Ihme porukkaa tääl pätemässä

Anonyymi-ap

Asioista joista ei todellisuudessa tiedä mitään. Se addiktion syntyminen ei oo oma valinta. Se että meitä on kellä on ongelmii päihteiden kanssa ainaki omalla kohdalla on se että huumeita saa helpottamaan nopeemmin mitä lääkärilt saa apua. vakava masennus ja määrittämätön ahdistuneisuushäiriö adhd ja lievä asperger löytyy mut silti kenenkään ei tarvii pelkää että oon niin sekasin että käyn päälle vaik sitä pelätty jo ku olin pentu koska erotuin joukosta. Meist on jokainen syntynyt tahdostaan riippumatta. Ei musta oo harmii kellekkään jos mut kohtaa ku ihmisen. Totta kai päihderiippuvainenkin reagoi siihen jos oot yhtä asiallinen ku moni näissä alotuksissa. Sit se että meidän pitäs tuntee huonoo omaa tuntoo siitä että me aiheutetaan kärsimystä meidän läheisille on paskapuhetta ja itsekäst ajatteluu ku ajatus on että oon itsekäs ku vaik mun äiti on huolissaan vaik se on päättäny jo ku sain ekat diagnoosit ettei musta tuu koskaan mitään ja huutelee mun diagnoosit työpaikalla ja koko suvulle. Mul on
huumeongelma mut perjaatteet kunnossa siltä osin että mulle se valkolakki ei oo tärkee saavutus toisin ku mun monella sukulaisella. Enkä ikinä vois edes miettii että tekisin lapsii vaa siks että ulospäin näyttäis hyvältä muiden takia niinkun mutsi ja faija. Mä en oo löytäny mun paikkaa ikinä ja mä en haluu olla vastuussa että mun lapsi käy saman paskan läpi. Vaik olis syntynyt hyvään sukuun nii sulle ei silti välttämät tuu ne samat hyvät kortit. Siks voit miettii ennenku tuomitset muita. En mäkää leimaa kaikkii ketkä tupakoi arvaamattomaks tai hulluks jos tavannut yhen arvaamattoman hullun tupakoitsijan. Jos sul on kaikki hyvin ja selviit ilman huumeita nii onnee, kaikki ei silti selvii. Mä en oo itsetuhonen tällä hetkellä mut en skippaa mitään vaan siks ett saatan kuolla nuorena. Omast mielestä joku 80 vuotta on liikaa maan päällä. Oon ton mutsille ja faijallekki sanonu etten unelmoi pitkästä elämästä vaa 40 vuotta olis täydellinen elinikä ja sano että toivottavasti mun mieli muuttuu mut toi on vaa mun näkemys. Jos nyt satun kuolemaan aikasemmin nii sit se tapahtuu. Ei varmaa kenelkää oo mikää palava halu olla tääl pitkään siin vaihees ku normaalitki pienet arjen asiat tuntuu ahdistavalt taistelult. Mielialalääkkeet auttaa joskus siinä määrin, ettei vaa tunne samallail mut amfetamiini on mikä auttaa mua keskittymään edes vähän mut ei auta tulemaan agressiiviseks. Mun läheiset kyl pärjää ilman muaki hyvin ja en mä oo vastuussa kenestäkään eli mielummin heitän lusikan nurkkaan vaik tän loppuvuoden sisällä ku kidun johki vanhainkotivuosiin ja oon lopun aikani vihanneksena unohdettuna jossai hoitolaitoksessa. Toivottavasti tää valasi joitain siitä ettei kaikki vaa oo nii yks selitteistä

1

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet ihan oikeassa.
      Ei kukaan haaveile rupeavansa narkomaaniksi.
      Se on oikeasti monen tekijän summa, ja ihmisistä riippuen erilaiset asiat voivat siihen johtaa.
      Nykyaikana kyllä huomaa, että monilla on pyykkisesti rankkaa, koska turvautuvat erilaisiin päihteisiin. Ongelmat olisi tosi tärkeää saada hoidatettua jollain muulla tavalla.

      Monesti ajatellaan, että jos nyt tätä kokeilen, niin en jää koukkuun. Tai jos silloin tällöin vain otan, se ei haittaa. Mutta kyllä se loppujen lopuksi haittaa.

      Itselläni on ollut aiemmin vuosia kestänyt päihdeongelma, alkoholia ja pillereitä etupäässä. Tavallaan ymmärrän, miten joku asia voi johtaa toiseen, vaikkei itse edes sitä haluaisi.
      Paremmin sellaiset ymmärtävät näitä asioista, jotka ovat itse käyneet pohjalla, heidän on vaikeampi tajuta, joilla ei ole omakohtaista kokemusta.

      Mä en ainakaan tuomitse sua mistään, vaikka ei kyllä ole kiva lukea, millaista sulla on ollut. Aina toivoisi ihmisille parempia juttuja, parempaa elämää. Hyvää jatkoa kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2669
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      231
      2531
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2312
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      191
      1808
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1253
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe