Autokysely täällä jo on

😊🚙☕ mutta löysin kivan jutun, jossa kuvaillaan millaiset miehet mitäkin automerkkiä harrastavat. Sen perusteella mersumiehiä kannattaa varoa, kun heillä on useampia naisia yhtä aikaa. Saab miehet taas kuulostavat mukavilta, kun ovat uskollisia eivätkä jätä. Tämä juttu ei perustu autojen teknisiin ominaisuuksiin, eikä tästä voi päätellä mikä auto on turvallinen ja hyvä ajaa. Työkaverin Saab syttyi itsekseen palamaan.
https://www.lily.fi/blogit/miesten-matkassa/automerkkien-aatelimiehet/

Laitoin tämän autojutun erikseen, kun en itse jaksa lukea pitkiä anonyymiketjuja, enkä pitkiä kirjoituksiakaan. Niissä ei ole kaipaamani miehen sormenjälkiä.

11

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etkö osaa muulle aihealueelle kirjoittaa?
      Palstan otsikko on "ikävä". Mitä automerkkiä sinulla on ikävä?

• Teitkö saman kommentin siihen toiseen autokyselyyn tai ilmavaivakyselyyn? Vai sopivatko ne paremmin sinun äo tasoosi? Mulla lukee profiilissa ketä ikävöin, ettei mun tarvi koko ajan hokea samaa rakasta ja ihanaa.

• Anonyymi

Tuon suppean vertailun perusteella ei mikään ihme, että suosin miehiä, joilla ei ole autoa. 😂

• Yleensä kai autot valitaan varallisuuden ja teknisten ominaisuuksien perusteella. Voihan se olla, että joidenkin mielestä joku imago liittyy johonkin automerkkiin.

Autottomuuskin on hyvä asia, jos sitä ei mihinkään tarvitse.

• Anonyymi

No miten noi pätee jos vaihtaa autoa, mulla ollut monia merkkejä Mazdasta Toyotaan ja nyt BMW? En usko että muutuin ihmisenä kun ostin BMWn.

• Tuskin tuo kovin tarkka taulukko on. Toimittaja om vain miettinyt omia tuttaviaan automerkkien yhteydessä.

• Anonyymi

Taitaa olla höpötutkimus. Mulla on ollu aina vain mersuja, mutta uskollisesti yhden emänmän kanssa pysyny yhessä.

• En kauheesti luottaisi tuohon tutkimukseen. Volvon osalta ainakin määrittely on päin mäntyä.

• Anonyymi

Ford 😁, ai että paha...menee onneksi 99,9 prosenttisesti pieleen

• Tainneet toimittajatytöt kuvailla omia tuttujaan 😅

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7475
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5414
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      259
      4635
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4525
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3267
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2368
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2194
    Aihe