Kaupungin kauppa oy kokemuksia

Anonyymi-ap

Onko mahdollisesti huijausta koko touhu?

91

5418

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koko juttu huijausta, lähettää mitä sattuu. Klarnan kautta laskuttaa ja mahdotonta väärin toimittanutta tuotetta palauttaa ko kaupan kustannuksella. Klarna ei peru laskutusta vaan uhkaa perinnällä, vaikka Kuluttaja-asiamiehen ohjeiden mukaan asiasta kerrottu sekä Kaupungin Kaupalle että Klarnalle. Koska Kaupungin Kauppa toimii suomenkielellä sitä koskettaa Suomen kuluttajalait. Tämän kerrottua ko toimijalle loppui kommunikaatio.

      • Anonyymi

        Tuotetta en ole saanut. Lasku klarnalle maksettu. Huhaa hommaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotetta en ole saanut. Lasku klarnalle maksettu. Huhaa hommaa!!!

        Niinpä arveli kin. Tilauksesta ei ole mitään vahvistusta s-postiini tullut vaikka niin luvattiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä arveli kin. Tilauksesta ei ole mitään vahvistusta s-postiini tullut vaikka niin luvattiin!

        Tilasin tuotteen 19.6, ei ole tullut. 3xlaittanut Sportia, ei vastausta. Maksu kyllä kelpasi, ihan huijari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotetta en ole saanut. Lasku klarnalle maksettu. Huhaa hommaa!!!

        Sama minulla. Tilasin tuotteen. Olin sairas, enkä pystynyt hakemaan postista ja posti lähetti sen takaisin. Klarna lähetti laskun. Olin yhteydessä Kaupungin- Kauppaan. He väittävät että minun on pitänyt saada se. Lähettivät minulle seurantanumeron. Eipä siitä ollut hyötyä. Tuotetta en ole saanut, mutta Klarnalle maksettava. Että huuhaa hommaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin tuotteen 19.6, ei ole tullut. 3xlaittanut Sportia, ei vastausta. Maksu kyllä kelpasi, ihan huijari

        Minulla sama tilanne kyseisen firman ja klarnan kanssa. Säälittävää kaupankäyntiä, luottamusta ei ole 🙈


      • Anonyymi

        niin on myös minulla on kokemus, ulosotto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama minulla. Tilasin tuotteen. Olin sairas, enkä pystynyt hakemaan postista ja posti lähetti sen takaisin. Klarna lähetti laskun. Olin yhteydessä Kaupungin- Kauppaan. He väittävät että minun on pitänyt saada se. Lähettivät minulle seurantanumeron. Eipä siitä ollut hyötyä. Tuotetta en ole saanut, mutta Klarnalle maksettava. Että huuhaa hommaa!!

        Mistä saa puhelinnumeron kyseiseen kauppaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin tuotteen 19.6, ei ole tullut. 3xlaittanut Sportia, ei vastausta. Maksu kyllä kelpasi, ihan huijari

        Mistähän sinne saa yhteystiedot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotetta en ole saanut. Lasku klarnalle maksettu. Huhaa hommaa!!!

        Miksi maksoit jos tuote on saamatta?
        Klarna haluaisi nyt maksunsa, tuote ei ole saavuttanut minua.


      • Anonyymi

        Tympeä tulla huijatuksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin tuotteen 19.6, ei ole tullut. 3xlaittanut Sportia, ei vastausta. Maksu kyllä kelpasi, ihan huijari

        ihan huijareita ovat palautin houaut piti olla L kokoa kauheeta vääntöa ja palautin housut ja nythän sita saatana liemessä oon ollut ja maltaita maksoin palautuksesta ,nyt oottelen hyvitystä ,ihan rosvo virma ,ja kaiken lisäksi kiinasta tulevat retkut ,oon kyllä laittanut asiaa eteen päin minua pirur ei retkuun pane huijarit ,mitkä huijarit rahaa kelpaa mut vaatteet ihan mitä sattuu kiinan retkut ,olkaa ihmiset varovaisia :( :(


    • Anonyymi

      Tilasin tuotteen ja maksoin. Kertoivat että saan s-postiini Kohta tilauksesta vahvistuksen. No eipä oo näkynyt. Siis huijausta!?

      • Anonyymi

        Huijauskauppa on..maksoin tilaukseni 3.7.2023..enkä saanut kenkiä jotka tilasin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijauskauppa on..maksoin tilaukseni 3.7.2023..enkä saanut kenkiä jotka tilasin?

        Sama juttu, olen kysellyt perään ei kuulu mitään🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu, olen kysellyt perään ei kuulu mitään🙄

        Sama juttu mullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu mullakin.

        Tilattu
        Maksettu
        Ei ole tuotetta koskaan tullut!
        Yhteydenottoja yritetty.
        Menetin uskoni Klarnaankin. Laskutusfirmankin pitäisi olla selvillä huijareista!


    • Anonyymi

      Tilausvahvistusta tai tuotetta ei koskaan tullut, rahat kelpasi kyllä. Viesteihin ei myökään koskaan vastattu. Mitäpä tuohon muuta voi sanoa kuin ettei kannata kokeilla !

    • Anonyymi

      Alan epäilemään samaa..tavaraa en saa ja sieltä ei vastata..on. kait tehtävä ilmoitus jonnekkin

    • Anonyymi

      Ei vahvistusta tilauksesta, eikä tuotetta tullut. Klarna perii maksua. Huijaus.

    • Anonyymi

      Taitaapa olla huijausta. Lasku klarnalle erääntyi, tuotetta ei oo näkyny. ilmoitin klarnalle, että en maksa, koska en ole saanut tuotetta. Pyysivät ottaan sinne yhteyttä linkin kautta. Eipä oo kuulunu mitään, vaikka otin. Klarna ilmoitti, että laskutus on tauolla.....

      • Anonyymi

        Näin myös minun kohdallani


      • Anonyymi

        Sama juttu!


      • Anonyymi

        Sama juttu minulla. Ilmoitin Larnalle,etten ole saanut tilausta. Lasku tauolla. Olen ottanut yhteyttä Kaupungin kauppaan. Eivät vastaa. Laitoin viestiä,että tilauksesta on 2kk. Peruutan tilauksen. Ei vastausta. Larna yrittää selvittää juttua.


      • Anonyymi

        Sama tilanne täällä.


    • Anonyymi

      Tilasin ja maksoin mitään ei ole kuulunut ei tilaamaani tuotetta, eikä kyselyihin ole vastattu, suurta huijausta!

    • Anonyymi

      Täyttä huijausta, tilaus ja rahat menee tuotetta ei tule ikinä, sähköpostiin ei vastata.

    • Anonyymi

      Huijausta koko homma, en ole saanut tilaamaani tuotetta, maksoin klarnalle kun uhkasivat kehotuksille niin halusin välttää ongelmat, pitää ehkä ottaa yhteyttä sinne jos saisi rahan takaisin

    • Anonyymi

      No tätä vähän pelkäsinkin. Tilasin tuotteen, tuli ensimmäinen vastaus että tilausta käsitellään ja ilmoitetaan kun tuote lähetetty. Nyt erääntynyt Klarnalla ja pitäisi maksaa. Kaupungin kauppa ei vastaa enää viesteihin. Pieni summa onneksi kyseessä, pitääkö se vaan maksaa vai mitä tässä nyt tekisi?

      • Anonyymi

        Älä maksa, vaan ilmoita Klarnalle ongelmasta. Mulla sama tilanne ja lasku nyt tauolla. Ei vastaa firma sähköposteihin.


      • Anonyymi

        Et tietenkään maksa, jos et ole tuotetta saanut.
        Nimim. Kohtalotoveri


    • Anonyymi

      Täyttä huijausta, maksoin tuotteen jo kesäkuussa 2023 mutta eipä ikinä saanut pakettia heiltä😡. Eivät vastaa myöskään vastaa s-postiin😡

    • Anonyymi

      Joo mulla sama olen tilannut kesäkuussa ja maksanut tuotteet eikä mitään ole tullut. Tämä on jo poliisin asia!!!!

      • Anonyymi

        Sama täällä.


    • Anonyymi

      Kaupunginkauppa on todella huijaus. Maksoin myös Klarnan kautta 30.6. ja sain vain tilausvahvistuksen silloin. Tuotteista ei ole mitään kuulunut. Varokaa tätä nettisivustoa
      Kerää rahat, tuotteita ei saa!

    • Anonyymi

      ON, tilasin mekon 27.06-23 ja maksoin 39€ ja mitään ei ole tullut eikä vastaa meileihin

      • Anonyymi

        Sama juttu, mihin tämä pitäisi ilmoittaa että homma loppuisi ja saisin
        Rahat takaisin???


      • Anonyymi

        Joo minä myös tilasin mekon 39.00e heink alussa ei vielä ole tullu.Äsken tuli viesti ja kysely mitä pidän mekosta vastasin siihen en ole saanut mekkoa.katsotaan tuleeko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo minä myös tilasin mekon 39.00e heink alussa ei vielä ole tullu.Äsken tuli viesti ja kysely mitä pidän mekosta vastasin siihen en ole saanut mekkoa.katsotaan tuleeko!

        Minulla sama juttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo minä myös tilasin mekon 39.00e heink alussa ei vielä ole tullu.Äsken tuli viesti ja kysely mitä pidän mekosta vastasin siihen en ole saanut mekkoa.katsotaan tuleeko!

        Minulle myös tuli juuri tänään kysely mitä pidän mekosta, olisi pitänyt arvostella vaikka en ole saanut koko tuotetta. Minä vastasin samalla tavalla; en ole saanut tuotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla sama juttu!

        Täällä sama juttu


      • Anonyymi

        Sama homma. Tilasin mekon kesäkuussa ja maksoinkin. Mitään en ole saanut. En edes rahojani takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle myös tuli juuri tänään kysely mitä pidän mekosta, olisi pitänyt arvostella vaikka en ole saanut koko tuotetta. Minä vastasin samalla tavalla; en ole saanut tuotetta.

        Sama juttu. Onneksi en maksanut. Otin yhteyttä Larnaan. Lasku tauolla. Selvittävät asiaa.


    • Anonyymi

      Sama, kran yhteyttä kuluttajaasiamiehewn ja Klarnaan, maksoin kokosumnab Klarnan kautta kesäkuun alkupuolella - mitään ei kuulu.
      Tämä täytyy selvittää ja laittaa kyseinen huijausfurma vastuuseen.

      Kaikkeen sitä erehtyykin.

    • Anonyymi

      Huijausta taitaa olla, tilasin jo toukokuussa kengät, eikä ole tullut.
      Klarnan kautta maksu joka on nyt tauolla.

    • Anonyymi

      Lasku tuli Klarnalta mutta tuotetta ei ole toimitettu. Nyt kyselevät käyttökokemuksia housuista jota eivät ole toimittaneet. Vahvistusta ei tullut myöskään ja Klarnalle olen asiasta ilmoittanut.

    • Anonyymi

      Tilasin kengät kesäkuussa, maksoin klarnalla enkä viellä ole saanut kenkiä😔Hujausta!

    • Anonyymi

      niin minullekin tapahtui, tilaisin mekon mutta ikinä en saanutkaan mutta klarnalta tule vaan lasku

    • Anonyymi

      Huijausta. Sain ihan toisen näköisen mekon mitä tilasin. Materiaali ja malli ja koko ei tod. Vastaa sitä mitä tilasin. Sinne meni rahat!

    • Anonyymi

      Luulen niin myös.. En saannut tilauksiani
      Mutta lasku tuli klarnaan... Mitään vastauksia en ole kaupalta saannut sähköpostiini kun kyselin missä tilaukseni on.. Yli kuukausi mennyt siitä kun tilasin...

    • Anonyymi

      Jep, huijausta on! Viime viikolla tuli posti mitä mieltä olen kengistä jotka tilasin... mihinkään lähettämääni postiin en ole saanut vastausta. Mitä tässä nyt kannattaisi tehdä, että saisi rahansa takaisin?

    • Anonyymi

      Tilasin kesäkuussa mekon, maksoinkin jo kun eräpäivä tuli eteen, mekkoa ei ole kuulunut ja sähköposteihin ei vastata. Todella ärsyttää tuollaiset huijjari virmat. Ihmettelen että miten klarna on tuollaisten huijareiden kanssa yhteistyössä. Oli ensimmäinen kerta kun tuolta tilasin ja samalla viimeinen.

      • Anonyymi

        Minä tilasin myös kesäkuussa 2 puseroa , lasku tuli ja maksoin luottavaisesti ,että kyllä ne sielta kohta tulee, ei ole kuulunut. Sähköpostiin ei vastaa kukaan ,vaikka olen jo kaksi laittanut ja puhelinnumeroa ei saa mistään. Kyllä oli huijausta koko firma. Klarnalta sanottiin että lasku on tauolla ja minun pitää itse ottaa yhteys kyseiseen firmaan ,mutta miten otat kun ei missään ole puhelinnumeroa


    • Anonyymi

      Varokaa! Kaupungin Kauppa on huijaus !

    • Anonyymi

      Oletan, että on. Tilasin kengät 20.7.23, mutta ei ole tulleet postitoimipaikkaan!

    • Anonyymi

      Mulla sama homma, tilasin tuotteen, ehkä saman kuin moni muukin, 39 € maksavan mekon ja Klarnalta tuli lasku. Onneksi eräpäivä oli kaukana enkä laskua heti maksanut. Tuotetta ei kuulunut. Sitten monen viikon kuluttua tuli Klarnalta maksukehoitus. Ilmoitin sinne, etten ole tuotetta koskaan saanut niin en sitä aio maksaakaan. Lasku meni "tauolle" mutta nyt maksua ja selvitystä kysellään taas.
      Laitoin Kaupungin kauppaan viestin, että otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. En ole tuotetta saanut enkä onneksi maksanutkaan.

      Olen usein tilannut jotain tuotteita niin, että maksu on mennyt Klarnan kautta ja kaikki on sujunut aina hyvin. Nyt Klarna on iskenyt kätensä syvälle sinne minne aurinko ei paista ryhtyessään yhteistyöhön tämän huijarin kanssa. Toivottavasti lopettaa yhteistyön pikaisesti. Siihen asti en tilaa mitään missä maksu menee Klarnan kautta.

    • Anonyymi

      On, kusetus firma, rikosilmoituksia kymmenittäin jo viranomaisilla

    • Anonyymi

      Minulle kävi samoin , että maksoin mekon , mutta koskaan en saanut sitä
      Ei kannata ostaa. . Monta viestiä ole sinne laittanut. Nyt ainakin tiedän , että huijausta koko liike

    • Anonyymi

      Kyllä on huijausta tilasin kengät 20.6 ja ei oo kuulunut mitään sen jälkeen 3 sähköpostia laittanut ko firmaan, lasku klarnalla tauolla, pitäiskö olla yhteydessä kuluttaja asiamieheen vai poliisiin

    • Anonyymi

      Onneksi eksyin tänne kun meinasin tilata sieltä,jätän väliin.

    • Anonyymi

      Tilasin kesäkuussa 2023 sandaalit . Onneksi en maksanut heti Klarnassa maksu on tauolla, koska en ole saanut tilaustani vaikka on jo syyskuu.

      Lähetin Kaupingin kauppaan ilmoituksen, etten odota enää ja perun tilauksen ja pyysin poistamaan aiheettoman laskun Klarnasta. Mitään vastausta en ole saanut ja lasku on edelleen Klarnassa tauolla.

