Sain just paikan Ruotsin lääkiksestä (Örebro). Nut oon kuitenkin kahden vaiheella siitä, otanko paikan vastaan vai ei. Jos otan mun pitäis epätoivosesti yrittää löytää asunto ennen opiskelujen alkua. Asuntotilanne ei kyl näytä hyvältä. Lisäks alko vähän kaduttaan, et prioriterasin Örebron ennen Umeåta, kun Umeå oikeastaan nyt sitten jälkikäteen ajateltuna ehkä olisi parempi vaihtoehto. Oon jo ilmoittautunu aikaisemmin syksyn yo-kirjoituksiin, joten nekin sitten jäisi välistä. Ajattelin myös käydä tekemässä 2024 pääsykokeen Suomen lääkikseen, kun tän vuoden pääsykoe meni ihan päin mäntyä teknisistä syistä. Tällöin mun pitäis jotenkin saada luettua samaan aikaan ruotsiks lääkistä ja pääsykokeisiin. Toisaalta pelkään, et jos nyt en ota paikkaa vastaan Ruotsissa, niin en pääse sisään enää seuraavassa haussa.
Niinpä nyt sit mietin, että kannattaako mun ottaa paikkaa Örebrosta vastaan vai ei??
Lääkisstruggle
Anonyymi-ap
3
1734
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi pyy pivossa kuin kaksi oksalla. Pääsethän sieltä Örebrosta yhden ylioppilaskokeen tekaisemassa. Vaikka onko se tarpeen, jos jo opiskelet Örebrossa. Se kannattaa ottaa tosissaan eikä haaveilla enää lääketieellisen pääsykokeista Suomessa. Ei ole varmaa, pääsisitkö lääketieteelliseen Suomessa.
Heti nyt kämppää katselemaan! - Anonyymi
Jos lääkikseen joka tapauksessa aiot, varma paikka kannattaa ottaa heti.
- Anonyymi
Emt äkkiseltään tiedä että mitä sinua tekisin,mitä se Ruotsissa lääkikseen haku edellytti? Mikset hae Lundiin,eikö sielki pitäs olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818