Kuinka vaimolle orgasmi

Anonyymi-ap

Ollaan 50 pari ennemmin ei ole uskallettu puhua avoimesti meillä paljon seksiä vaimo sanonut että tuntui hyvältä kun yhdynnän jälkeen kysyin mut nyt sanoi et harvoin saa orgasmin kuinka ois varmin tapa saada haluaisin räjäyttää vaimon asiallisia neuvoja kiitos

7

1280

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaxuhaleja teille!

    • Anonyymi

      No kysyt siltä vaimolta mikä tuntuu siitä erityisen hyvältä. Ja sitten teet sitä. Hoitelet vaimolle ensiksi orgasmin ja sitten vasta nouset pukille.
      Itsekään en saa orgasmin pelkällä perinteisellä yhdynnällä, vaan pitää olla aina lisäksi jotain äksöniä klitorikselle ja nänneilleni. Varmimmin tulen kun ratsastan miehen päällä ja samaan aikaan on joku tärisevä lelu vasten klitoristani. Ja mies imee ja hyväilee rintojani samalla. Vain jos olen todella kiihottunut ja pitkän esileikin jälkeen, voin saada orgasmin tuossa ratsastusasennossa ilman lelua. Silloinkin mun on hinkattava klitoristani miestä vasten. Missään muussa asennossa en orgasmia miehen kanssa saa. Pelkkien hieromasauvojen kanssa leikkien voin kyllä saada. Sen jälkeen kun olen orgasmini saanut, voidaan sitten vaihtaa asentoa ja nautin kyllä kaikista asennoista.

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas sekottaa buaahaa

        Joko taas otahan aamulääkkeesi ja mee myöhemmin lääkäriin.


    • Anonyymi

      Yritän auttaa tuntematta teidän kahden välistä kemiaa normi arjessa.
      Meillä pitkä liitto takana, huomaamatta suhde arjistui myös hellyyden osoitukset unohtui, seksiä harrastimme harvoin ja siitäkin tuli arkista. Kumpikaan saanut siitä mitään kiksejä, kunnes menimme terapiaan. Aloimme kiinnittää molemmat huolta itseemme, kuvioon tuli kuntoilu yhdessä, ruokailu muutettiin terveellisemmäksi, aloimme käymään lomilla, tansseissa ja ravintoloissa tapaamaan muita ihmisiä. Pukeuduttiin asiaan kuuluvalla tavalla, vaimo huomasi vieraat miehet olivat kiinnostuneita hänestä. Juttelin hänelle rakastellessa miten toikin mies halusi sua, vaimo kiihottui saman tein, jopa orgasmi tuli jutellessa.
      Päädyimme kokeilee kolmatta joka olikin meillä avain onneen. Tämä oli meidän iso projektti joka kannatti tehdä. T. Pari 55v

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe