Itse epäilen että niiden sielunkumppanuusjuttujen

Anonyymi-ap

Tarkoitus on vainota ihminen psyykehoitoon. Kaikilla on oireita joilla tiedän. Joskus oli itselläkin hetki jotain ihmeellistä, mutta ristinyt jalat. Osa kadonneista ja itsetuhoisista naisista oli hyvin saman tyyppisiä kuin itse. Vaarallista touhua. Kai sen tarkoitus on monenlaista mutta osittain viedä elämää ihmisestä muihin ja saada jotain. Ja lopuksi maksu tai panostus yhteiseen hyvään. Onneksi itsellä ohi ja olo on jo normaali. Ja miehet voi olla, manipuloitu myös. Hirveitä juttuja. Toivotaan hyvää kaikille! Rauhaa!

5

198

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi itse kävin joskus hoidot ihan itse ja en ainakaan tiedosta että olisin "saanut" hirveästi juttuja. Ja on nöyryytetty jo, ja en kosta. Niin niistä pääsee pois.

• Anonyymi

Mielestäni olet tuossa täysin hakoteillä.
      Ei sielunkumppanuus ole mitään pahaa tai vahingoittavaa.
      Mikä ei millään tavalla liity mihinkään noin sairaaseen juttuun mitä sinulle on mahdollisesti tapahtunut.
      Mitkään tuollaiset sairaalloiset jutut ei kuulu normaaliin tervehenkiseen elämään. Kuulostaan ennemmin jonkun lahkon toiminnalta missä hyväuskoisia ihmisiä käytetään monella tapaa hyväksi.

• Anonyymi

Silloin on joutunut härskimmänpuoleisen rakkaushuijauksen kohteeksi.

Sielunkumppani voi olla puolison, seurustelukumppanin, tyttö- tai poikakaverin, mies tai naisystävän, kaverin tai sydänystävän ohella oma sisko tai veli, eno, täti, äiti tai isä, mummo tai vaari, serkku jne.

• Mielestäni olet hyvinkin oikeassa tuossa. Koko sielunkumppanuus on varmaan sielunvihollisen keksintöä...
      Kun jotain tuollaista tuputetaan ihmiselle nuoresta pitäen niin sillä on väistämättä vaikutuksensa mieleen.

Samoin on jeesus-jutuilla, ne vaikuttavat nuoren mieleen myös samankaltaisesti, haitallisesti. Sama perusasetelma kuin sielunkumppanillakin, odotat jotain saapuvaksi elämääsi mitä ei edes ole olemassakaan. Ja ennenkuin huomaatkaan, on elämäsi jo ohitse.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      110
      1755
    2. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      94
      1289
    3. 72
      1284
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1067
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      48
      994
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      83
      845
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      812
    9. 51
      788
    10. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      773
    Aihe