Miehen pullottava etumus on hieno näky. Varsinkin trikoissa yleisurheilijoilla.
Pullottava etumus
17
755
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 😅🤣
- Anonyymi
Katos sulla se ei järki seiso sitä pitäs olla. Siksi toistele tuota samaa kommenttiis kun et muuta pysty sanomaan Hyvin on isäs on opettanut tuon kirjoittamisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos sulla se ei järki seiso sitä pitäs olla. Siksi toistele tuota samaa kommenttiis kun et muuta pysty sanomaan Hyvin on isäs on opettanut tuon kirjoittamisen.
Sää mää ja bää on kuohinu ittensä buaahaa
- Anonyymi
Minulla kokemus yleisessä wc.ssä. Kun pisutuokio lopussa , pyyhin paperilla kullinpäätä,tuli viereiseen pisuaariin vanhempi mies, seurasi siinä hommiani.
Annoin katsella siinä sivussa. Vedin muutamankerran ees taas esinahkaa. Mies lipoi kieltään , katse kohtasi. Hän vinkkasi mennään tuohon koppiin missä lukko , tahdon imee sulta lastin. Siirryimme sinne,mies istui pytylle ojensin kaluni miehen huulille. Pari nuolaisua,ja sitten imutusta joka oli mahtavaa .. Loppuunasti viety sessio.. Kirjaston wc löytöpaikka,imtukselle. - Anonyymi
Kyllä, itsekin kiihotun juoksushortseista. Minulla on muutama vintage Addu joissa mukavasti juostessa kyrpä näkyy etumuksessa.
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan uusavuton nysä pili
- Anonyymi
Olin reissussa ja itelläni on huono tapa katsella sivusilmällä vastaan tulevien etumuksia ja edessä olevien takamuksia (jos tiukat shortsit tai farkut.
Reissussa, vieraassa maassa tähän on loistava mahdollisuus, kun vielä aurinkolasit päässä, niin sitä ei kohde välttämättä huomaa.
Kaiken kaikkiaan niitä selkeitä pullotuksia näkyy aika vähän. Jos 10 ihmistä tulee vastaa, niin niistä yhdellä tai kahdella pullotus näkyy siten, että sitä ei sen enempää aristella.
Nykyajan muoti on sen suuntaista arkipukeutumisessa, että tuntuu siltä, että sen näkyvyyttä enemmän vältetään, kuin sen halutaan näkyvän.
Käytetäänkö niin tiukkoja alushousuja, että ne lutistuu sinne yhteen kasaan vai mistä on kyse?- Anonyymi
Itsellä ehkä 19cm kalu kyllä vedän pyöräily housujen alle tiukat pikkarit. Aina hävennyt kun pullottaa, uikkareissa harvoin olen rannalla vaan päälle puen uima shortsit. Korvien väli kysymyshän tämä tiedostan kyllä. T. M 36v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä ehkä 19cm kalu kyllä vedän pyöräily housujen alle tiukat pikkarit. Aina hävennyt kun pullottaa, uikkareissa harvoin olen rannalla vaan päälle puen uima shortsit. Korvien väli kysymyshän tämä tiedostan kyllä. T. M 36v
Älä häpee anna pullottaa🤗
Naisena kiihotun aina kun näen pullotuksen. Terkuin Raija 40
- Anonyymi
Itselläni fetissinä ihonmyötäiset wetlook leggarit ja pvc housut. Nahkatakki huivit vyöt korut jne.
Ihanaa kävellä parkkipaikoilla tai käydä kirpputoreilla. Olen siis mies. Bootsit vielä kopisee kuuluvasti. - Anonyymi
Mä kans pidän ihonmyötäisiä keinonahka housuja. Niissä kyllä näkyy mitä housuissa on...
- Anonyymi
Itsekin tykkään näytellä pullottavia boksereita ja haluaisin hyvällä toisen miehen pullotusta
Olisko Oulusta päin kiinnostuneita?? - Anonyymi
Kyllähän se kiinnostaa mitä siellä asujen alla luuraa. Kyllä tulee vilkuiltua. Olis kiva joskus päästä ihan vilkaisemaankin. Tutustumaan paremminkin.
- Anonyymi
Aika harvalla se pullottaa, jos ei ole kiihotustila päällä.
- Anonyymi
Joks sulla käsittelys komee varustus
- Anonyymi
Joks aamulypsyt alkanut
- Anonyymi
Pullotus käynnistyy....
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k382406Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482020Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91956Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien421671Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1391408Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241066Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️67886Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62883Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119878- 67866