yhä vaan syvemmälle järettömyys toivekoharhoissani (toiveita laskee nyky-yhteysteKONI ja yli liiat historiatekoni sekä häpeä elontilaviimevuosikymmenestä johtaen yksinjäämis-oletukseen vahvaan). Täältä uutena (pari pv) muka ap:n ikävä aloitukset kommentteineen liippaa muka suurelta osin sisintääni. Viimeisimmäksi (ihan upouudeksi) oon muka muualta opittavakseni mieltänyt kiertoilmaisut.. jopako käänteisinä, kaiken muun mahdollisten omien upouutuusharhojen/-TOIVEIDEN päälle ja lisäksi. Kaikki lähti (ennestään jo itsellein tiedostamistani rajoittuneista(ni) soittorytmeistä) pienestikö - vain äänestä - vaan mittasuhteet sillekin nykyhetkissä.. Ei oo ääniharhoja, kylläkin ajatussellaisia(kun yksin eikä minkään valtakunnan haluja jakaa niitä kenellekään irl saati täällä vain yx/mesianiharvat voinee ymmärtää (- voi olla myös jokin itsesuojelu tai -puolustuskeino, (shit)kuormittuneesta psyykkeestä/stresseistä tms.)) ja tiedän pystyväni irroittautumaan, jotenkuten heikosto, mutta tahto(a)tilaa vaan jatkuu/pidän yllä/kuin kiduttain itseäin. Mutta itse lähtötilanne ääneen oletan jääneen ihan pysyväksi varmaan (minne lie)sieluuniko..
Kylläpäs helpotti vähäinen avautuminen.
Saa nähdä miten reagoidaan.
Toivottavasti en täällä avautune/tietovuoda tästä yhtään enempää, korkeintaan (nyt itselle oppien vaikka niitä mieltämyksiäni) ympäripyöreyksiä, joten älkää udelko/yrittäkö lypsää tietoja/oletella kohteita epäasiallisesti Teidän mahdollisiin joihinkin omiinne. Enkä välttis vastaile (oon tyly) sekä vertaisuus ja myötätuntoymmärrys toivottavaa. Voiskohan ap vastailla tähän mahdollisesti jopa anonyymittömänä.. Ja ennen nukahtamista ja herätessä tuun tänne, palstalle jatkossa ainakin.
pa (älkääkä omiko tätä mun tunnusnimimerkkiä)
(ap) mä niin vaan riudun
12
997
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt järkyty, mutta se ap on monta eri ihmistä.
- Anonyymi
Älä nyt järkyty, mutta ei ole vaan tuo yksi ja sama trollimies joka vääntää tarinoitaan joka suuntaan siinä missä joku hörhö luennoi tästä apsta. Eli tämä toinen hörhö näkee hänet yhtenä ja samana henkilönä, mutta virheellisesti. Tahallisesti vai siksikö, että hän on sekaisin kuin seinäkello ei ole vielä täysin ratkennut. Taitaa olla molempia
- Anonyymi
No niin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin on.
Joko olet nöyrtynyt ymmärtämään, että kyseessä on aina sama ukkeli? Kerran se vaan kirpaisee cupcake
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet nöyrtynyt ymmärtämään, että kyseessä on aina sama ukkeli? Kerran se vaan kirpaisee cupcake
Jaa, mistähän varmuus mulle. kun Mulla voisko olla kyseessä useampi krt... -tietämätönkin pa
- Anonyymi
Mulla on polla kans ihan sekasin.
- Anonyymi
Jotenkin astetta parempi olo nyt hetkellisesti.
- Anonyymi
Vieläkin?
- Anonyymi
*heikosti
pa - Anonyymi
riutua sanaa sisällöllisesti en vielä tuolloin osannut/ymmärtänytKÖkaan yhdistää kaksin vuosin takaisiin mahdollisiin aiheutuksiin itsessäänKÖ pitkinVIIVEINsieltäALKAINsurkastein (kuinTuolloinkin mm.hiuksiaLähtenytVaanSäännöllisestiPidemmänAikaa jotenEnemmänkinMäärällisesti). tarkoittainPahempiaFyysisiäLIHASmenetteitä08/2021
tuolloin🤍kuitenkinOsinSelittämätönkinOMAuusSisäinen/henkinenVoimavara vissiinVoimaantui (ehkäALUNmetANperuUteluin) överSfääreihin..😰
ennenVRKvaihdetta(😵mukka🪴mielle)”KoMiR🤩ä(bitFantacia)”, kuvaSteleeNYKYvellonnanJOPAääriä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849