Musta kulli

Anonyymi-ap

Tyttö ystäväni siskolla on musta mies, sisko on kehunut miehen kullia valtavaksi. Sisko on vähän viinaan menevä, ja tyttö ystäväni käy aina välillä bileiden jälkeen siellä siivoamassa. Viime kerralla sisko oli unohtanut että siivous oli sovittu seuraavaksi päiväksi. Tyttö ystävällä on avain siskonsa luo, jos ovea ei tulla avaamaan juhlimisen jälkeen, niin voi kuulemma tulla avaimilla sisään. Musiikki oli kuulunut rappikseen asti, eikä ovea avattu. Tyttö ystävä meni sisään, ovi avatuu suoraan olohuoneeseen. Mies istui tuolissa, sisko imi mustaa munaa posket lommolla. Hetken päästä he havahtuivat, sisko runkkasi kullia ja sanoi kato mikä mela. Mietin vaan että mahtoiko tyttö ystäväni kiihottua näkemästään, ja voisiko hän antautua myös mustalle munalle.

6

1872

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veikkaan että meni mukaan.

• Anonyymi

Oohh spede onkin lakupellen perään buaahaa

• Anonyymi

2023-08-01 04:01:09 Katos spedellä on ollut yö päivystys. Nyt sille on tullut mieleen saada lakupelle imetettäväkseen. Kaikkee se sairaan mieleen tulee. Lepäähän spede välillä.

• Anonyymi

No spede miltä se lakupellen lakritsi patukka maistu. Oliko Niuvanniemen ensimmäinen. Pääsitkö korkkaa ihan ite.

• Anonyymi

Niuvaniemessäkin henkilökuntapulaa. Soedeltäkään ei ole muistettu ottaa kännykkää yöksi pois.

• Anonyymi

Naiset tykkää kaikkein eniten mustasta mulkusta. Siihen on tyytyminen.

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe