Mielestäni Naantalin vuokratalojen uudet valkeat kerrostalot Aurinkotien ja Nuhjalantien liittymässä ovat aivan hemmetin tyylikkäitä. Hienoa jatkumoa Tammistontien luhtitaloille!
Poikkeava avaus tässä
6
411
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka tykkää mistäkin. Mun mielestä Naantalissa alkaa olemaan jo aivan liikaa kerrostaloja.
- Anonyymi
Lisää vaan sillä vuokralaisia aina löytyy ja jos ei löydy niin otetaan sitten Raisiosta niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää vaan sillä vuokralaisia aina löytyy ja jos ei löydy niin otetaan sitten Raisiosta niitä.
Raision porukkaa tänne uusiin asuntoihin on otettu, sostapauksia . Sillälailla...asuntojonossa olevat vanhemmat ihmiset asuvat toiset rämäkämpissä....näin Naantalissa ja yleensäkin Suomessa toimitaan.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17954573S
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Näkyvät isot maamerkit Raisiosta päin körötellessä. Ilmaisevat olemassaolollansa että maaseutu on jätetty ja tullaan kaupunkiin ihmisten ilmoille.
- Anonyymi
Raision rajalla olisi hyvä documentti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848