Entä jos Rkp ei saakkaan vedettyä läpi tukea ihmisten palastamisesta?
Mitä nyt voisi tehdä kun Persut ei osaa pyytää tuostakaan tuolleen anteeksi?
Järkytyin, koska ranta-ruotsalaisten turkistarhat kärsivät viruksista!
7
186
Vastaukset
- Anonyymi
Se on persujen syytä, rasismia!!!
- Anonyymi
YLE uutiset tänään 27.7:
Virologi toivoo yleistä keskustelua siitä, millainen riski eläintuotannossa hyväksytään ja paljonko sijoitetaan suojautumiseen ja eläinten terveyteen uhkien minimoimiseksi
Luulen että RKP ei ole valmis tähän keskusteluun vaan miettii miten se saataisiin muutettua keskustelusta rasismista ja siten PS:n syyksi? - Anonyymi
YLE uutiset 28.7:
Tappaminen on huono keino torjua lintuinfluenssaa, sanoo Birdlife – 10 000 linnun ampuminen poikkeusluvalla on jo aloitettu - Anonyymi
Baja-Maja on hädissään, eihän turkistarhusta saa mollata.
- Anonyymi
Turkis on murha, sanoo puppeli Pekka?😹😹
- Anonyymi
Persujen syytä kun virus leviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024609- 272405
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102282- 2002189
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4211974- 1721526
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001279Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79860