Miten korjata haluttomuus kun rakkautta on jäljellä paljon?

Anonyymi-ap

Rakastan miestäni ja olen onnellinen hänen kanssaan. En pettäisi häntä, eikä sellainen ole käynyt edes koskaan mielessä.

Suuri ongelma vain minulle ja sitä kautta meille on haluttomuuteni. Se johtuu lähinnä siitä että mies on lihonut huomattavan paljon viimeisten vuosien aikana ja tämä vaikuttaa suoraan siihen miten kehomme voivat edes olla kosketuksissa toisiinsa nähden. Mikään vanha ei onnistu enää samalla tavalla ja mies myös painollaan rusentaa minua.

Tämän lisäksi hänen henkilökohtainen hygieniansa ja siitä huolehtimattomuus aiheuttaa minussa kuvotusta jos pitäisi päästää hänet lähelle siten. Esimerkiksi hän haisee vahvasti hieltä, mutta ei peseydy. Hän ei huolehdi suunsa hygieniasta riittävästi ja hänen hengityksensä haisee välillä aivan järkyttävän pahalle.

En tiedä miten tämän tilanteen voisi korjata oikeasti, kun monta asiaa olen jo tehnyt jotta asiat voisivat korjaantua. Esimerkiksi olen ostanut miehelle ja itselleni sähköhammasharjat, olen ostanut hänelle kivoja tuoksuja ja olen tukenut terveellisempiin elintapoihin. Olen esittänyt että liikkuttaisiin yhdessä, mutta mies ei tee minkäänlaista aloitetta tai vastaa minun aloitteisiini kuin ehkä jollain laimealla toteamuksella.

Välillä hän on yrittänyt laihduttaa ruokavaliolla, mutta dieetit eivät pidä ja mies on ruokailutottumuksissaan melkoisen holtiton. Etenkin alkoholin kulutus vaikuttaa asiaan.

Olen miettinyt jo pidempään miten saisin korjattua tätä haluttomuutta ja miten tämä kaikki vielä päättyy. Pelkään miehen terveyden puolesta ja toivon ja od

2

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jostain syystä viesti lähti keskeneräisenä, mutta jatkuu näin:

      ja odotan muutosta.

      En halua loukata miestäni. En myöskään ole jättämässä häntä. Rakastan häntä ja haluaisin myös haluta häntä kuten ennen halusin. En edes harkitse pettämistä, vaan haluan meille yhteistä terveempää elämää.

      Mikään ei vain tunnu vievän meitä siihen suuntaan. Itse liikun ja ehdotan miehelle että liikutaan yhdessä. Itse syön terveellisemmin, mutta en rajoita tai kommentoi miehen syömisiä ikävästi. Olen kertonut hänelle huolistani hänen painonnousunsa myötä mahdollisimman kauniisti ja uskon että ylipaino on hänelle itselleenkin arka asia.

      Tätä ongelmaa meillä ei ehkä olisi, jos miehen halut olisivat hiipuneet samassa suhteessa kuin paino on noussut ja henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtiminen jäänyt, mutta miehen halut eivät ole muuttuneet koko aikana miksikään.

      On todella surullista että koen seksin näin vastenmielisenä, koska todella rakastan miestäni.

      Kaipaan kipeästi vertaistukea tai neuvoja miten mennä tästä eteen päin ja säilyttää meidän kahden välinen kaunis ja rakastava suhde.

    • Anonyymi

      Joskus parannus ei tapahdu kuin shokin kautta. Kerro nuo jutut miehellesi. Jos haluaa muuttua vuoksesi, muuttuu, jos ei, sitten voit miettiä jatkonnuudestaan. Mies ei muutu pelkällä vihjeillä. Liikkumaan voi lähteä yhdessä. Hampaat voi pestä yhdessä. Suihkussa voi käydä yhdessä. Sitten voi ohjata pesemään paikkansa paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3045
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      105
      2395
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2152
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1963
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    7. 164
      1238
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe