Palstalla on paljon negatiivista joten kerro jotain positiivista mitä elämääsi kuuluu.
Se voi olla esimerkiksi että Ihanaa kun aurinko paistaa eikä satanut vettä.
Kerro jotain positiivista elämästä
85
1411
Vastaukset
- Anonyymi
Kesä on ja yöt on jo pimeää ja ihanaa kun ei yöllä ole enää liian valoisaa
- Anonyymi
Minulla on ihana lemmikki.
- Anonyymi
Kaupassa kurkotin hyvin korkealle namiosastolla ja ylsin juuri ja juuri suffeli pussiin jonka otin. Tänään olen mutustellut ja rapistellut niitä pikku hiljaa ja kohta on jo tyhjä.
- Anonyymi
Tänään saan nukkua parisängyssä keskellä. Eikä tarvitse sanoa kellekään käännä kylkeä kuorsaat.
- Anonyymi
Tulin tänne hetki sitten hyvän tuulisena kirjoitellen vaan positiivisia ja vain yhdelle mielessäni olevalle miehelle ja vain yhteen aloitukseeni. Mutta olen kuulemma reppana, joka pyrkii toisten naisten yläpuolelle. En vaan yhtään ymmärrä mitä tein näillä harhaprinsessoille taas.
Tämä palsta on niin täynnä sellaisia sosiöpaatteja ja psyköja, että ehdotan että kukaan ei kuvittele sitä kultaansa näiden verenimijöiden sekaan. Tämä on mieIisairaalan avo-osasto eikä mitään muta. Nämä kehityksessä
jalkeenjaaneet ihmisen irvikuvat tappelevat palstamiehistä eivätkä edes ymmärrä, että osa kaipaa täällä oikean elämän ihmisiä, eikä heidän palstamiehiään.
Sitten syytetään, että minä nostan itseäni toisten naisten yläpuolella kun kirjoitan IRL kaivatulleni jotain lämmintä. En nosta, kyllä nämä potiIaat nostavat minut ihan itse aika korkealle yläpuollelleen. Öitä vaan ja muistakaa ne Iääkkeet.
Ai niin se positiivnen asia. En ole samanlainen verenimijä kuin nämä kaikille mustasukkaiset känniprinsessat. - Anonyymi
Parantuneet ihmissuhteet ainakin
- Anonyymi
Ei nyt mitään ihmeempää, täytynee kokea positiiviseksi se ettei ole mitään negatiivista
- Anonyymi
Suurta onnea on rakastaa toista ihmistä.
- Anonyymi
Eikö olekin? Kaikki ne ajatukset hänestä.
- Anonyymi
Rauha ❤
- Anonyymi
Ruoat syöty, vieraat viihtyy, olohuoneesta kuuluu kikatus, puolen tunnin kahvi tauko selaillen täällä.
- Anonyymi
Kahvitauko on yhdyssana myöskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti ope.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti ope.
En viihtyny koulussa, kun oli elämä ja kaikkee elettävänä. Eikä tarvinnu, ku käydä pistäytymässä, niin sai kiitettävät paperiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua piristää kiälipoliisit ne onnii hauskoi että voi ettien että🤣
- Anonyymi
Positiivista ikävää.
- Anonyymi
Veit jalat suustani.
- Anonyymi
En tiedä onko tässä ny oikein ilon aiheita.
