että juuri sudet hyökänneet lampaiden kimppuun? Entä ilvekset?
Onko varma näköhavainto
8
752
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän ne susia on ollu sehän se tappaa tappamisen ilosta mutta tottelee karkeita hauleja
Itärajalla on tänä kesänä raportoitu myös villikoiralaumoista. Ilmeisesti Venäjällä alkaa sota tuntua niin, ettei kaikilla ole enää varaa koiria pitää, niin ne perislaavilaiseen tapaan vain päästetään vapaaksi luontoon.
- Anonyymi
Villikoirat tuli minullekin ensimmäisenä mieleen tuon uutisen luettuani.
- Anonyymi
Kyllä on malillaan vai Ilves!! Milloinhan tappaa ihmisen ei uskota!!! Marja tai sienestejän🤔
- Anonyymi
Ei ilves eikä susi syö ihmistä. Ilveksen tappamia kauriita olen tavannut, mahat raavittu auki ja muutoin syömättä jätetty.
- Anonyymi
Jos onkii Ruokolahen leijona ?
- Anonyymi
Aidoissa ei sähköt toiminut varmaan
- Anonyymi
Joo on kyllä harmillista!! Mutta minun lapsuudessa asuin rajanpinnassa ei koskaan nähnyt ja kuullut et olisi tulleet pihaan ! Joku kerto joskus karhun nähneen! Kävin marjassa ja ei pelännyt et törmäis mutta nyt kun lähtee niin tulee mieleen entäs jos?? Tuttavan ilvrs vei kissan ja vilvekset vierailee ikkunan alla! Onko tämä kylien autioituminen se vai mikä? Ei hyvä vaikka nämä kuuluu luontoon mutta miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446