    • Anonyymi

      On. Ja pahasti. Ei tuommoista kauppaa ole olemassakaan.

    • Anonyymi

      Minuakin huijattu rahat meni mutta mekkoa ei tullut. Nyt joka kerta kun kaupungin kaupan mainos tulee FB:hen kommentoin ja kerron huijauksesta, joka minulle sattui, että ei vain muut mene lankaan

    • Anonyymi

      Helsinki. Com tai Suomi. Fi tai suomen lipun kuvaa nimen yhteydessä näyttävä kannattaa tarkistaa. Huijausta täysin, tarkistin ja lopussa selvisi tuotteet Kiinasta. Hirveetä roskaa.

    • Anonyymi

      Huijauskauppa tuo Kaupungin kauppa...,rahat meni tuotetta ei tullut 😡

    • Anonyymi

      Huijausta on! Maksoin Klarnalle eräpäivänä , koska elättelin vielä toiveita siitä, että tuote saapuu myöhemmin. Nyt on lähetyksen seurantanumerokin vanhentunut eikä tuote ole koskaan tullut perille. Sähköposteihin ei Kaupungin kauppa vastaa mitään eikä ole mitään muita yhteystietoja.

    • Anonyymi

      Tilasin mekon 1.7.2023, kuinka ollakaan, ei ole tullut, maksu Klarna kautta. Eivät vastaa sähköposteihin, joita olen lähettänyt useita.
      HUIJAREITA, ÄLKÄÄ TILATKO KO KAUPASTA.

      Teen myös rikosilmoituksen!

    • Anonyymi

      En ole saanut tilaamaani hametta,joten en myöskään maksa laskuja

    • Anonyymi

      on ja klarna peri laskun mutta tavara ei ilmesty

    • Anonyymi

      Tehkää rikosilmoitus. Minäkään en ole saanut tuotetta. Teen rikosilmoituksen.

    • Anonyymi

      Tein myös rikosilmoituksen Klarnasta. He tietävät että petoksia on. Osallistuvat siis petokseen kun eivät hyvitä laskuja ja lukuisa joukko suomalaisia on petetty. Ruotsin Finanssivalvontaan ilmoitan myös.

    • Anonyymi

      Tilasin alkukesästä kengät joita ei ole vieläkään 26.9 kuulunut. Rahaa kyllä vaativat Klarnan kautta. En todellakaan aio maksaa 50e olemattomasta! Eivät vastaa s.posteihinikaan! Älkää vaan tilatko sieltä mitään!

    • Anonyymi

      Tilasin ja maksoin tuotteen 14.6.23. Tuotetta en ole saanut enkä rahoja takaisin. Viesteihin ei vastata. Klarna ei tee mitään. Klarnalla tuntuu olevan useita huijarifirmoja kumppaneinaan. En käytä jatkossa Klarnaa !

    • Anonyymi

      Tilasin kengät 20.9. Kaupungin kaupalta ei ole kenkiä tullut, eikä minkäänlaista varmistusta tilauksesta tullut. Klarnalta tuli lasku, joka erääntyy 20.10. Olen lukenut postauksianne. Huijaustako tämä kaikki? kk

    • Anonyymi

      On huijausta. Itse sain väärän tuotteen.Sitten osoitteen Kiinaan minne palauttaa tuote.Palautin.Sitä ennen säpo vaatimuksia todisteista että tuot on väärä.Joihin en suostunut.Nyt Klarna vaatii maksuja ja olen laittanut jo palautuskuitin myös Klarnalle.Kaupungin kaupan nettisivut kiinni.Eikö tähän pidä puuttua jo kuluttajansuojaviranomaisten toimesta.Teen sinne reklamaatiota.

    • Anonyymi

      Minä tilasin mekon, ei kuulunut ja kyselin perään monta kertaa. En onneksi maksanut laskua, ilmoitin Klarnalle, niin ei tullut laskua Päätin, että en tilaa mitään ko kaupasta. Huijausta koko homma.

    • Anonyymi

      Täyttä paskaa koko Kaupungin Kauppa, mistään ei löydy yhteystietoja!

    • Anonyymi

      Mikähän yhteystieto tänne Kaupungin Kauppaan mahtaa olla...

    • Anonyymi

      Minäkin tilasin mekon. Ei tullut. Otin yhteyttä Larnaan. En maksanutt tuotetta. Lupasivat selvittää. 3kk kuluttua tuli viesti? Ei tarvitse maksaa. Uhkasin kuluttajaasiamiehellä. En tiedä vaikuttiko. Varovainen saa olla.

    • Anonyymi

      Mistä saa ko kaupan yhteystiedot, kun ei löydy googlaamalla? Jos jollakin on, niin voisitko kertoa?

    • Anonyymi

      Huijausfirma on. Minä en koskaan maksa laskua ennen kuin olen saanut tuotteen. Ilmoitin klarnalle asiasta. Yritin ottaa yhteyttä myyjään, ei vastausta. Tämän ilmoitin klarnalle ja nollasivat laskun.

    • Anonyymi

      Miten voin palauttaa SP kaupungan kauppa -tuotteet?? Etkö löydä mitään, jotta näet, mitä vaiheita palauttaaksesi? Kiitos!

    • Anonyymi

      Tilasin 9.11-23 SP Kaupungin kaupalta myssyhuiviyhdistelmän. Hinta 29€. Pakettia ei tullut ja olin jo ehtinyt lähettää maksukuoren laskusta Osuuspankkiin. Yritin sinne soittaa, mutta puhelu katkesi jatkuvasti. Otin yhteyttä Klarnaan. Lupasivat panna laskun tauolle, kunhan selvitän ensin missä paketti kulkee. Yhteystietoja ei ole.
      Nyt luki, että lasku on maksettu. Soitin uudelleen Klarnaan, kun jo aiemmin sanoivat, etteivät tee enää yhteistyötä kyseisen firman kanssa. Nyt odotan luvattua sähköpostia. Omaa tyhmyyttä, kun luotin kyseiseen kauppaan tutkimatta taustatietoja...☹️

    • Anonyymi

      Tilasin yli kk sitten 49€ kengät. Ei ole tullut. Ei löydy yhteystietoja. Rikosilmoitus tehtävä.

    • Anonyymi

      Täysi huijari. Tilasin saappaat hintaan 59 euroa, en ole saappaita saanut. Olen lähettänyt 3 kertaa viestiä heidän sähköpostiin, ei mitään vastausta. Nyt Klarnassa lasku tauolla, en sitä maksa koskaan! Teen rikosilmoituksen saman tien jos sellainen vaatimus tulee.

    • Anonyymi

      Huijari nettikauppa

    • Anonyymi

      älkää laittako minulle mitään laskua ,olen yhdet maksanut ja toiset olen palauttanut ja maksoin viellä 59,90ehuijarit tässä on seurantanumero mitkä olen palauttanut jo marraskuussa seuraatkaa tätä numeroa ce500227992fipirkko sillgren maksoin viellä kun palautin houst59,9oe

    • Anonyymi

      Tilasin takin en sitä saanut Klarnalle edelleen maksamatta. Klarna vaatii kauppasn yhteyden ottoa eipä sinne pääse. TULIN HUIJATTUA PERUSTEELLISESTI. MILLOIN NÖMÖ SAADAAN KIINNI? MENI LUOTTO KLARNAAN MYÖS.

    • Anonyymi

      Minäkin tilasin talvikengät.eivät tulleet mutta lasku tuli.lähetin 2 kertaa Viestin soitin klaraan ja taas tuli lasku.harmittaa koko homma.

    • Anonyymi

      Mulla on käynyt samalla lailla, olen monta kertaa ollut yhteydessä heihin, mutta en ole saanut mitään vastausta.

    • Anonyymi

      Tilasin marraskuussa kengät joita ei ole tullut. Klarna laskuttaa joka pitäisi maksaa vaikka tuotetta ei ole tullutkaan. Huijausta!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe