Skoda pärjää testeissä

Anonyymi-ap

24

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Skodall et vaan koskaan ole Teiden King. Audi King
      Teiden King 💪

• Anonyymi

Ei ole tuttu malli tuo King malli. Kerro lisää siitä mielikuvitus audistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tuttu malli tuo King malli. Kerro lisää siitä mielikuvitus audistasi.

Kaikki Audit ovat Kingmalleja skodaan verrattuna. Audi King Teiden King 💪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki Audit ovat Kingmalleja skodaan verrattuna. Audi King Teiden King 💪

Audi öljyn kulutuksessa kingi, muutenkin huono aja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin ajamassa pitkän lenkin Audilla eikä se kuluttanut yhtään öljyä.
        Ehkä siinä on joku vika kun ei kuluta? Vien sen korjattavaksi heti maanantaina!
        Kyseessä Audi TT RS Coupé 2,5 TFSI 250 kW quattro S tronic
        Vaikea sanoa mutta takapuolituntumalla ehkä lähes 500HP löytyy tehoa.
        Vääntöä ehkä 600Nm.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellinen ilmestyi kammiostaan peliin mukaan, hihii!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellinen ilmestyi kammiostaan peliin mukaan, hihii!

Mille kateellinen? N4ettikirjoittelulle pitäisi muka olla kateellinen?
        Ei jonkun hyvälle mielikuvitukselle kannata olla kateellinen.
        Elämä on ihan muualla kuin täällä palstalla.

• Anonyymi

Ihmeen hyviä ja käyttäjien kehumia autoja Skodat nykyisin.

• Anonyymi

Vuoden Auto Suomessa 2022 on Škoda Enyaq. Vuoden Auto Suomessa 2022 -äänestyksen ensimmäiselle kierrokselle hyväksyttiin mukaan 27 ehdokasta.

Vuonna 2022 myydyin sähköauto Suomessa rekisteröintilukujen perusteella oli Skoda Enyaq (1163 kpl). Uusi Teslan Model Y (1143 kpl) nousi listan hopeasijalle, mutta Model 3 ja muut ovat pudonneet listalta. Tämä johtunee Teslan toimitusvaikeuksista Eurooppaan.

On siinä syyt miksi hyvä auto myy.

• Anonyymi

Skoda vuoden auto joskus kahden, mutta ei koskaan kolmen. Skodat on enemmän korjaamolla kuin ajossa. Toyota on lähes ikuinen auto. Niissä ei koskaan ole vikoja. Moni Toyota on vielä kolmekymppisenä yhä ajossa.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei kai siinä muuta kuin kovaa ajoa laatu Skodalla. Mukavaa on harrastaa kun on kunnoin välineet.

• Anonyymi

Itäautoharrastus on karua ja yksinäistä touhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itäautoharrastus on karua ja yksinäistä touhua.

Koiuta nyt käydä kouluja sen verran et tiedät missä itä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koiuta nyt käydä kouluja sen verran et tiedät missä itä on.

Peruskoulussa opetetaan, että Tšekki on Itä-Euroopassa ja että Skoda on itäauto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peruskoulussa opetetaan, että Tšekki on Itä-Euroopassa ja että Skoda on itäauto.

Minulle opettaja kans väitti jotain mitä en uskonut.
        Todistin siinä kohdassa opettajalle että olen oikeassa.
        Ehkä sinunkin olisi syytä oppia jotain uutta?
        Ihan pikku vinkkinä siitä et asiat muuttuu. Jääräpäät vain jäävät roikkumaan vanhentuneeseen tietoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle opettaja kans väitti jotain mitä en uskonut.
        Todistin siinä kohdassa opettajalle että olen oikeassa.
        Ehkä sinunkin olisi syytä oppia jotain uutta?
        Ihan pikku vinkkinä siitä et asiat muuttuu. Jääräpäät vain jäävät roikkumaan vanhentuneeseen tietoon.

YK määrittelee itäeurooppalaisiksi maiksi seuraavat valtiot: Bulgaria, Moldova, Puola, Romania, Slovakia, Ukraina, Unkari, Tšekin tasavalta, Valko-Venäjä ja Venäjä.

Tšekki on siis aina ja iäisesti Itä-Eurooppaa ja Skoda on itäauto ainiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

YK määrittelee itäeurooppalaisiksi maiksi seuraavat valtiot: Bulgaria, Moldova, Puola, Romania, Slovakia, Ukraina, Unkari, Tšekin tasavalta, Valko-Venäjä ja Venäjä.

Tšekki on siis aina ja iäisesti Itä-Eurooppaa ja Skoda on itäauto ainiaan.

Jos Skoda on Itäauto, Mitä Toyota sitten on? Nousevan auringon surkea ihme?

Minun käsittääkseni Skoda on arvostettu merkki. Ei ole mikään liian hieno vaan toimiva perus perheauto. Ei pitäisi herättää kateutta mutta näköjään silti sitä tekee.
        Sen mitä olen Skodia ajanut ovat olleet hyviä autoja ja olen tykännyt niistä.
        Mutta en epäile ettei parempia olisi olemassa.

Tässä se kerrotaan ei ole ihan yhtä hyvä kuin Mercedes E mutta pääsee lähelle ja siitä voi olla ylpeä. Eli Skoda voi olla ylpeä et on tehnyt todella hyvän auton, ei häviä paljoa edes Mersedes autolle. https://youtu.be/bIYs7oBUO3w

Eikä sitä muuta mistä ilmansuunnasta se tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Skoda on Itäauto, Mitä Toyota sitten on? Nousevan auringon surkea ihme?

Minun käsittääkseni Skoda on arvostettu merkki. Ei ole mikään liian hieno vaan toimiva perus perheauto. Ei pitäisi herättää kateutta mutta näköjään silti sitä tekee.
        Sen mitä olen Skodia ajanut ovat olleet hyviä autoja ja olen tykännyt niistä.
        Mutta en epäile ettei parempia olisi olemassa.

Tässä se kerrotaan ei ole ihan yhtä hyvä kuin Mercedes E mutta pääsee lähelle ja siitä voi olla ylpeä. Eli Skoda voi olla ylpeä et on tehnyt todella hyvän auton, ei häviä paljoa edes Mersedes autolle. https://youtu.be/bIYs7oBUO3w

Eikä sitä muuta mistä ilmansuunnasta se tulee.

Miksi kääkkä aina käy ulisemaan jostain Toyotasta, jos keskustelu käsittelee itäauto Skodan ongelmallisuutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kääkkä aina käy ulisemaan jostain Toyotasta, jos keskustelu käsittelee itäauto Skodan ongelmallisuutta?

Tässä keskustellaan Skodan pärjäämisestä testeissä. Hyvin pärjää. Se on ongelmallista vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä keskustellaan Skodan pärjäämisestä testeissä. Hyvin pärjää. Se on ongelmallista vai mitä?

Skoda on ongelma kääkälle, joka hankkii Skodan lehtijuttujen perusteella ja joutuu kärsimään vuosikausia Skodan vioista ja ongelmista. Santanderin maksumuistutukset vielä lisäävät ahdistusta omalta osaltaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe