Sattuipas,,,,,

Anonyymi-ap

Surkiat sateet justihin paukun fesrareille. Taitaa tuottaa persnettoa bileet...

23

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi itku mikä sää. 😕

• Anonyymi

mikäs sääs muka o vialla ?

• Anonyymi

säähän on mitä mainioin,,,meille ei haittaa yhtikäs mitään vaikka bileet ei tuota penniäkään,surkeita esiintyjiä

• Anonyymi

Housuus sulla on surkea..

• Anonyymi

Iskinpä komean lyylin vpf:stä

• Anonyymi

En sitten sun tilalla joutaasi tänne kirioottelemahan vaan pemistääsin einehesehen asti.

• Anonyymi

Hahhahaa naisten hakkaajat joutuu vesi sateessa lesimään lapsia kun naiset menee sjoelle hoidettaviksi ( pahoinpitelyjen takia)

• Anonyymi

Ois kahden päivän lippu mutta taitaa jäädä tämän illan pippalot menemättä.

• Anonyymi

Joo kyllä nyt jää kekkerit välistä, ei viitti tällääsillä keliillä, mutta eipä ne kelit oo suosinut enää mitää heinäkuun tapahtumia muutenkaan. Körttijuhlat tais olla ainoat missä ei kukaan kastunu

• Anonyymi

Ja TAAAAAAAAAAAAAS on tasapäät valinnu väärän viikonlopun karkeloille. Seinäset osaa paremmin kuin tukijullit.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä vettä tuloo illallakin, kullia särköö se tietää sadetta koko ehtooksi

• Anonyymi

Se on herpes...

• Anonyymi

Lapualla mikään onnistu nykyaikana, ihan sama mitä yritetään järjestää niin vituiks menee, on nähty jo monet kerrat. Säälistä menee tänään joitakin sadeviitat päällä paleleen

• Anonyymi

Oliki hiljaasta, hiljaasta oli ja märkää

• Kaikki ulkotapahtumat kannattaa järjestää viikolla, koska joka perjantai alkaa satamaan iltapäivällä ja loppuu joskus sunnuntaina illansuussa.

• Anonyymi

No joo persnettoa persnettoa.. voi voi, no ehkä joskus joku paremmalla tuurilla sitte. Nyt meni aika lailla käteen luulisin.

• Anonyymi

Hauskaa oli molempina iltoina. Kiitos järjestäjille. Mielestäni väkeä oli hyvin paikalla.

• Anonyymi

Porukka kusi mun päälle

• Anonyymi

Ei haittaa tappio, kun aina voi perustaa uuden konkurssipesän.

• Anonyymi

lapulaaset liiotteli väkimääräs vain vähä noin tuhannella

• Anonyymi

Ihmettelin perjantai-iltana, kun paikat autoja täynnä ja väkeä portin täydeltä menossa sisään kaatosateessa.
      Teksti-tv mukaan yleisötavoite ylittyi reilusti.

Niin kauan, kun muistan, festivaalien aikaan on aina satanut, tai muuten surkea ilma.

Seinäjoen pippaloissa tahtoo aina olla ihanteelliset kelit, mutta siellä on tapana pitää seurat ja rukoilla korkeimmalta suojelusta...olisikohan tässä konsti vpf:llekin?

• Anonyymi

Tyhmät festarit miehet pussaili ja halaili toisiaan ja minä Milla istuin yksin sateessa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2025
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1279
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1165
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1018
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      954
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      915
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe