Valtatie 3:lla, välillä Pitkäniemen liittymä (Nokia) - Rajaniemen liittymä (Pirkkala) sattui pieni ketjukolari 28.07.2023 noin klo 15 aikoihin.
Ajelin hetkeä myöhemmin vastakkaiseen suuntaan, kun liikenne alkoi yhtä äkkiä tökkiä Pirkkalan ABC:n kohdalla. Ihmettelin että mistä johtuu. Ei siis ollutkaan siihen suuntaan mitään tapahtunut, vaan ihme pellet hiljentävät ja jäävät katselemaan tapahtumaa ja sitten koko liikenne takkuaa myös tähän vastakkaiseen suuntaan, vaikka mitään syytä sille ei olisi ilman noita hiljentäjiä. Melko paljon kädettömiä tyyppejä liikenteessä nykyään.
Valtatie 3:lla Nokia/Pirkkala rajalla kolmen auton peräänajo 28.07.2023
Anonyymi-ap
4
453
Vastaukset
- Anonyymi
Volvo-mies kommentoi?
- Anonyymi
Onko sulla Volvo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla Volvo?
Ei. Onko sulla. Yleensä mulkut ajaa Volvoa ja hermo pinnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Onko sulla. Yleensä mulkut ajaa Volvoa ja hermo pinnassa.
Liikennettä ei saa tarpeettomasti estää eikä haitata. Ei pidä siis tarpeettomasti hiljentää ja häiritä ja kytätä, kun tapahtuma on kerta toiseen suuntaan vievällä tieosuudella, eikä mitenkään haittaa omaa kulkua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575