- Anonyymi
Elämässä on aina voittajia ja häviäjiä, mutta asiat näyttäytyvät jälkikäteen helpommin käsiteltaviltä. Rahalla ei saa onnea, mutta ilman rahaa elämä on usein suppeampaa. Tosin kokemuskenttä, saattaa olla hyvinkin rikas, ilman normaaleja rahankuluttamistottumuksia. Onnellisessa parisuhteessa, mies saa avata työpäivän jälkeen, naisen pienen vetoketjun hameen reunasta ja ottaa naisen istumaan syliinsä. Työpäivän rutiinit käydään lävitse ja siirrytään ruokailemaan. Ei niin onnellisessa parisuhteessa, toinen osapuoli jää työkavereiden kanssa kaljoille, ja saapuu kotiin sanomatta mitään. Lauantai-iltapäivällä, talvipakkasessa odotat naisystävää saapuvaksi, nainen saapuu harmaassa myssyssään ja tunnet rinnassa rakkautta ja haikeutta. Talvisen iltapäivän vaihtuessa pimenevään iltaan, istut yksin saunanlauteilla, ja yrität viihdyttää itseäsi heittelemällä vettä kiukaan eri kulmiin. Tapaat kesällä ihastuttavan naisen, tunnet heti liikaa, etkä osaa käsitellä asiaa. Olet kesämies, juttelet sulavasti kaikkien terassinaisten kanssa, ja kerrot viettäneesi päivän vesiskootterilla ajellen. Syksyllä nainen tulee kävellen kohti, ehdit ajatella aivan liikaa ja rakennat välillenne hevosestettä korkeamman suojamuurin. Rakastat myöhemmin. Vesisateessa syksyllä, mies pitää sateensuojaa naisen kauniin pään päällä, ja toinen käsi naisen vyötäröllä. Keväällä nouset eloon, olet kevätmies, Tapaat elämäsi naisen, uskaltaudut juttelemaan ja tunnet kuinka nainen saa sydämesi värisemään, niinkuin äänesikin. Keväällä sairastut keuhkokuumeeseen, tulehdusarvo nousee tappiinsa, kuolet onnellisena haavenaisen käsivarsille.
https://youtu.be/tjSfP_91SNs- Anonyymi
Jos on riittävästi rahaa niin ei tarvitse pakon kautta katsella mulkkuja ihmisiä. Siitä tulisi onnelliseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on riittävästi rahaa niin ei tarvitse pakon kautta katsella mulkkuja ihmisiä. Siitä tulisi onnelliseksi.
Ostaisin niille oman saaren ja sijoittaisin sinne
- Anonyymi
Kun pääsin viinan pirusta erilleen
Ihanaa olla raitis- Anonyymi
Hienoa! Hyvä saavutus.
- Anonyymi
Iloisin myös kun luin tämän, hyvä sinä :)
- Anonyymi
Tukka hyvin, kaikki hyvin
- Anonyymi
Hyvä tukkapäivä on aina parempi kuin huono tukkapäivä!
- Anonyymi
Parasta on kun pääsen jossain kohtaa Jeesuksen luokse. Olen siis ihan hyvässä työssä, pärjään hyvin jne mutta elämä täällä on aika tuskaista. Kaikki pahuus ja valehtelu mitä täytyy sivusta katsoa hirvittää minua. En vaan saa iloa elämästä. Iloitsen myös siitä kun huomaan että jotkut ihmiset on tulossa uskoon tai ovat jo uskossa. Se lohduttaa minua. Ja toivoisinkin että saisin itse tehdä enemmän sen hyväksi että ihmisiä pelastuisi ja saisivat iankaikkisen elämän Jeesukseen uskomalla. Minua sattuu toisten puolesta paljon. Olen usein tuskissani läheisteni vuoksi, joita rakastan, mutta myös tuntemattomien.
- Anonyymi
Oli kiva olla paikallisliikenteen bussissa 👍❤
- Anonyymi
Hieno ukkonen sattui kohdalle https://youtu.be/xW_R2vb0lGE
- Anonyymi
Vaikea sanoa, ehkä se on merkittävällä tavalla positiivista kun tapahtuu toistuvasti näitä päällekkäisyyksiä kun olisi pitänyt olla kahdessa paikassa samaan aikaan, mutta ei oo ei tuu eikä tarvi sanoa enää ku juupa juupa juu
- Anonyymi
Iloisesti vaan vilkutellen kun limaniska ajelee naama norsunveellä moikkis moi
- Anonyymi
Se että aina on aihetta kiittää. 💩
- Anonyymi
Löysin tänään sileän, vähän sydämen muotoisen kiven. Käsissäni sitä hetken silittelin, hymyilin ja heitin ”leipiä”. Positiivista on, etten edes keksisi mitään negatiivista sanottavaa tällä hetkellä.
- Anonyymi
Toivottavasti viskasit kaiken kivisyydenkin ja kovuudenki sydämestä sinne jorpakkoon
- Anonyymi
Ei elämässä ole mitään positiivista, odotan vaan että kaikki loppuu niin kuin aikanaan tekee.
- Anonyymi
Kiva päivä töissä! Kivaa uutta haastetta, kiitollinen mukavista ja hauskoista työkavereista.
- Anonyymi
Tänään ei ole tarvinnut kastella puutarhassa. Laitoin lämmityksen päälle. Kohta ei varpaita palele.
- Anonyymi
Positiivinen testitulos Thaimaan reissun jälkeen.
Tai ehkä kaksikin.- Anonyymi
Tauti ja vauva?
- Anonyymi
Tänään ei sattunut niin paljon kuin eilen.
- Anonyymi
Kivaa että Eve tehnyt uusia biisejä.
- Anonyymi
Oli kiva nähdä vanhoja tuttuja.
- Anonyymi
Nukun yöni tosi hyvin 7-8h.putkeen ,heräämättä edes pissalle yöni aikana. Olen aamun virkku illan torkku. Vaikka olen yksin ja kokenut menetyksiä kuolemalle paljon vähän päälle 2 vuoden aikana 25kp.Olen.Jaksan lähteä ulos ja nauttia joka säästä.Ulkoilen todella paljon yksin ja joka säällä. Uskon siinä syy unen lahjoihini. Myös se etten tupakoi ,en käytä alkoholia aikuisena naisena.Villi vatut alkaa kypsymään ja joka päivä niitä syönnyt ulkoilureiteilläni. Makeita hyviä. Säät eivät säätele ulkoilua.Hyvin pärjään sade säät 1-2 euron sadetakeilla, ovat paksumpia kuin kertakäyttösade takit. sama asia on kesä kumisaappaat ja talvikin on loska keleille.Ostanut ja ostan aina vaasi kukkia itseni iloksi. Maljakossa kestävät kerralla noin 2 viikkoa.Oma asenne se ratkaisee miten päiväsi aloitat.hyvää viikonloppua uudeltamaalta.
- Anonyymi
Voisitko mies tuoda ”aikuisena naisena” enää tän selvemmin esiin olevasi einiinaikuinen mies ainakaan henkisesti
- Anonyymi
Olen saavuttanut nirvanaa enteilevän rauhan. Hyvä uusi työ. Vakaus elämässä. Vain läheisiä tärkeitä läheisiä. Metsää tulee kaatumaan mutta sitä ei kukaan kuule, minä vain näen. Arki järjestyksessä. Loistavat kontaktit. Terve itsevarmuus. Salainen ihastus, piristys pelkästään. Aivan parasta.
- Anonyymi
Kuulostaisi hienolta ilman salaista ihastusta.
- Anonyymi
Et ole onnellinen ihminen.
- Anonyymi
Olet max 30v, elämänkokemus loistaa poissaolollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet max 30v, elämänkokemus loistaa poissaolollaan.
Tämä nyt meni aivan pieleen, samoin moni muu kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä nyt meni aivan pieleen, samoin moni muu kommentti.
Kuvasit pintapuolisen ja itsekkään ihmisen elämää, joten oletin nuoreksi. Sitä pahempi, jos jatkuu koko iän.
- Anonyymi
Miten varmistat, että se ihastus pysyy ikuisesti salaisena? Mua ainakin loukkaisi, jos kuulisin jälkeenpäin että joku on ollut ihastunut, eikä ilmaissut sitä mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten varmistat, että se ihastus pysyy ikuisesti salaisena? Mua ainakin loukkaisi, jos kuulisin jälkeenpäin että joku on ollut ihastunut, eikä ilmaissut sitä mulle.
Helppo varmistaa jos ei tunnekaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu, olisi tosi loukkaavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Kannattaa unohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä tulee mieleen kun yksi vanha nainen kertoi, että se oli hulluna yhteen mieheen nuorena ja siitä ei tullut mitään miehen valinnan takia. Ne tapasi yllättäen yksissä juhlissa vanhana ja se mies alkoi ehdotella kahvittelua. Tää nainen totesi, että en kelvannut sulle silloin ja sä et kelpaa mulle nyt, olisit ottanut silloin kun olisit saanut. Veikkaan että on aika harvinaista, mutta jotkut ukot on noin tolloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä tulee mieleen kun yksi vanha nainen kertoi, että se oli hulluna yhteen mieheen nuorena ja siitä ei tullut mitään miehen valinnan takia. Ne tapasi yllättäen yksissä juhlissa vanhana ja se mies alkoi ehdotella kahvittelua. Tää nainen totesi, että en kelvannut sulle silloin ja sä et kelpaa mulle nyt, olisit ottanut silloin kun olisit saanut. Veikkaan että on aika harvinaista, mutta jotkut ukot on noin tolloja.
Joo turha jahdata kymmeniä vuosia vanhoja juttuja, ne on menneen talven lumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaikka osaan pitää suuni kiinni? Se on vain ihastus. Piristys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti osaat, kukaan ei halua olla piristys. Alennat sitä naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa pitää suutasi kiinni kun täällä kerran vatvot. Tyypillistä.
- Anonyymi
Oot ainakin kova selittelemään itsellesi. Et palloilisi täällä jos olisit tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot ainakin kova selittelemään itsellesi. Et palloilisi täällä jos olisit tyytyväinen.
Eikä sulla taida mennä hyvin jos tuntemattoman tyytyväisyys ahdistaa. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti osaat, kukaan ei halua olla piristys. Alennat sitä naista.
Hän on mies. Olen hetero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ikävä. Kutkuttavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sulla taida mennä hyvin jos tuntemattoman tyytyväisyys ahdistaa. -sivusta
Kiitos! Tätä itsekin ihmettelin. -tyytyväinen aloittaja
- Anonyymi
Kahvista taas eroon .oli aika outo olo.nyt sitruuna 🍋 juomaa .hauskaa kaikille.
- Anonyymi
Aika paljon saatu asioita selvitettyä ja oikeat henkilöt syömään lääkkeensä tai syy selville miksi tehdään joukkivainojs ja painotuksia. Naistennseksuaalisern ja ulkonäköhaukkumisern päästy puuttumaan. Vielä nämä "hakkaukset" osittain kesken. Itsellä vähentyneet ja vähentyvät varmaan koko ajan. Jokainen sijoittaja joka vaalii mainettaan haluaa tietää harjoitetaanko sijoituskohteessa rikollistatoimintaa. Sama pätee muihin juttuihin. Olen vain osaba ryhmää, ja lähinnä tapaukset vain sattuneet eteen. Ilo ja Onni että luultavasti tämä rooli alkaa olka itsellä ohi. Huh ja puh! Onpa ollut urakka!
- Anonyymi
Mitä ihmettä se ätmelssön selittää ethän sinä muuta teekään kun arvostelet naisten ulkonäköä ja yrität mitätöidä?
- Anonyymi
Olen rakastunut itseeni.
No sateessa on tauko, jee! Eikun olen oikeasti turhautunut tähän pakolliseen peukaloiden pyörittelyyn...veri vetää liikkeelle.
Ihanaa, kun sataa. Toivottavasti sade jatkuisi koko ensi viikon.
- Anonyymi
Tunnen outoa iloa nähdessäni miten kuolevaisuuteni ilmenee, päivä päivältä kiihtyvään tahtiin.
- Anonyymi
Kaikki on keskimäärin aika hyvin.
- Anonyymi
Saan olla terve ja elossa
- Anonyymi
Se on juuri näin!
- Anonyymi
Saan nähdä yön pimeyden ja nauttia yksin pimeydestå
Kahden viikon päästä alkaa loma😊
- Anonyymi
Ööö se miltä ilma tuntuu keuhkoissa????
- Anonyymi
Ihana päivä metsässä mustikoita kaupanpäälle!!!
- Anonyymi
Oon tanssinut niin paljon, että oon laihtunut 7 kg.
- Anonyymi
Lomaa ja kesää on vielä jäljellä. Tukka on hyvin ja sain nauraa ja viettää kesäiltaa ystävien kanssa. :)
Kissat
- Anonyymi
Ihan samaa mieltä. Kutakuinkin ainoa pysyvästi positiivinen asia elämässä.
- Anonyymi
Suomi
- Anonyymi
Keskimäärin kaikki hyvin ja yhä paranee.
- Anonyymi
Nykyaika botteineen on täyttä paskaa, mutta menneisyyksissä on eloa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541422Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551327- 551088
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341031Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801