Vainoamiskeskus

Anonyymi-ap

Parkanon terveyskeskukselle on syytä antaa tämä uusi nimi sillä he keskittyvät tekemään ihmisille pahaa perättömien ilmiantojen avulla.

50

2282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vainoamisesta mulla ei ole mitään tietoa mutta vakavista hoitovirheistä kyllä.

    • Anonyymi

      Vakavista hoitovirheistä puheen ollen isäni kuoli Parkanon terveyskeskuksen lääkärin virhediagnoosin takia. Hän väitti että kyseessä on diabeteskohtaus. Ei saanut Parkanossa mitään hoitoa, tilanne paheni, vietiin kiireellä Tampereelle jossa todettiin heti että sydänkohtaus mutta sitten oli jo liian myöhäistä. Tällaista sattuu Parkanossa varmaan joka ikinen päivä.

      • Anonyymi

        Pitäis varmaan muuttaa Tampereelle.


      • Anonyymi

        Pyyräs NY itelles lähete mielenterveyslääkärille.


    • Anonyymi

      Joo kyllä munkin läheiden kohdalla varmaan vakava hoitovirhe tapahtui kun jäi erittäin vakava sairaus diagnosoimatta. Olis tarttenu saada kiinni jo 2-3 vuotta aikasemmin. Munkin isä kuoli.

      • Anonyymi

        Niin munkin. Mutta varmaan kuolen jossain kohtaa itsekin.


    • Anonyymi

      Tahallisiako virhediagnooseja? Yritetään saada vanhat ihmiset pois päiviltä yhteiskuntaa "rasittamasta" kun heitä ei voi enää käyttää edes halpatyövoimana.

    • Anonyymi

      Omakohtaisesti kokemukseni Parkanon Terveyskeskuksesta ovat hyvin positiivisia.
      Henkilökunta on ammattitaitoista ja auttavat avun tarvitsijaa.
      Pidän erittäin tärkeänä, että meillä on lääkäritasoinen päivystys ja pätevä hoitohenkilöstö.

      • Anonyymi

        Mua ainakaa autettu johtuiko sitten siitä että olen nykyään tamperelainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ainakaa autettu johtuiko sitten siitä että olen nykyään tamperelainen.

        Reklamoitko palvelujen tuottajalle, että saavat korjattua toimintaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ainakaa autettu johtuiko sitten siitä että olen nykyään tamperelainen.

        Mitä sä sitte Parkanos lääkäriä rutiset? Ei tää o päivystävää mielisairauslääkäriä. Mee Nokialle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä sitte Parkanos lääkäriä rutiset? Ei tää o päivystävää mielisairauslääkäriä. Mee Nokialle

        Mistäs niin päättelit että kyse on mielisairaudesta?


      • Anonyymi

        Mutta nämä valittajathan on niitä perushulluja joiden pitää joka päivä keksiä juttuja ja valittaa.


    • Anonyymi

      Aloittaja haluaa ilmeisesti luopua Parkanon terveyskeskuksesta ja lähettää avuntarvitsijat jonottamaan Tampereelle.

    • Anonyymi

      Joo parempi kun ei olisi terveyskeskusta ollenkaa.

      • Anonyymi

        Voitko perustella, miksi Parkanossa ei mielestäsi tarvita Terkkaria, lääkäripäivystystä, sairaanhoitohenkilöstöä sekä vuodeosastoa?
        Käsittääkseni meitä terveyspalvelujen käyttäjiä on Parkanossakin aika paljon ja jos siirrymme Tampereen alueen asiakkaiksi, niin ruuhkautamme siellä lääkäripalvelut.


    • Anonyymi

      Tää on jonkun köhniöläisen pakkomielle. Köhniön tk. n sais ajaa alas, niin pääsisivät sit Tampereelle.

      • Anonyymi

        Niin, eiköhän se pakkomielle vainota tule Pnon t. keskuksesta. Tämä "köhniöläinen" haluaisi vain asua rauhassa kotonaan. Ei pitäisi olla liikaa pyydetty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eiköhän se pakkomielle vainota tule Pnon t. keskuksesta. Tämä "köhniöläinen" haluaisi vain asua rauhassa kotonaan. Ei pitäisi olla liikaa pyydetty.

        Pitäisiköhän tämä kihniöläinen viedä ihan suosiolla Pitkäänniemeen?


      • Anonyymi
        Kari.Riuskanen kirjoitti:

        Pitäisiköhän tämä kihniöläinen viedä ihan suosiolla Pitkäänniemeen?

        Paljon parempi idea on tilata bussi ja viedä koko lahkolaisporukka Parkanon hälsocentralista Pitkäänniemeen. Saavat siellä sitten tehdä perättömiä ilmiantoja toisistaan ihan kaikessa rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon parempi idea on tilata bussi ja viedä koko lahkolaisporukka Parkanon hälsocentralista Pitkäänniemeen. Saavat siellä sitten tehdä perättömiä ilmiantoja toisistaan ihan kaikessa rauhassa.

        Onhan siellä Parkanon terveyskeskuksessa aikamoinen kauhufilmifiilis. Ahdistava ja painostava tunnelma, juuri sellainen tyypillinen lahkolaisfiilis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siellä Parkanon terveyskeskuksessa aikamoinen kauhufilmifiilis. Ahdistava ja painostava tunnelma, juuri sellainen tyypillinen lahkolaisfiilis.

        Sinä olet ihan selvästi kakkasuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siellä Parkanon terveyskeskuksessa aikamoinen kauhufilmifiilis. Ahdistava ja painostava tunnelma, juuri sellainen tyypillinen lahkolaisfiilis.

        Varmaan tässä kohta itekki joutuu Pitkäänniemeen kun on tuolta yrittänyt apua tuloksetta saada läheisen kuoleman jälkeen. Jos suuttuu niin varmaan soittavat poliisit. Kamalaa kun tässä maassa viranomaiset vainoaa ja kiusaa ihmistä vaikka pitäisi voida luottaa siihen että viranomaiset on meidän puolella eikä vihollisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tässä kohta itekki joutuu Pitkäänniemeen kun on tuolta yrittänyt apua tuloksetta saada läheisen kuoleman jälkeen. Jos suuttuu niin varmaan soittavat poliisit. Kamalaa kun tässä maassa viranomaiset vainoaa ja kiusaa ihmistä vaikka pitäisi voida luottaa siihen että viranomaiset on meidän puolella eikä vihollisia.

        Juu, soittavat poliisit vaikka heidän kanssaan ei edes olisi ollut missään tekemisissä. Sen luokan pipipäitä ovat. Taitavat olla helluntailaisia kaikki.


      • Anonyymi
        Kari.Riuskanen kirjoitti:

        Pitäisiköhän tämä kihniöläinen viedä ihan suosiolla Pitkäänniemeen?

        Ei kun sinut "Kari.Riuskanen" pitää viedä suosiolla tai epäsuosiolla Pitkäänniemeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun sinut "Kari.Riuskanen" pitää viedä suosiolla tai epäsuosiolla Pitkäänniemeen.

        Olen rankaisija. Viekää minut johonkin haittaeläinten turvakotiin.


    • Anonyymi

      Kysytään miksi kihniöläiset erosivat parkanosta aikoinaan? Oliko liika seksuaalisuus syynä eroon ?

    • Anonyymi

      Ihan kauhiata uhkailua!!!!!

      • Anonyymi

        Tietääsitpä mitä tuo Riuskaanen on oikehen tehny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääsitpä mitä tuo Riuskaanen on oikehen tehny.

        Parempi kun en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kun en tiedä.

        On isännöitsijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On isännöitsijä.

        Kakkasuu? Olen kyllä jotain kuullut hänestä. Harmi kun tuollainen monilahjakkuus potkittiin pois Kaupungin palveluksesta. Heh heh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kakkasuu? Olen kyllä jotain kuullut hänestä. Harmi kun tuollainen monilahjakkuus potkittiin pois Kaupungin palveluksesta. Heh heh.

        Asiassa ei ole mitään nauramista. Kakkasuu oli paras isännöitsijä Parkanossa ikinä.


      • ReijoVehmala kirjoitti:

        Asiassa ei ole mitään nauramista. Kakkasuu oli paras isännöitsijä Parkanossa ikinä.

        Ehdottomasti aivan ykkönen. Meitä rankaisijoita parempia ei olekaan!


      • Anonyymi
        Kari.Riuskanen kirjoitti:

        Ehdottomasti aivan ykkönen. Meitä rankaisijoita parempia ei olekaan!

        Älkää ottako siitintä äkkiä pois vaan aikailkaa ja pitäkää reijässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää ottako siitintä äkkiä pois vaan aikailkaa ja pitäkää reijässä.

        Ja sinä voit pitää pääsi siellä p-reiässäsi.


    • Anonyymi

      Kyllä siitin pitää pitää reijässä vielä laukeamisen jälkeen pitkän aikaa. Mussukka ei sitten tunne että hänet hylätään.

    • Anonyymi

      Ja sinä voit pitää pääsi siellä p-reiässäsi jotta et saa liikaa raitista ilmaa.

    • Anonyymi

      Vainotun ääntä on kuunneltu päättäjien pöydissä ja tulevaisuudessa päivystykseen saavat kaikki mennä virka-ajan ulkopuolella Virroille ja Tampereelle.
      Lapsiperheiden pienimmät varmasti kiittävät kuumeisina vainottua, kun heidänkään ei enää tarvitse jonottaa Parkanossa vaan pääsevät jonottamaan koko pohjois-pirkanmaan kuumeisten kanssa samaan paikkaan.

    • Anonyymi

      kyllä kantsii mennä muualle lääkäriin jos aikoo hengissä pysyä.mun äiti kanssa kuoli parkanon terveyskeskuksen virheeseen , mut virheen tehnyt jatkaa töissään.sehän menee tällai että kun lääkäri tekee virheen ja potilas kuolee virhe haudataan ja lääkäri jatkaa ilman rangaistusta virheiden tekemistä.muutama mahdollisuus tappaa ihminen ilman vakavia seurauksia .aja autolla kännissä yli tai ala lääkäriksi tai sairaanhoitajaksi.

      • Anonyymi

        Lasten kanssa ja itse käydään silti Parkanon terkkarissa vaikka parantumattomasti sairaita omaisia ja iäkkäitä tuttuja onkin siellä menehtynyt.
        On heitäkin jotka ovat selvinneet lääkärin ja hoitajien osaavan sekä nopean toiminnan ansiosta.
        Parkanossa 24/7 lääkäriasema olisi ollut tarpeen ja hyvällä paikalla pohjois-pirkanmaata.
        Kiitos teille, joiden äänet painoivat ja jatkossa pääsemme jonottamaan acutaan tai virroille.
        Kehittämistä tarvitaan alasajon sijaan.


      • Anonyymi

        Kuka ihme uskaltaa enää kouluttautua lääkäriksi, jos pitää pelätä, että joku kuolee. Kaikki me teemme virheitä työssämme, varmaan sinäkin, mutta sinun tapauksessasi ei varmaan kukaan kuole, vaikka virheen teetkin. Eihän se lääkäri tahallaan kenenkään kuolemaa aiheuta. Kyllä minä mielelläni käyn terveyskeskuksessa, jos apua tarvitsen, ja aina olen avun saanut. Pitää toivoa, että pysytään terveinä, niin ettei tarvi Acutaan lähteä jonottelemaan.


    • Anonyymi

      Niin, ei se lääkäri ehkä tahallaan virhediagnooseja tee. Osaamattomuuttaan kylläkin. Vähän kuin laatoittaja jonka tekemästä seinästä tippuisi puolet laatoista.

      • Anonyymi

        Laatottaja selviää korjaamalla virheensä, hoitaja ja lääkäri eivät aina saa vastaavaa tilaisuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laatottaja selviää korjaamalla virheensä, hoitaja ja lääkäri eivät aina saa vastaavaa tilaisuutta.

        Tällöin on kutsuttava rankaisijat kehiin.


      • Anonyymi
        Kari.Riuskanen kirjoitti:

        Tällöin on kutsuttava rankaisijat kehiin.

        Vai kehässä meinaat rankaisijoilla kurittaa lääkäreitä ja hoitajia, aika jeppe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai kehässä meinaat rankaisijoilla kurittaa lääkäreitä ja hoitajia, aika jeppe.

        Jos tarve vaatii, olen valmis toimintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatottaja selviää korjaamalla virheensä, hoitaja ja lääkäri eivät aina saa vastaavaa tilaisuutta.

        Lääkärillä ei ole halua korjata virhettään. Kieltäytyy esim. paljastamasta syyttäjälle perättömän ilmiannon tekijän henkilöllisyyttä. Mahdollisuus siis olisi korjata virheensä mutta halua siihen ei.


    • Anonyymi

      Me emme tee mitään virheitä töissä koska me emme mene mihinkään töihin. Me ellelemme kivaa elämää ja nautitaan seksistä.

    • Anonyymi

      Paljonko maksaa kun laittaa rankaisijan tällaisen lääkärin perään vai meneekö mieluummin linnaan?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe