Paljonko Ahvenanmaa on ottanut somaleja vastaan , sinnehän sopisi kaikki turvapaikanhakijat!
Turvapaikanhakijat Ahvenanmaalle
12
214
Vastaukset
- Anonyymi
Paras jonnekkin ulkosaaristoon tai gröönlantiin.
- Anonyymi
Alkaa Kokkolassakin oleen liiaksi näitä v.......
- Anonyymi
Hyvä avaus. Ahvenanmaan saaristosta löytyisi jokaiselle mamulle, rintamakarkurille ikioma luoto, hah hah haaa!!!...
JK Naiset, lapset, lapsiperheet ja ikäihmiset voitaisiin sijoittaa "Pääsaareen"...- Anonyymi
Hyvä Ressu. Olet sinä mainio tyyppi, kavereista parhain.
- Anonyymi
Sinne ilman muuta on pakolaisia lähetettävä ja vastaanotettava.
- Anonyymi
Voi Voi kun Suomen tekemät sopimukset estävät sen. Voi voi ...
- Anonyymi
Antakaa persujen Maurille asiaksi!
- Anonyymi
Voi voi kun Ahvenanmaaalle ei voi näitä turvapaikka kerjäläisiä ottaa.
- Anonyymi
Toivottavasti siihen laki tms muutos saadaan aikaan että sinne voidaan laittaa pakolaisia.
Ja armeija pakolliseksi heti vuoden alusta vapaa matkustajille, törkeetä. - Anonyymi
Eikö niitä lakeja ole pystytty muitakin muuttamaan pikaisesti!
Päivän selvä asia että Ahvenanmaan on otettava vastaan turvapaikan hakijoita ja heitä on sinne ohjattava.
- Anonyymi
Ovat vapaa matkustajia!
Nyt presidentti ehdokkaat kantaa tähän, Ahvenanmaalle sama käytäntö kuin meillä kantasuomalaisilla.
Persut hoi nyt asialla jos saatte aikaan niin kannatus on taattu jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937648
- 403682
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241120
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32983Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27941Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268693