Alkkaako automaattinen tienaaminen elokuussa?

Anonyymi-ap

"Elokuun alussa alkaa tienaaminen tietojen perusteella jotka Ash kertoi 19.7 YouTube videolla"

Jännittävää, minkä vuoden elokuun alkua Ash tarkoitti? Vielä ei olla nähty maksullisia tuotteitakaan. Miten pitkään Ash pitää lahkolaisia jännityksessä?

17

265

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienoa!

      Kokeileekohan Ash lahkolaisten luotettavuutta kytkemällä automaattisen tienaamisen päälle jo ENNEN kuin maksullisia tuotteita tulee?? Ideahan olisi varmistaa että lahkolaisten joukossa ei ole epäileviä tuomaita jotka haistaisivat palaneen käryä! Sellaiset nimittäin saattaisivat haastaa hänet oikeuteen.

      Ja jos automaattisen tienaamisen käynnistämisen jälkeen ei tule ihmetteleviä kysymyksiä "mistä ne rahat tulevat", voi Ash melko luottavaisesti aloittaa taas rahastamisen!

    • Anonyymi

      Se on sitä arvotonta lahkolaisten rahaa eli "krediittejä". Niillä on joku keksitty arvo kuten onecoinilla ja lahkolaiset ovat innoissaan. Youtubessa esitellään lahkolaisia jotka ovat onnistuneet vaihtamaan ne rahaksi. Muut lahkolaiset ihmettelevät miksi heille vaihtaminen ei onnistu.

    • Anonyymi

      Kuukausi maksu vähennetään tuotoista.

      Jos tuotteita ei ole myyty, pitää kuukausimaksu maksaa kuitenkin OnPassivelle.

      Mitähän se kuukausi maksu on, vuosimaksuhan oli 320 $ olisko kuukausimaksu 30 ?

      • Anonyymi

        Mistä tuotoista?


    • Hämmästyttävän paljon myyntityötä ja esivalmisteluja tekevät köyhät jampat, jotka mielestään tietävät automaattisen tienaamisen salat.

      • Anonyymi

        Ja hämmentävää tässä on se että he tekevät tämän kaiken ilmaiseksi.


      • kollimaattori
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hämmentävää tässä on se että he tekevät tämän kaiken ilmaiseksi.

        Eli pysyvät köyhinä touhuten turhan takia, vaikka voisivat itse olla keksimässään automaattitienaamisessa?

        Todella erikoinen yhtälö.


    • Anonyymi

      "Jos tuotteita ei ole myyty, pitää kuukausimaksu maksaa kuitenkin OnPassivelle."

      JÄRJESTELMÄASIANTUNTIJA ja toimitushohtaja Jyri Samuli, pitääkö tämä hieno uutinen paikkansa? Eli kuukausimaksu on maksettava jos et ole ostanut tuotetta ja liikennettä (sama hinta) saadaksesi myyntiä?

      Todella hieno järjestelmä tämä onpassive. Oikein kateeksi käy kun olen niin köyhä ettei minulla ole varaa ostaa tuotetta eikä liikennettä? MUAHAHAHAAAA

    • Anonyymi

      1.8.2068 siis loksahtaa leuat.

      • Anonyymi

        Miksi? Ei ainakaan onpassiven takia.


      • Niinpä niin. Kuinkahan moni meistä on vielä elävien kirjoissa tuolloin. Mutta kuten Suominen sanoo, hyvää kannattaa odottaa. Varsinkin kun pikkuserkku opiskelee tekoälyä ulkomailla!


    • Anonyymi

      Kovasti ovat lahkolaiset hiljenneet. Alkaakohan epätoivo viimein voittaa kun luvattua tienaamista ei näy eikä kuulu?

      Luulisi että normaalijärkinen ottaisi opikseen ja pysyisi kaukana tällaisista. Mutta nämä helmannit ja jyrisamulit eivät ole normaalijärkisiä. Sen takia heidät nähdään kohta taas seuraavassa kusetuksessa. Mikähän se voisi olla nyt kun onpassive on taputeltu?

      • Anonyymi

        Eiköhän se ole häpeän takia kun tajuaa miten on antanut huijata itseään jo vuosien ajan.


    • Anonyymi

      No kuka kehtaa kertoa ensimmäisenä paljonko tienasitte ensimmäisenä päivänä?

      • Anonyymi

        Sitä ei kukaan tule tänne kertomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei kukaan tule tänne kertomaan.

        Koska kukaan ei tienaa tästä koskaan yhtään mitään.


    • MInä olen onpassivessa ja olen jälleenmyyjä ja ostan heti tuotteen ja liikennettä kun se on mahdollista, huumorin vuoksi tietenkin ja koska se ei minun rahoissani tunnu missään. Ja ilmoitan kyllä heti kaikille jos jotain tienataan.

      Me tiedämme etukäteen että JOS Ash käynnistää rahastuksen uudelleen, niin kaikki tuotot ovat onpassiven omia arvottomia kredittejä. Niitä ei voi oikeasti vaihtaa rahaksi, mutta Youtube videoissa esitellään etukäteen palkattuja tyyppejä kertomassa kuinka helposti kredittien vaihto dollareiksi onnistuu. Ashilla on tuhat ja yksi selitystä sille miksi kredittien vaihtamisessa on vaikeuksia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe