Kysyisin kuinka syvälle tai mitenkä pitkän sauvan voi turvallisesti peppuun työntää, ette satu vahinkoa
Kuinka syvälle
14
1585
Vastaukset
- Anonyymi
32cm vibra menee pohjaan hitaasti istumalla ei vahinkoa sitten vaan käynnistän vibran ja alan ratsastaa kullä lasti lähtee nopeesti usein tehtynä kokoon tottuu sisään meno ihanan kivun ainoa vaihe
- Anonyymi
Sitten paskot alles koko loppuelämäs
- Anonyymi
Porsas
- Anonyymi
Koskeeko oikeasti jokaisella kerralla? Itse käytän melko paksua lyhyempää sauvaa, eikä sisään meno oikeastaan satu, kun ponnistan vastaan ja avaan näin peräaukon.
Pyllyssähän syvyyttä riittää enemmän, kuin pillussa. Pillun syvyys taitaa normi tilassa jotain 14-15cm. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut ihan omasta kokemuksestasi. Sullahan on edessä loistava tulevaisuus paskahousuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porsas
Ai se sun kaveris karsinasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta jos tekee niin usein. Pienempi on muutenkin söpömpi.
- Anonyymi
Itsellä kun käytän anaalitappeja niin olen todennut että sellainen 17-19 cm on ollut ihan sopiva mitta mikä tuntuu hyvältä.
M 64 CD 💃 - Anonyymi
24senttiä kukkia mahtui.
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991