Surkiat sateet justihin paukun fesrareille. Taitaa tuottaa persnettoa bileet...
Sattuipas,,,,,
23
815
Vastaukset
- Anonyymi
Voi itku mikä sää. 😕
- Anonyymi
mikäs sääs muka o vialla ?
- Anonyymi
säähän on mitä mainioin,,,meille ei haittaa yhtikäs mitään vaikka bileet ei tuota penniäkään,surkeita esiintyjiä
- Anonyymi
Housuus sulla on surkea..
- Anonyymi
Iskinpä komean lyylin vpf:stä
- Anonyymi
En sitten sun tilalla joutaasi tänne kirioottelemahan vaan pemistääsin einehesehen asti.
- Anonyymi
Hahhahaa naisten hakkaajat joutuu vesi sateessa lesimään lapsia kun naiset menee sjoelle hoidettaviksi ( pahoinpitelyjen takia)
- Anonyymi
Ois kahden päivän lippu mutta taitaa jäädä tämän illan pippalot menemättä.
- Anonyymi
Joo kyllä nyt jää kekkerit välistä, ei viitti tällääsillä keliillä, mutta eipä ne kelit oo suosinut enää mitää heinäkuun tapahtumia muutenkaan. Körttijuhlat tais olla ainoat missä ei kukaan kastunu
- Anonyymi
Ja TAAAAAAAAAAAAAS on tasapäät valinnu väärän viikonlopun karkeloille. Seinäset osaa paremmin kuin tukijullit.
- Anonyymi
Sade laantuu La. illaksi. Iltakuuden jälkeen ei pitäisi sataa kun ehkä vähän nimeksi saattaa piskotella.. https://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/lapua?forecast=daily
- Anonyymi
Kyllä vettä tuloo illallakin, kullia särköö se tietää sadetta koko ehtooksi
- Anonyymi
Se on herpes...
- Anonyymi
Lapualla mikään onnistu nykyaikana, ihan sama mitä yritetään järjestää niin vituiks menee, on nähty jo monet kerrat. Säälistä menee tänään joitakin sadeviitat päällä paleleen
- Anonyymi
Oliki hiljaasta, hiljaasta oli ja märkää
Kaikki ulkotapahtumat kannattaa järjestää viikolla, koska joka perjantai alkaa satamaan iltapäivällä ja loppuu joskus sunnuntaina illansuussa.
- Anonyymi
No joo persnettoa persnettoa.. voi voi, no ehkä joskus joku paremmalla tuurilla sitte. Nyt meni aika lailla käteen luulisin.
- Anonyymi
Hauskaa oli molempina iltoina. Kiitos järjestäjille. Mielestäni väkeä oli hyvin paikalla.
- Anonyymi
Porukka kusi mun päälle
- Anonyymi
Ei haittaa tappio, kun aina voi perustaa uuden konkurssipesän.
- Anonyymi
lapulaaset liiotteli väkimääräs vain vähä noin tuhannella
- Anonyymi
Ihmettelin perjantai-iltana, kun paikat autoja täynnä ja väkeä portin täydeltä menossa sisään kaatosateessa.
Teksti-tv mukaan yleisötavoite ylittyi reilusti.
Niin kauan, kun muistan, festivaalien aikaan on aina satanut, tai muuten surkea ilma.
Seinäjoen pippaloissa tahtoo aina olla ihanteelliset kelit, mutta siellä on tapana pitää seurat ja rukoilla korkeimmalta suojelusta...olisikohan tässä konsti vpf:llekin? - Anonyymi
Tyhmät festarit miehet pussaili ja halaili toisiaan ja minä Milla istuin yksin sateessa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804