Lääkisstruggle

Anonyymi-ap

Sain just paikan Ruotsin lääkiksestä (Örebro). Nut oon kuitenkin kahden vaiheella siitä, otanko paikan vastaan vai ei. Jos otan mun pitäis epätoivosesti yrittää löytää asunto ennen opiskelujen alkua. Asuntotilanne ei kyl näytä hyvältä. Lisäks alko vähän kaduttaan, et prioriterasin Örebron ennen Umeåta, kun Umeå oikeastaan nyt sitten jälkikäteen ajateltuna ehkä olisi parempi vaihtoehto. Oon jo ilmoittautunu aikaisemmin syksyn yo-kirjoituksiin, joten nekin sitten jäisi välistä. Ajattelin myös käydä tekemässä 2024 pääsykokeen Suomen lääkikseen, kun tän vuoden pääsykoe meni ihan päin mäntyä teknisistä syistä. Tällöin mun pitäis jotenkin saada luettua samaan aikaan ruotsiks lääkistä ja pääsykokeisiin. Toisaalta pelkään, et jos nyt en ota paikkaa vastaan Ruotsissa, niin en pääse sisään enää seuraavassa haussa.

Niinpä nyt sit mietin, että kannattaako mun ottaa paikkaa Örebrosta vastaan vai ei??

3

2007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parempi pyy pivossa kuin kaksi oksalla. Pääsethän sieltä Örebrosta yhden ylioppilaskokeen tekaisemassa. Vaikka onko se tarpeen, jos jo opiskelet Örebrossa. Se kannattaa ottaa tosissaan eikä haaveilla enää lääketieellisen pääsykokeista Suomessa. Ei ole varmaa, pääsisitkö lääketieteelliseen Suomessa.

Heti nyt kämppää katselemaan!

• Anonyymi

Jos lääkikseen joka tapauksessa aiot, varma paikka kannattaa ottaa heti.

• Anonyymi

Emt äkkiseltään tiedä että mitä sinua tekisin,mitä se Ruotsissa lääkikseen haku edellytti? Mikset hae Lundiin,eikö sielki pitäs olla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8283
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      167
      2627
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      860
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe