Missä kaupassa Huittisten mukavimmat myyjät?

Anonyymi-ap

Veikkaisin että Säästömarketissa,
...ja S-marketissa heti seuraavaksi.

16

1042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lietemarketisa, eli lietepalveluja tarjoavisa liikkeisä on Huittisten paras palvelu!
      Lietekaivon tyhjentäjisä on pitäjämme miällyttävimmät asiakaspalvelijat.
      Liätehenkilöstön saunaehtoisa huittisjärven paviljonkilla koulutettaan henkilöstöä alati muuttuvaan tyäympäristöön ja asiakkaisiin!
      Asiakkaan luakse saapuesansa kohottaa liätevaununkuljettaja lippalakkiansa ja lompsauttaa käsipäivät!Kahvekupin ääresä sovitaan tyhjennettävät liätekaivot, sekä sovitaan mille vainiolle kuarma tyhjennettään.
      Kaikki tämä tapahtuu sulavasti yhteisymmärryksesä!

      • Anonyymi

        Lipevän liukasta palvelua Lauttakylän Lietemarketissa. Tervetuloa luistavasti sujuville ostoksille. Aina torstaisin naisille ilmainen niskahieronta.


      • Anonyymi

        Kouluttajana kurssikeskuksen moni vuotinen osaaja,lieteneuvos itse ei enempää eikä vähempää,gekko begon johdolla palvelu paranee entisestään


    • Anonyymi

      Mitäs mieltä täällä ollaan Huittisten Tokmannista?

      • Anonyymi

        Tokmani ei yllä lietemarketin tasolle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokmani ei yllä lietemarketin tasolle!

        Lietemarket,siis apina baari.


    • Anonyymi

      Lietemarket on kohtuu hyvä kauppa. Käteisen käyttö välillä haiskahtaa, mutta muuten palvelu pelaa liukkaasti. Kuka muuten omistaa tämän puulaakin?

      • Anonyymi

        G e,Begg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        G e,Begg

        joo ja minä olen Petri Nygård


      • Anonyymi

        Yritysrekisterin mukaan omistaja olisi Gulpert Schleimmann. Nimi yhristyy myös saksalaiseen Schlammscheibe fabrigen-yritykseen, joka toimii saksasa liätealalla!
        Yrityksen kirjanpito on Man-saarella,eikä näinollen ole kovin helppoa päästä kiinni tilin saldoon ja omistajaan. Vauraasta yrityksestä kuitenkin on kyse, sillä Schlammscheibe omistaa useita kartanoita ja lietealtaita saksasa.


    • Anonyymi

      Jospa jotain asiaakin tänne välillä. Tokmannilta sain tosi ystävällistä ja iloista palvelua. Nuorempi tyttö joka siellä on ollut jo jonkun aikaa nostaa palvelun tasoa huomattavasti. Kiitos!

      • Anonyymi

        Samaten sain,kun kävin rouhekintaita sovittamasa.Yhresä soviteltiin.Rouhekintaita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaten sain,kun kävin rouhekintaita sovittamasa.Yhresä soviteltiin.Rouhekintaita..

        Mutta et saanut kun sun vanha wolkkari ei kestänyt
        Rekikoskelle asti, mutta minun vanha Volvo kesti
        niin saian naattia nam, nam.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaten sain,kun kävin rouhekintaita sovittamasa.Yhresä soviteltiin.Rouhekintaita..

        Ai, että ihan rouhekintaalla, kätteen sovitit, täh
        ihanko rouhepuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, että ihan rouhekintaalla, kätteen sovitit, täh
        ihanko rouhepuolella.

        No voihan kikkelis.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1593
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe