Sain just paikan Ruotsin lääkiksestä (Örebro). Nut oon kuitenkin kahden vaiheella siitä, otanko paikan vastaan vai ei. Jos otan mun pitäis epätoivosesti yrittää löytää asunto ennen opiskelujen alkua. Asuntotilanne ei kyl näytä hyvältä. Lisäks alko vähän kaduttaan, et prioriterasin Örebron ennen Umeåta, kun Umeå oikeastaan nyt sitten jälkikäteen ajateltuna ehkä olisi parempi vaihtoehto. Oon jo ilmoittautunu aikaisemmin syksyn yo-kirjoituksiin, joten nekin sitten jäisi välistä. Ajattelin myös käydä tekemässä 2024 pääsykokeen Suomen lääkikseen, kun tän vuoden pääsykoe meni ihan päin mäntyä teknisistä syistä. Tällöin mun pitäis jotenkin saada luettua samaan aikaan ruotsiks lääkistä ja pääsykokeisiin. Toisaalta pelkään, et jos nyt en ota paikkaa vastaan Ruotsissa, niin en pääse sisään enää seuraavassa haussa.
Niinpä nyt sit mietin, että kannattaako mun ottaa paikkaa Örebrosta vastaan vai ei??
Lääkisstruggle
Anonyymi-ap
3
1567
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi pyy pivossa kuin kaksi oksalla. Pääsethän sieltä Örebrosta yhden ylioppilaskokeen tekaisemassa. Vaikka onko se tarpeen, jos jo opiskelet Örebrossa. Se kannattaa ottaa tosissaan eikä haaveilla enää lääketieellisen pääsykokeista Suomessa. Ei ole varmaa, pääsisitkö lääketieteelliseen Suomessa.
Heti nyt kämppää katselemaan! - Anonyymi
Jos lääkikseen joka tapauksessa aiot, varma paikka kannattaa ottaa heti.
- Anonyymi
Emt äkkiseltään tiedä että mitä sinua tekisin,mitä se Ruotsissa lääkikseen haku edellytti? Mikset hae Lundiin,eikö sielki pitäs olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 107990
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 46966
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12891Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47820