Onko kukan tavannut vasuria, jolle lahjukset ja ilmaset antimet eivät olisi kelvannut?

Anonyymi-ap

Minä en ainakaan ja opin sen jo nuoruudessa, että vasurin moraali on joustava ja taipuva aina tilanteen mukaan. Niin tuntuu olevan nykyisten vasurienkin, kun ilmaisia matkoja maailmalle on luvassa. Perustelut lahjuksen ottamiseen ovat luovia ja pyhiä hyviä tarkoittavia oman itsensä ja puolueen hyväksi, kuten aina. Omat tapaamani vasurit ovat ollet valmiit pimeisiin töihin ja ottamaan vastaan lahjoja, kun porvaritkin kuulemma tekevät niin. Ne ovat olleet valmiit pimittämään yksin porukalle annetun bonuksen itselleen, kun muutkin vasurit tekisivät heidän tilanteessa ihan samoin eli olisivat kertomatta, että porukka sai bonuksen. Esimerkkejä on paljon.

Joten Modigin ja Pesosen selitykset läpäisee kaikki vasemmiston kriteerit. Se mikä on itselle, ei ole muilta pois vaan muiden hyväksi, ettei heidän tarvitse päätään vaivata matkailulla.

6

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa tutulle.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­y­m­­f­o­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17951896Z

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Pekonen ja kumppanit ottivat lahjuksen kun lähtivät lentelemään ympäri maailmaa.

    • Anonyymi

      Jep. kunnon vasuri myy vaikka mummonsa, että pääsee viihteelle vaikka 20 e. Kunhan saa vain annoksensa.

    • Anonyymi

      Montakohan työporukalle ojennettua bonusta on jäänyt jakamatta eteen päin koko porukalle? Itse arvioin, että noin 90 % on jäänyt porukan vetäjän taskuun kokonaan edes heidän ilmoitamatta, että bonusta on jaettu.

      Tiedän omasta kokemuksesta, että työn tilaaja ei halunnut eikä hänellä ollut tietoakaan jakaa antamaansa bonusta hyvin suoritetusta työstä eri työntekijöille vaan antoi sen työporukan vetäjän tehtäväksi. eli mestarin kunniatehtövöksi. Useimmiten porukan vetäjä jätti tehtävänsä näiltä osin suorittamatta ja ei maininnut mitään bonksesta vaan saatoi jopa moittia pihiksi kapitalistiksi tilaaja eli bonuksen antajaa.

    • Anonyymi

      En ole tavannut, mutta Stasille kantelijoita olen kyllä luulut tavanneeni työskennellessäni eräässä sellutehtaassa. Olin siihen aikaan opiskejija ja kesätyössä , kun ay-mies parivaljakko tuli luokseni. Sanoivat, että täällä työskentelevät maksavat ay-maksua ja mikäli haluan jatkaa koko kesän, niin se olisi meille kaikille helpompaa., jos liityt ammattiliittoon. Tiedämme, että olet taitava saksankielessä. Miten olisi jos lähtisitkin DDR oppimaan kunnon saksaa? Kieltäydyin ja sanoin, että Saksasaa puhutaan aitoa saksaa ja jos Saksassa menen menen sinne minne haluan. Eivät häirinneet sen jälkeen. Olin sen kesän paperiliitonjäse onnellinen jäsen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe