Minulle ei viellä ole selvinnyt, että paljonko vettä pitää pilssissä olla. Onko määrä vakio, vai vene kohtainen.
Pilssi veden määrä
12
464
Vastaukset
- Anonyymi
Se on vähän kuin siemenvesi. Jos sitä on paljon, siitä kasvaa meri.
- Anonyymi
Senpä vuoksi kannattaa aina välillä pumpata osa pilssivedestä laidan toiselle puolelle kasvamaan.
- Anonyymi
Ihan on kuiva pulssi jokaisessa viidessä osastossa..
- Anonyymi
Pilssi ei pulssi, vitsin automaatti tekstitys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilssi ei pulssi, vitsin automaatti tekstitys
Freudilainen lipsahdus...
- Anonyymi
Pilssissä on yleensä muutama litra vettä.
- Anonyymi
Pilssiveden määrä on vakio: se määrä, jota ei saa pois.
- Anonyymi
Pilsin saa ihan tyhjäksi sienellä. Pumppu jättää aina vähän vettä. Jos pilsiin lisäksi päätyy naftaa, öljyä, septin sisältöä sekä merivettä läpivienneistä tai potkuriakselista niin soppa on valmis hajuinen päivineen. Ihan hyvääkin veneeseen hivenen päätyy sadevettä pilsiin maston kautta. Täysin alati kuiva pilsi mahdollinen veneissä joissa masto seisoo kannella. Pilsiä kannattaa ajoittain pestä. Pumpun ja sienen lisäksi märkäimuri voi olla hyvä. Pesuainetta ja tiskiharjaa näytä säännöllisesti pilsille ni ei haise vene pahalle.
- Anonyymi
Ensimmäisen kerran kuulen että naisen jalkoväliä kutsutaan pilsiksi.
- Anonyymi
Pilssivesi ei ole naurun asia. Se on vakava juttu.
- Anonyymi
Nauru on liian kaukana. Se on Ahvenanmaan asia.
- Anonyymi
Minulla on pilssissä varavetenä 5l pänikkä vettä. Se on mielestäni hyvä määrä. Sen sijaan en osaa sanoa, paljonko pilssissä kuuluu olla olutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423