Eikö kannattaisi perustaa, kun täällä on niin paljon homomiehiä.
Miksi ihmeessä Juuassa ei ole homobaaria?
13
491
Vastaukset
- Anonyymi
Kai sinä voit käydä Joensuussa isäsi kanssa, eihän sinne ole kovin pitkä matka.
- Anonyymi
Olen homo, isä on homo ja isoisä oli homo. Siispä kolme sukupolvea. Ei paha.
- Anonyymi
Nurmeksessa löytyy tarjontaa enemmän kuin tarpeeksi.
- Anonyymi
Sen kun perustat, kyllä sulla olisi hyvät menestys mahdollisuudet.
- Anonyymi
Oot erehtynyt paikkakunnasta. Juuassa ei ole yhtään homoa, mutta nurmeksesta ja lieksasta niitä löytyy vaikka kuinka.
- Anonyymi
Nurmeksessa ja Lieksassa on joka viikko Pride kulkue.
- Anonyymi
Bemu kuskit on pääsääntöisesti homppeleita
- Anonyymi
Eikös kaikki Juuan baarit ole homobaareja. Ei siellä naiset käy vaan miehet ovat keskenään ja viihtyvät hyvin.
- Anonyymi
Paremmin miehet tulee toimeen keskenään.
- Anonyymi
Juuassa on perinteisesti isketty punikeilta taju kankaalle ja pantu joen penkalle homoutumaan.
- Anonyymi
Homona Juuassa on siinä kauhea kohtalo ihmisellä ihmisillä.
- Anonyymi
Olis rahaa, niin ostaisin oranssin takin.
- Anonyymi
Niin, pebageille kebabei ja pitsaloi, niin voisivat himmailla, stiimailla ja hengailla. Milloin saatas menuun?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627176
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264138- 473497
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473190- 512926
- 452325
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262316Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732029Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551985- 291886