Tietääkö pankkineiti tilini saldon

Anonyymi-ap

Onko kaikilla pankin asiakasneuvojilla ym ym .
Pääsy näkemään kuinka paljon mulla on massia sen pankin tilillä.

8

400

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      '
      Onko kaikilla pankin asiakasneuvojilla ym ym .
      Pääsy näkemään kuinka paljon mulla on massia sen pankin tilillä.'



      Riippuen millainen työntekijä. Jos ulkoistettu callcenter työntekijä, ei näe vaan pankki tulostanut soittolistan ehtojen mukaan, esim rahastoista / sijoituksiin sopiva asiakas.

      Jos pankin oma, niin voi nähdäkkin jotakin.

    • Anonyymi

      Kyllä, pankkineiti tietää tarkasti saldosi. Pankkineiti näkee myös mihin olet rahasi tuhlannut. Samoin myös kela neiti. Kelaneiti voi vaatia myös selvityksen rahoista, jotka eivät näy menoina tililläsi.

      • Anonyymi

        Jos tilillä on rahaa 15€ ja menet tiskille nostamaan satasta, niin käy samalailla kuin kaljan ostossa klo 22-09 välisellä ajalla, että raha ja tuote ei lähde matkaan! Voihan se tuote ja raha lähteä, mutta..... rikotaan lakia, mihin en usko kenenkään menevän!


    • Anonyymi

      Luulisin että on. Luulisin ja tiedän kokemuksesta, että pankeilla on myös järjestelmä jossa on kriteerit millä asiakasta seurataan ja tarvittaessa toimitaan. Ja tottakai kun menet tiskille niin henkilöllisyyden varmistamisen jälkeen saldo näkyy. Mutta muista, että kaikissa palveluammateissa on salassapito ja se on kirjoitettu työsopimukseen ja vielä erikseen vaitiololupaukseksi. Sopimus on voimassa koko loppuiän!

    • Anonyymi

      Voihan hitsi sit yks kamu hokaa että oonkin rikas ja niinku oon näytellyt köyhää.
      Meni pankkiin töihin kaveri....

      • Anonyymi

        Kaverilla ei ole oikeutta stalkata kaverin limittiä työasioiden ulkopuolella mistään syystä saati työtehtävissä ihan huvin vuoksi.

        Mietin tuota salassapitosanaa ja mielestäni kyse ei ole salassapidosta vaan jostakin tiedon hankinnan / onkimisen oikeudesta. Jos joku urkkii tietoa ilman aihetta siitä jää jälki. Nykyään aktiivisessa iässä asiakas kyllä itse saa tilitietoja ihan itse.

        Pankeilla lienee myös turvajärjestelmä joka paljastaa urkinnan.


    • Anonyymi

      Samat säännöt terveydenhoidossa kuin pankissa. Jos olet asioimassa palvelupisteessä niin palvelutyöntekijällä on pääsy asiakkaan profiiliin ja siellä oleviin tili, laina ja talletustietoihin. Pankkineuvojalla ei ole ilman perusteltua oikeutta tehdä omia tutkimuksia asiakkaan profiiliin. Kolmas mitä mietin on pankkien hälyytysrajat. Jos asiakkaan tilille tulee yllättävä raha tai rahan käyttö herättää huomiota on pankilla oikeus tutkia ja selvittää asioita. Enää kortin vetäminen miinukselle ei ole mahdollista, mutta aikanaan ylitykset oli tarkkailun ja yhteyden oton syy. Näistä on kokemusta.

      Kelan täti saa kyllä tietoa verottajalta.

      Kelan suhteen mietin että jos pitkään persaukinen saisi ”miljoonan” niin minkä helvetin takia piillottaisi asiaa jos olisi mahdollisuus päästä eroon esim. asumistuesta tai joillakin toimeentulotuesta ja ehkä työmarkkinatuesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe