29.
- Anonyymi
Silla lailla siellä Niuvanniemellä se spede sulla aika kuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silla lailla siellä Niuvanniemellä se spede sulla aika kuluu.
Oohh spede kilahti buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh spede kilahti buaahaa
OOOOH JOKO TAAS NIUVANNIEMESSÄ KÄVI NOIN.
- Anonyymi
Tuli valtava paska
- Anonyymi
Tyhjenikö pääs yhdellä kertaa.
- Anonyymi
Kilahditko no sit se osui ja upposi sinuun tane.
- Anonyymi
Te molopäät jotka ette sovellu yhteiskuntaan, vain yksi pyyntö teille älkää okirjoitelko mitään.
- Anonyymi
Kaappihomo runkkari kilahti
- Anonyymi
Siis pää kiinni.
- Anonyymi
Juurikin näin, tuo molopää on oikea sanonta peräkammarin poijiille.
- Anonyymi
Varsinkin sulle pelle
- Anonyymi
Pyllyyn en ole kahta ottanut, mutta pimppiin kyllä ja tietysti yksi molempiin.
- Anonyymi
Katos spede taas sekoilee buaahaa
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B9r9H5
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851216
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455