Vain MHEVejä

Anonyymi-ap

Onpa outoa kun Audilla ei tietyssä ikäluokassa löydy PHEVejä vaan ainoastaan MHEVejä.

14

477

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi gauhia.

• Anonyymi

On se...joudun ostamaan Volvon tai Mersun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se...joudun ostamaan Volvon tai Mersun.

Matchboxia niin edullista, sanoisin suorastaan halpaa.

• Anonyymi

Onhan tuo MHEV-hybridi paljon järkevämpi ratkaisuna kuin nuo ladattavat hybridit mitkä ovat ns ”välimalleja” mitkä poistunevat markkinoilta lähivuosina.

• Anonyymi

ei ole. Phev tulee jäämään ja Mhev häviää.

• Anonyymi

Koska ihmiset eivät viitsi laittaa autoaan lataukseen, ladattavien hybridien suosio on laantunut ja valmistajakin siirtyy mieluummin täyssähköautoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ihmiset eivät viitsi laittaa autoaan lataukseen, ladattavien hybridien suosio on laantunut ja valmistajakin siirtyy mieluummin täyssähköautoihin.

Joo kyllä ymmärrän siirtymän täysisähköisiin mutta MHEV on ihan turha verrattuna PHEV.
        Mutta että jaksetaan ladata täysisähköisiä mutta ei lataushybridiä? Outoa.

Volvon lataushybridit erittäin kysyttyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei ole. Phev tulee jäämään ja Mhev häviää.

Olen varma, että MHEVit tulevat höäviämään ensin ja PHEVit vasta myöhemmin. Sähkikset jäävät valtavirtaan, kunnes keksitään joku muu tilalle. Maailma ei ole vielä valmis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla pihalla se minunkin 5-vuotias ladattava on taas piuhan päässä. Miksei sitä viitsisi ladata? Sähkö on nyt halpaa, mutta bensa ei. Sitä käytetään vasta kun ajoakku on ajettu "tyhjäksi". SIlloin auto toimii kuten "itselataavat".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä ymmärrän siirtymän täysisähköisiin mutta MHEV on ihan turha verrattuna PHEV.
        Mutta että jaksetaan ladata täysisähköisiä mutta ei lataushybridiä? Outoa.

Volvon lataushybridit erittäin kysyttyjä.

Volvolla vaan ei ole sähköllä nelivetoista plugaria. On kaikki sieltä täältä vetäviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Volvolla vaan ei ole sähköllä nelivetoista plugaria. On kaikki sieltä täältä vetäviä.

Volvolla on neliveto plugareissa oikeinkin hyvin toimiva neliveto. Xc ja cross countreissa myös hyvähkö maavara.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Volvolla on neliveto plugareissa oikeinkin hyvin toimiva neliveto. Xc ja cross countreissa myös hyvähkö maavara.

XC60 plugarin neliveto on täysin toimimaton talvella. Ja kulutus n. 13l/100km. kesällä 3-5l/100km

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään Volvon plugari ei ole sähköllä nelivetoinen. Se on nelivetoinen vain jos polttiskin käy.

• Anonyymi

Johtuiskohan siitä että MHEV on parempi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1702
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      903
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      97
      666
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      16
      522
    Aihe