Eikö kannattaisi perustaa, kun täällä on niin paljon homomiehiä.
Miksi ihmeessä Juuassa ei ole homobaaria?
13
501
Vastaukset
- Anonyymi
Kai sinä voit käydä Joensuussa isäsi kanssa, eihän sinne ole kovin pitkä matka.
- Anonyymi
Olen homo, isä on homo ja isoisä oli homo. Siispä kolme sukupolvea. Ei paha.
- Anonyymi
Nurmeksessa löytyy tarjontaa enemmän kuin tarpeeksi.
- Anonyymi
Sen kun perustat, kyllä sulla olisi hyvät menestys mahdollisuudet.
- Anonyymi
Oot erehtynyt paikkakunnasta. Juuassa ei ole yhtään homoa, mutta nurmeksesta ja lieksasta niitä löytyy vaikka kuinka.
- Anonyymi
Nurmeksessa ja Lieksassa on joka viikko Pride kulkue.
- Anonyymi
Bemu kuskit on pääsääntöisesti homppeleita
- Anonyymi
Eikös kaikki Juuan baarit ole homobaareja. Ei siellä naiset käy vaan miehet ovat keskenään ja viihtyvät hyvin.
- Anonyymi
Paremmin miehet tulee toimeen keskenään.
- Anonyymi
Juuassa on perinteisesti isketty punikeilta taju kankaalle ja pantu joen penkalle homoutumaan.
- Anonyymi
Homona Juuassa on siinä kauhea kohtalo ihmisellä ihmisillä.
- Anonyymi
Olis rahaa, niin ostaisin oranssin takin.
- Anonyymi
Niin, pebageille kebabei ja pitsaloi, niin voisivat himmailla, stiimailla ja hengailla. Milloin saatas menuun?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1028892
- 474379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html401596- 241510
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121200Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29847