Lääkisstruggle

Anonyymi-ap

Sain just paikan Ruotsin lääkiksestä (Örebro). Nut oon kuitenkin kahden vaiheella siitä, otanko paikan vastaan vai ei. Jos otan mun pitäis epätoivosesti yrittää löytää asunto ennen opiskelujen alkua. Asuntotilanne ei kyl näytä hyvältä. Lisäks alko vähän kaduttaan, et prioriterasin Örebron ennen Umeåta, kun Umeå oikeastaan nyt sitten jälkikäteen ajateltuna ehkä olisi parempi vaihtoehto. Oon jo ilmoittautunu aikaisemmin syksyn yo-kirjoituksiin, joten nekin sitten jäisi välistä. Ajattelin myös käydä tekemässä 2024 pääsykokeen Suomen lääkikseen, kun tän vuoden pääsykoe meni ihan päin mäntyä teknisistä syistä. Tällöin mun pitäis jotenkin saada luettua samaan aikaan ruotsiks lääkistä ja pääsykokeisiin. Toisaalta pelkään, et jos nyt en ota paikkaa vastaan Ruotsissa, niin en pääse sisään enää seuraavassa haussa.

Niinpä nyt sit mietin, että kannattaako mun ottaa paikkaa Örebrosta vastaan vai ei??

3

1567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parempi pyy pivossa kuin kaksi oksalla. Pääsethän sieltä Örebrosta yhden ylioppilaskokeen tekaisemassa. Vaikka onko se tarpeen, jos jo opiskelet Örebrossa. Se kannattaa ottaa tosissaan eikä haaveilla enää lääketieellisen pääsykokeista Suomessa. Ei ole varmaa, pääsisitkö lääketieteelliseen Suomessa.

Heti nyt kämppää katselemaan!

• Anonyymi

Jos lääkikseen joka tapauksessa aiot, varma paikka kannattaa ottaa heti.

• Anonyymi

Emt äkkiseltään tiedä että mitä sinua tekisin,mitä se Ruotsissa lääkikseen haku edellytti? Mikset hae Lundiin,eikö sielki pitäs olla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2247
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1136
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      990
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      979
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      966
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      55
      927
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      12
      891
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      890
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      888
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      820
    Aihe