Mulla on 1990 luvun ja vanhempiakin ruplia todella paljon, pystyykö niitä koskaan enää vaihtamaan euroiksi? Ainakaan fedex ei tällä hetkellä vaihda ukrainan sodan takia. Joskus tulevaisuudessa ehkä?
Ruplat euroiksi
Anonyymi-ap
4
258
Vastaukset
- Anonyymi
Ei onnistu vaihtamaan ainakaan Suomen puolella ja tuskin muuallakaan eikä edes Venäjällä. Käytä wc-paperina.
- Anonyymi
Itäsuomessa voi helposti vaihtaa yksityisen kanssa päivän kurssilla, venäjälle kun pääsee edelleen tankille. Faceen johonkin ryhmään vaikka ilmotusta
- Anonyymi
Paljonko on todella paljon? Ne sun setelit ei enää ole voimassa ja ruplasta leikattiin 3 nollaa pois tuon jälkeen. Eli vanha tonni on 1 rupla. Jos sinulla on miljoona ruplaa vanhaa rahaa, niin sen arvo euroissa on vajaa kymppi.
- Anonyymi
Ja vaihtokulut useita kymppejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372300
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575