Koronakaranteenin seurauksena useimmissa betoniluukuissa kuului iloinen pojan pulputus. Harrastuksesta tuli tapa, joka tuottaa nyt satoa.
Hilpeän suntion sairaalan krematorio käy 3
vuorossa lisäksi yksityisten
palvelutuottajain pizzauuneissa ja kebabvartaissa paistuu joka yö rapeaksi paahtuneita sontaseppoja einestehtaaseen ja etnisiin ravintoloihin.
Moni sontaseppo ei arvannut, että lopulta hänen
ahterinsa päätyy kebabravintolan vartaaseen.
Sisätautiosastot tekevät
yhteistyötä lihantuottajain kanssa,
että potilasvirran volyymi ei heilahtele.Krematorioiden käyttöasteen nousu
tarkoittaa veronmaksajien taakan helpottumista.
Karanteeni tuottaa tulosta
8
265
Vastaukset
- Anonyymi
" Krematorioiden käyttöasteen nousu
tarkoittaa veronmaksajien taakan helpottumista. "
-olen MONTA KERTAA teho-osastolla vaatinut eutanasiaa, mutta ei, ei ja EI! Mielummin elättävät minua, koska en uskalla tappaa itseäni.
K- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17954251G
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Myös kiimainen ähinä kuuluu betonikorsuista, koska virkavalta on hajottanut Alepoiden takapihoilla varastetulla margariinilla hurvittelevat hevostelujengit väestökokouksina.
Avoin ja suvaitsevainen fiilistely on tuottanut hedelmää! Vilkkaat sosiaaliset peitonheiluttelut ovat tulleet jäädäkseen joutomiesten arkeen.
Asd- Anonyymi
En ole joutomies. Moni ihminen rakastaa minua ja mulla on kummilapsiakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole joutomies. Moni ihminen rakastaa minua ja mulla on kummilapsiakin.
Sontasepon harhaa.
Viimeistään maatessasi keltaisena odotellen krematoriota niin he jotka vaivautuvat paikalle..
He ivaavat ja sättivät.
Olen nähnyt monta sontaseppoa joita omaiset sekä hoitajat ovat läpsineet ja vinoilleet ja lääkäri heittönyt potilaskansiolla kiroillen että tämä hoito oli nyt tässä. Itkevä sontaseppo on saanut kitua ilman lääkitystä liinavaatevarastossa.
Joten juo poika juo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sontasepon harhaa.
Viimeistään maatessasi keltaisena odotellen krematoriota niin he jotka vaivautuvat paikalle..
He ivaavat ja sättivät.
Olen nähnyt monta sontaseppoa joita omaiset sekä hoitajat ovat läpsineet ja vinoilleet ja lääkäri heittönyt potilaskansiolla kiroillen että tämä hoito oli nyt tässä. Itkevä sontaseppo on saanut kitua ilman lääkitystä liinavaatevarastossa.
Joten juo poika juo.Juu, tiedän tuon tunteen. Makasin 7 tuntia hirveissä tuskissa, kunnes vaivautuivat antamaan mulle kivunlievitystä. Me alkoholistit olemme alinta kastia keskussairaalassa.
- Anonyymi
Anteeksi maalaisuuteni,mutta kuka vitun idiootti edes osallistui koko ko -vi teatteriin? Toivottavasti ei ainakaan Kylmis...
Onko ne samat tyypit,jotka hokee Venäjä paha ja Ukraina hyvä, ilman että on mitään hajua miksi soditaan ja mitkä tapahtumat ovat johtaneet tähän.
Mun tarttis kans tehrä avautumisvideo...- Anonyymi
Tee ihmeessä. Ei Kylmis muuttanut pätkääkään käyttäytymistään pandemian aikana.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391