Onko kukan tavannut vasuria, jolle lahjukset ja ilmaset antimet eivät olisi kelvannut?

Anonyymi-ap

Minä en ainakaan ja opin sen jo nuoruudessa, että vasurin moraali on joustava ja taipuva aina tilanteen mukaan. Niin tuntuu olevan nykyisten vasurienkin, kun ilmaisia matkoja maailmalle on luvassa. Perustelut lahjuksen ottamiseen ovat luovia ja pyhiä hyviä tarkoittavia oman itsensä ja puolueen hyväksi, kuten aina. Omat tapaamani vasurit ovat ollet valmiit pimeisiin töihin ja ottamaan vastaan lahjoja, kun porvaritkin kuulemma tekevät niin. Ne ovat olleet valmiit pimittämään yksin porukalle annetun bonuksen itselleen, kun muutkin vasurit tekisivät heidän tilanteessa ihan samoin eli olisivat kertomatta, että porukka sai bonuksen. Esimerkkejä on paljon.

Joten Modigin ja Pesosen selitykset läpäisee kaikki vasemmiston kriteerit. Se mikä on itselle, ei ole muilta pois vaan muiden hyväksi, ettei heidän tarvitse päätään vaivata matkailulla.

6

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa tutulle.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­­­N­y­m­­f­o­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17951896Z

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Pekonen ja kumppanit ottivat lahjuksen kun lähtivät lentelemään ympäri maailmaa.

• Anonyymi

Jep. kunnon vasuri myy vaikka mummonsa, että pääsee viihteelle vaikka 20 e. Kunhan saa vain annoksensa.

• Anonyymi

Montakohan työporukalle ojennettua bonusta on jäänyt jakamatta eteen päin koko porukalle? Itse arvioin, että noin 90 % on jäänyt porukan vetäjän taskuun kokonaan edes heidän ilmoitamatta, että bonusta on jaettu.

Tiedän omasta kokemuksesta, että työn tilaaja ei halunnut eikä hänellä ollut tietoakaan jakaa antamaansa bonusta hyvin suoritetusta työstä eri työntekijöille vaan antoi sen työporukan vetäjän tehtäväksi. eli mestarin kunniatehtövöksi. Useimmiten porukan vetäjä jätti tehtävänsä näiltä osin suorittamatta ja ei maininnut mitään bonksesta vaan saatoi jopa moittia pihiksi kapitalistiksi tilaaja eli bonuksen antajaa.

• Anonyymi

En ole tavannut, mutta Stasille kantelijoita olen kyllä luulut tavanneeni työskennellessäni eräässä sellutehtaassa. Olin siihen aikaan opiskejija ja kesätyössä , kun ay-mies parivaljakko tuli luokseni. Sanoivat, että täällä työskentelevät maksavat ay-maksua ja mikäli haluan jatkaa koko kesän, niin se olisi meille kaikille helpompaa., jos liityt ammattiliittoon. Tiedämme, että olet taitava saksankielessä. Miten olisi jos lähtisitkin DDR oppimaan kunnon saksaa? Kieltäydyin ja sanoin, että Saksasaa puhutaan aitoa saksaa ja jos Saksassa menen menen sinne minne haluan. Eivät häirinneet sen jälkeen. Olin sen kesän paperiliitonjäse onnellinen jäsen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      2978
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1759
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      146
      1724
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      1560
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      76
      1502
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      330
      1366
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1238
    8. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      76
      1190
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1062
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1025
    Aihe