Miten löytää kiva koira kaveriksi, jonka viedä ulos lenkeille aina välillä esim kerran viikossa? En halua omaa koiraa ja haluan aika paljon vaikuttaa siihen millaisen koiran kaveri olen. Olen aikuinen ja haluan vain kaverin, en halua pyytää siitä rahaa, koska saan siitä itselle samalla ulkoiluseuraa. Haaveina olisi keskikokoiset kivat koirat, jotka pärjää hyvin kaikilla keleillä ulkona ja jaksaa liikkua eli tuplaturkkia tarvitaan ja sosiaalisuutta.
Koiran ulkoilutusta
3
262
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy paikalliselta eläinsuojelulta, tarkistavat kyllä henkilötietosi. En tosin usko, että mistään antavat tuosta vain yhtään koiraa enää tuntemattomalle "ulkoilutettavaksi". En ainakaan itse antaisi omaa koiraa tuntemattoman käsiin, sen verran hulluja eläimiin sekaantujia jo on, että aika tarkkaan seuloisin. Sullakin kun oikein keskikokoinen tai iso koko ja paksu turkki valittuna, ettei mustelmat näy, ja päälle sosiaalinen koira... Toivottavasti ei kukaan sulle koiraa anna "ulkoilutettavaksi".
- Anonyymi
kysele naapureilta ja pane lähikauppojen seinille ilmoitus asiasta. Voit myös lyöttäytyä koiraansa ulkoiluttavan seuraan ja alkaa juttelemaan ja siten solmia tuttavuus. Voit myös googlata paikkakuntasi koiraharrastpiirit ja mennöä sinne kuunteluoppilaaksi ja siten hankkia tuttavuus ja koirakaveri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035