Tarkoitus on vainota ihminen psyykehoitoon. Kaikilla on oireita joilla tiedän. Joskus oli itselläkin hetki jotain ihmeellistä, mutta ristinyt jalat. Osa kadonneista ja itsetuhoisista naisista oli hyvin saman tyyppisiä kuin itse. Vaarallista touhua. Kai sen tarkoitus on monenlaista mutta osittain viedä elämää ihmisestä muihin ja saada jotain. Ja lopuksi maksu tai panostus yhteiseen hyvään. Onneksi itsellä ohi ja olo on jo normaali. Ja miehet voi olla, manipuloitu myös. Hirveitä juttuja. Toivotaan hyvää kaikille! Rauhaa!
Itse epäilen että niiden sielunkumppanuusjuttujen
5
171
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi itse kävin joskus hoidot ihan itse ja en ainakaan tiedosta että olisin "saanut" hirveästi juttuja. Ja on nöyryytetty jo, ja en kosta. Niin niistä pääsee pois.
- Anonyymi
Mielestäni olet tuossa täysin hakoteillä.
Ei sielunkumppanuus ole mitään pahaa tai vahingoittavaa.
Mikä ei millään tavalla liity mihinkään noin sairaaseen juttuun mitä sinulle on mahdollisesti tapahtunut.
Mitkään tuollaiset sairaalloiset jutut ei kuulu normaaliin tervehenkiseen elämään. Kuulostaan ennemmin jonkun lahkon toiminnalta missä hyväuskoisia ihmisiä käytetään monella tapaa hyväksi. - Anonyymi
Silloin on joutunut härskimmänpuoleisen rakkaushuijauksen kohteeksi.
Sielunkumppani voi olla puolison, seurustelukumppanin, tyttö- tai poikakaverin, mies tai naisystävän, kaverin tai sydänystävän ohella oma sisko tai veli, eno, täti, äiti tai isä, mummo tai vaari, serkku jne. Mielestäni olet hyvinkin oikeassa tuossa. Koko sielunkumppanuus on varmaan sielunvihollisen keksintöä...
Kun jotain tuollaista tuputetaan ihmiselle nuoresta pitäen niin sillä on väistämättä vaikutuksensa mieleen.
Samoin on jeesus-jutuilla, ne vaikuttavat nuoren mieleen myös samankaltaisesti, haitallisesti. Sama perusasetelma kuin sielunkumppanillakin, odotat jotain saapuvaksi elämääsi mitä ei edes ole olemassakaan. Ja ennenkuin huomaatkaan, on elämäsi jo ohitse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242463
- 951546
- 1201314
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa271030Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa256883- 52882
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo21881MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209860- 34795