Valtatie 3:lla, välillä Pitkäniemen liittymä (Nokia) - Rajaniemen liittymä (Pirkkala) sattui pieni ketjukolari 28.07.2023 noin klo 15 aikoihin.
Ajelin hetkeä myöhemmin vastakkaiseen suuntaan, kun liikenne alkoi yhtä äkkiä tökkiä Pirkkalan ABC:n kohdalla. Ihmettelin että mistä johtuu. Ei siis ollutkaan siihen suuntaan mitään tapahtunut, vaan ihme pellet hiljentävät ja jäävät katselemaan tapahtumaa ja sitten koko liikenne takkuaa myös tähän vastakkaiseen suuntaan, vaikka mitään syytä sille ei olisi ilman noita hiljentäjiä. Melko paljon kädettömiä tyyppejä liikenteessä nykyään.
Valtatie 3:lla Nokia/Pirkkala rajalla kolmen auton peräänajo 28.07.2023
Anonyymi-ap
5
431
Vastaukset
- Anonyymi
Volvo-mies kommentoi?
- Anonyymi
Onko sulla Volvo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla Volvo?
Ei. Onko sulla. Yleensä mulkut ajaa Volvoa ja hermo pinnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Onko sulla. Yleensä mulkut ajaa Volvoa ja hermo pinnassa.
Liikennettä ei saa tarpeettomasti estää eikä haitata. Ei pidä siis tarpeettomasti hiljentää ja häiritä ja kytätä, kun tapahtuma on kerta toiseen suuntaan vievällä tieosuudella, eikä mitenkään haittaa omaa kulkua.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17954412y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248