Koronakaranteenin seurauksena useimmissa betoniluukuissa kuului iloinen pojan pulputus. Harrastuksesta tuli tapa, joka tuottaa nyt satoa.
Hilpeän suntion sairaalan krematorio käy 3
vuorossa lisäksi yksityisten
palvelutuottajain pizzauuneissa ja kebabvartaissa paistuu joka yö rapeaksi paahtuneita sontaseppoja einestehtaaseen ja etnisiin ravintoloihin.
Moni sontaseppo ei arvannut, että lopulta hänen
ahterinsa päätyy kebabravintolan vartaaseen.
Sisätautiosastot tekevät
yhteistyötä lihantuottajain kanssa,
että potilasvirran volyymi ei heilahtele.Krematorioiden käyttöasteen nousu
tarkoittaa veronmaksajien taakan helpottumista.
Karanteeni tuottaa tulosta
8
280
Vastaukset
- Anonyymi
" Krematorioiden käyttöasteen nousu
tarkoittaa veronmaksajien taakan helpottumista. "
-olen MONTA KERTAA teho-osastolla vaatinut eutanasiaa, mutta ei, ei ja EI! Mielummin elättävät minua, koska en uskalla tappaa itseäni.
K- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17954251G
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Myös kiimainen ähinä kuuluu betonikorsuista, koska virkavalta on hajottanut Alepoiden takapihoilla varastetulla margariinilla hurvittelevat hevostelujengit väestökokouksina.
Avoin ja suvaitsevainen fiilistely on tuottanut hedelmää! Vilkkaat sosiaaliset peitonheiluttelut ovat tulleet jäädäkseen joutomiesten arkeen.
Asd- Anonyymi
En ole joutomies. Moni ihminen rakastaa minua ja mulla on kummilapsiakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole joutomies. Moni ihminen rakastaa minua ja mulla on kummilapsiakin.
Sontasepon harhaa.
Viimeistään maatessasi keltaisena odotellen krematoriota niin he jotka vaivautuvat paikalle..
He ivaavat ja sättivät.
Olen nähnyt monta sontaseppoa joita omaiset sekä hoitajat ovat läpsineet ja vinoilleet ja lääkäri heittönyt potilaskansiolla kiroillen että tämä hoito oli nyt tässä. Itkevä sontaseppo on saanut kitua ilman lääkitystä liinavaatevarastossa.
Joten juo poika juo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sontasepon harhaa.
Viimeistään maatessasi keltaisena odotellen krematoriota niin he jotka vaivautuvat paikalle..
He ivaavat ja sättivät.
Olen nähnyt monta sontaseppoa joita omaiset sekä hoitajat ovat läpsineet ja vinoilleet ja lääkäri heittönyt potilaskansiolla kiroillen että tämä hoito oli nyt tässä. Itkevä sontaseppo on saanut kitua ilman lääkitystä liinavaatevarastossa.
Joten juo poika juo.Juu, tiedän tuon tunteen. Makasin 7 tuntia hirveissä tuskissa, kunnes vaivautuivat antamaan mulle kivunlievitystä. Me alkoholistit olemme alinta kastia keskussairaalassa.
- Anonyymi
Anteeksi maalaisuuteni,mutta kuka vitun idiootti edes osallistui koko ko -vi teatteriin? Toivottavasti ei ainakaan Kylmis...
Onko ne samat tyypit,jotka hokee Venäjä paha ja Ukraina hyvä, ilman että on mitään hajua miksi soditaan ja mitkä tapahtumat ovat johtaneet tähän.
Mun tarttis kans tehrä avautumisvideo...- Anonyymi
Tee ihmeessä. Ei Kylmis muuttanut pätkääkään käyttäytymistään pandemian aikana.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1951687Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2481521Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281081- 791057
- 741040
- 1171000
- 86991
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158875Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353866- 55831