Koronarokotus "niittää heinää"?

Anonyymi-ap

Eli viimeaikaisissa lööpeissä kuolee jatkuvasti nuoriakin ihmisiä lähes päivittäin. Onko näillä mahdollisesti yhteyttä korona-rokotusten jälkivaikutuksiin?
Ja jos on, sitähän ei tietenkään julkisesti kerrota!

31

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä jotkut jaksaa. Odota vielä sellainen 50 vuotta, niin pääset hihkumaan: "minähän sanoin, että se koronarokotus tappaa".

      • Anonyymi

        Korona tulee ja korona tappaa kukaan ei kuuntele enää Abbaa...


      • Anonyymi

        niin eihän sitä haluta myöntää tosiasioita,kun itse on tullut huijatuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin eihän sitä haluta myöntää tosiasioita,kun itse on tullut huijatuksi.

        Salaliittoteorian mukaan rokote aiheuttaa verihyytymiä ja sydänlihastulehduksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaliittoteorian mukaan rokote aiheuttaa verihyytymiä ja sydänlihastulehduksen

        Kyllä hyvin harvinaisesti on aiheuttanut sydänlihastulehduksen mutta tämä on ollut vain sattumaa, henkilö olisi saanut sen muutenkin

        Ei syy-yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hyvin harvinaisesti on aiheuttanut sydänlihastulehduksen mutta tämä on ollut vain sattumaa, henkilö olisi saanut sen muutenkin

        Ei syy-yhteyttä

        Miksi henkilöolisi saanut sydänlihastulehduksen muutenkin YHÄ ENENEVÄSSÄ MÄÄRIN?

        THL itse myöntää että koronarokotus on LISÄNNYT sydänlihastulehdusta

        Sattuma ei lisää esiintyvyyttä


    • Anonyymi

      Se yhteys on koviin huumeisiin.

      • Anonyymi

        Jep jep kyllä se on tupakka ja alkon tuotteet niitä pahimpia huumeita + resepti lääkkeet ...


    • Anonyymi

      No ei siitä kannata suuttua, vaikka koronarokotukset olisi tullut otettua, kunhan vaan ihmettelin!

    • Anonyymi

      Ei nuoret kyllä tupakkaan kuole.

    • Anonyymi

      Nykyajan nuoret ovat suurelta osin fiksuja.ne ei tupakoi,ei ryyppää.ja on erilaisia harrastuksia.tietenkin aina jää muutama tuohon kadun pintaan tai jumiutuu jonnekin päihde kämppään.ja ne jotka jo on siellä,ei ne kerro,että valitsit väärän tien.

      • Anonyymi

        Narsisteja jotka pelkäävät elää, kuolevat liian terveellisiin tapoihin!!


    • Anonyymi

      Ihminen kuolee juu ja nykyään myös liian terveelliseen ajatteluun!!

    • Anonyymi

      Tietenkin on! Ennen koronarokotuksia Suomessa ei kukaan kuollut alle 100-vuotiaana!

      • Anonyymi

        Sinä taidatkin olla oikein älyn jättiläinen? 🙈


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä aloittaja höperehtii?

    • Anonyymi

      Shh, ei tästä saa edes keskustella. Kyllä pakkorokote on paras rokote.

      Jokainen tuntee kyllä jonkun vaurioituneen, jos uskaltaa asiaa miettiä. Jättihän ne hoitajatkin jo poliittisen nelospiikin ottamatta, ehkä siksi kun kollegat on holter-seurannassa ja itsekin tuli saatua aikamoisia sivuvaikutuksia. Huppis sentään. Ja samalla ajettiin terveet ulos alalta, eipä sillä että ihmiset hoitoa ansaitsisivatkaan. Tutkittu, turvallinen ja tehokas - nythän ne vanhukset vasta koronaan kuolevatkin. Se se tavoite varmaan olikin?

      • Anonyymi

        kohta ei ole huolta vanhusten hoidosta ,kun ei ole vanhuksia.


    • Anonyymi

      Minulla on ihan sellainen tunne, että rokotuksessa saatu siru kulkee suonissani. Mihin se lähettää tietoja?

    • Anonyymi

      WEFiin se lähettää tiedon että taas yks saatiin lankaan. Ja ottavat samppanjaa sen kunniaksi.

    • Anonyymi

      Vastaan lyhyesti : Ei ole yhteyttä.
      Olen saanut neljä koronarokotusta.
      Edelleen terve kuin pukki.

      • Anonyymi

        sehän riippuu sitä mitä shottia olet saanut,nähtävästi suolaliuosta.


      • Anonyymi

        En ole saanut yhtään rokotetta ja edelleen terve kuin pukki.


      • Anonyymi

        Vain vanhukset on ottanut 4 rokotetta

        Ja useinmiten he eivät ole terveitä kuin pukki

        juttusi on pfizer trollaus


    • Anonyymi

      urheilijoita on kuollut

      mutta nyt syöpä lisääntyy

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe