Kysymys kotikurissa eläville

Anonyymi-ap

Mitä muita rangaistuskeinoja käytätte piiskaamisen, nurkassa seisottamisen ja nuhtelun lisäksi?
Käytättekö esim. pyykkipoikia nänneissä/häppäreissä tai suun pesemistä saippualla?
Mitkä rangaistukset on teillä todettu hyviksi?

12

1220

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sähkökaulapanta on toimiva peli 👍

      • Anonyymi

        Miten kauan sähköpanta on teillä yleensä käytössä yhtäjaksoisesti?
        Saattaa mennä kokeiluun. Enemmän tosin kiinnostaa perinteiset kotikuriin sopivat menetelmät ja välineet kuten vitsa, remmi jne.


      • Anonyymi

        Kyllä näyttää tuo Niuvanniemi olevan jollekin tuttu paikka. Ei taida muuta päähän mahtua. Onkohan niillä muualla elämää ollenkaan.


    • Anonyymi

      Kannattaa kokeilla inkiväärijuuresta veistettyä anustappia (figgingiä ) ellei ole jo testattu.

      Kotiaresti on myös hyvä rangaistus. Tietysti töissä on käytävä mutta muu aika ollaan kotona kotitöitä tehden. Voidaan lisäksi sopia, että kotona käytetään sopivaa asua kuten mekkoa tai esiliinaa ja arestipäivinä piiskaa tulee tietty määrä joka ilta.

      Käytössä on myös ollut muovisella piikkimatolla päällystetty jakkara, jolle komennetaan istumaan piiskauksen jälkeen. Siinä kuulemma pakarat huutaa hoosiannaa jo parin minuutin jälkeen. Istutan toki aina paljon kauemmin 😁

      • Anonyymi

        Minulla on sisäkön palvelusasu johon kuuluu pitsinen esiliina ja päähine, sen lisäksi asuun kuuluu kumisaappaat ja tiskikäsineet. Nyt rouva huomasi tuon jakkaran ja piikkimaton. Hän komensi minut kauppaan ostamaan tarvikkeet ja tekemään sellaisen. Huomenna täytyy lähteä heti aamusta ostoksille, jakkaran on oltava valmis iltapäivällä. Illalla on kuulemma tiedossa kunnon piiskaus ja sitten koitetaan kauanko jakkaralla kestää istua.


    • Anonyymi

      Vaimolla on äkäinen, vaativa ja voimakas luonne. Suuttuu helposti. Rakastan häntä kuitenkin lähes epätoivoisesti, joten on pitänyt sopia miten voimme olla yhdessä molempia tyydyttävällä tavalla.
      Rangaistuksena olen hyväksynyt piiskaamisen remmillä tai vitsalla. Meille on kehittynyt yhteiymmärrys siitä milloin tätä tarvitaan. Aamukahvilla vaimo saattaa sanoa, nyt pitäisi tehdä jotain tuolle sinun kurittomuudelle, mitä ehdotat? No pidettäisiinkö piiskaupäivä! Saan sitten remmiä tai vitsaa koko päivän.
      Jos tämä ei auta, häpäisy ja nöyryytys seuraa eli vaimo lähtee panemaan vieraitten kanssa. Alistun ja kiihoitun siitä.

    • Anonyymi

      Meillä käytössä seuraavat rangaistukset
      Piiskaus / selkäsauna, välineinä remmi, koivun tai pajunvitsa, pitkävartinen puinen kylpyharja.
      Vitsa haetaan itse läheisestä metsiköstä.
      Nurkassa seisominen. Olohuoneessa on häpeänurkka. Siellä seistään pylly paljaana, kasvot kiinni seinässä, kädet selän takana. 20-60 minuuttia.
      Suun peseminen saippualla. Ja nimenomaan palasaippualla. Jos saippua on loppu, se haetaan itse kaupasta
      Kotiaresti. Normiaikoina aresti on perjantai-iltapäivästä maanantaiaamuun. Loma-aikana voi kestää pitempäänkin. Arestin aika joka päivä selkäsauna ja puoli tuntia seisomista nurkassa. Lisäksi vaatteiden käyttökielto. Kun ollaan arestissa, ollaan pylly, pimppi ja tissit paljaana.
      Tukkapölly
      Kirjoitusrangaistukset. Pitää kirjoittaa määrätty lause 50-100 kertaa. Kauniilla käsialalla.

    • Anonyymi

      Ilman alushousuja olemista. Siis pelkkä farkut tai collegehousut vaimo pelkässä hameessa. Aikuisten vaipoissa olemista 24 H. Käydään ne päällä kaupassa, elokuvissa. Pitempi aikaisena pitää laihduttaa 5 kiloa kuukaudessa. Joutuu kävelemään töistä kotiin tai kaupungilta kotiin. Kerran tai koko viikon. Vaikein on ollut joutuu näyttelee vajakkia yhteisellä etelän matkalla. Toinen saa säälipisteitä ja joskus joku lupautuu huolehtimaan illan vajakkia että vaimo pääsee vapaalle.

    • Anonyymi

      Pyykkipojat nänneissä kannattaa laittaa niin että juuri ja juuri ottavat nännin päästä kiinni. Silloin puristus kohdistuu mahdollisimman pienelle alueelle ja vaikutus on taattu.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe