Kannattaa käydä tarkistamassa, onko vene pysynyt rannassa. Kova tuuli ja 20-30 senttiä veden nousu Pielisessä muutaman vuorokauden aikana saattaa poikia yllätyksen. Myrskytuulen suunta ja kova vesisade on nostanut yllättävän paljon Pielisen pintaa täällä pohjoisimmassa päässä. Bomban laiturissa huvivene ei ole tykännyt hupaisista laiturikiinnikkeistä, vaan repinyt ne irti ja lähtenyt tuuliajolle. Pelastulaitos käynyt pelastamassa veneen, ennenkuin rantaan ajautunut alus olisi hakkautunut pahemmin rantaa vasten.
Veneitä tuuliajolla
13
687
Vastaukset
- Anonyymi
Myrsky ja sateet on tauolla, kävin veneen vetämässä ylemmäs rannalle, olipa vesi noussut yllättävän paljon tähän vuodenaikaan.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179518244
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
En jaksa katsoa 12 metrisen veneeni perään🤓 sama tilata uusi isompi paatti jos sattuisi uppoamaan🤭
- Anonyymi
Kadulla tuulee
- Anonyymi
Ja vakuutusyhtiö kiittää, jos varsinkin vakuutus on maksamatta.
- Anonyymi
Vakuutukset köyhille🤭 maksan hupijahdin omasta pussista käteisellä🫵
- Anonyymi
Uusi Tesla ei uppoa 🙋♂️
- Anonyymi
Nythän sinä vitsin lykkäsit, kun sanoit ettei uusi Tesla uppoa. Merellä 3800 sähköautoa Tesloineen palaa rahtialuksella ja odottaa uppoamistaan, koska sähköautopalot ei sammu moneen viikkoon ennenkuin alus painuu pohjaan. Eihän saastuta yhtään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän sinä vitsin lykkäsit, kun sanoit ettei uusi Tesla uppoa. Merellä 3800 sähköautoa Tesloineen palaa rahtialuksella ja odottaa uppoamistaan, koska sähköautopalot ei sammu moneen viikkoon ennenkuin alus painuu pohjaan. Eihän saastuta yhtään?
Tesla ei voi syttyä palamaan eikä upota! 🙋♂️
- Anonyymi
Panin laiturilla tuulessa paljaalla.
- Anonyymi
Sähköautopalo ei sammu, ennen kuin rahtilaiva räjäytetään ja painuu meren pohjaan 3800 autoa mukanaan.
- Anonyymi
Ei haittaa.ydinsota tulossa🙋
- Anonyymi
Sähköautounelmat ehkä monen auton ostajan mielestä haihtuu ja paluu turvalliseen polttomoottoriautoon alkaa. Sähköauton vaijetut ongelmat alkaa vähitellen paljastua ja myyntihän on jo laskenut, jota pyritty virkistämään hintojen alentamisella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755