Pullottava etumus

Anonyymi-ap

Miehen pullottava etumus on hieno näky. Varsinkin trikoissa yleisurheilijoilla.

29

1453

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla kokemus yleisessä wc.ssä. Kun pisutuokio lopussa , pyyhin paperilla kullinpäätä,tuli viereiseen pisuaariin vanhempi mies, seurasi siinä hommiani.
      Annoin katsella siinä sivussa. Vedin muutamankerran ees taas esinahkaa. Mies lipoi kieltään , katse kohtasi. Hän vinkkasi mennään tuohon koppiin missä lukko , tahdon imee sulta lastin. Siirryimme sinne,mies istui pytylle ojensin kaluni miehen huulille. Pari nuolaisua,ja sitten imutusta joka oli mahtavaa .. Loppuunasti viety sessio.. Kirjaston wc löytöpaikka,imtukselle.

• Anonyymi

Kyllä, itsekin kiihotun juoksushortseista. Minulla on muutama vintage Addu joissa mukavasti juostessa kyrpä näkyy etumuksessa.

• Anonyymi

Olin reissussa ja itelläni on huono tapa katsella sivusilmällä vastaan tulevien etumuksia ja edessä olevien takamuksia (jos tiukat shortsit tai farkut.
      Reissussa, vieraassa maassa tähän on loistava mahdollisuus, kun vielä aurinkolasit päässä, niin sitä ei kohde välttämättä huomaa.
      Kaiken kaikkiaan niitä selkeitä pullotuksia näkyy aika vähän. Jos 10 ihmistä tulee vastaa, niin niistä yhdellä tai kahdella pullotus näkyy siten, että sitä ei sen enempää aristella.
      Nykyajan muoti on sen suuntaista arkipukeutumisessa, että tuntuu siltä, että sen näkyvyyttä enemmän vältetään, kuin sen halutaan näkyvän.
      Käytetäänkö niin tiukkoja alushousuja, että ne lutistuu sinne yhteen kasaan vai mistä on kyse?

• Anonyymi

Itsellä ehkä 19cm kalu kyllä vedän pyöräily housujen alle tiukat pikkarit. Aina hävennyt kun pullottaa, uikkareissa harvoin olen rannalla vaan päälle puen uima shortsit. Korvien väli kysymyshän tämä tiedostan kyllä. T. M 36v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä ehkä 19cm kalu kyllä vedän pyöräily housujen alle tiukat pikkarit. Aina hävennyt kun pullottaa, uikkareissa harvoin olen rannalla vaan päälle puen uima shortsit. Korvien väli kysymyshän tämä tiedostan kyllä. T. M 36v

Älä häpee anna pullottaa🤗
        Naisena kiihotun aina kun näen pullotuksen. Terkuin Raija 40

• Anonyymi

Itselläni fetissinä ihonmyötäiset wetlook leggarit ja pvc housut. Nahkatakki huivit vyöt korut jne.
      Ihanaa kävellä parkkipaikoilla tai käydä kirpputoreilla. Olen siis mies. Bootsit vielä kopisee kuuluvasti.

• Anonyymi

Mä kans pidän ihonmyötäisiä keinonahka housuja. Niissä kyllä näkyy mitä housuissa on...

• Anonyymi

Itsekin tykkään näytellä pullottavia boksereita ja haluaisin hyvällä toisen miehen pullotusta
      Olisko Oulusta päin kiinnostuneita??

• Anonyymi

Kyllähän se kiinnostaa mitä siellä asujen alla luuraa. Kyllä tulee vilkuiltua. Olis kiva joskus päästä ihan vilkaisemaankin. Tutustumaan paremminkin.

• Anonyymi

Aika harvalla se pullottaa, jos ei ole kiihotustila päällä.

• Anonyymi

Joks sulla käsittelys komee varustus

• Anonyymi

Joks aamulypsyt alkanut

• Anonyymi

Pullotus käynnistyy....

• Anonyymi

Löytyisikö Oulusta miestä joka haluaisi esitellä omaa pullotusta ja antaa toisen koskea

• Anonyymi

Löytyy mä 62v

• Anonyymi

No mä oon vähän Oulun alapuolelta. Ja kyllä näkyy mitä housuissa on...

• Anonyymi

Haluaisitko antaa toisen koskea

• Anonyymi

Niin on joo, mukava niitä katsella, ja omaakin pullotusta mäyttää

• Anonyymi

Näyttisitkö minulle ,voitas hyvällä pullotuksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttisitkö minulle ,voitas hyvällä pullotuksia

Kyllä kiinnostaisi kokeilla....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kiinnostaisi kokeilla....

Missä päin Oulua liikut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin Oulua liikut?

Mä Oulun alapuolella...

• Anonyymi

Joskus kiva laittaa itsekin trikoot jalkaan, kun katselen telkkarista esim. yleisurheilua.

• Anonyymi

Vanhemman ison miehen pullotus kanssa kiihoittavaa. Yleensä isot pallit tekee sen

• Anonyymi

Näin vanhempana äijänä on tullut silmäilyä enemmän miesten haaruksiin josko näkisi upee pullotuksen tai jopa lahkeessa roikkuvan ison kyrvän. Tälläsessä pikku kaupungissa kuten tämä Uusikaupunki olen sellasia nähnyt ja enemmän ain katellut vanhempien yli 60v miesten haaruksia vaikkakin talvivaatetus peittää liikaa. Ja tietty myös mustien miesten etumus kiinnostaa. M57

• Anonyymi

Joo onhan niitä kiva katsella, alkaa herkästi itselläkin pullotus kasvamaan kun katselee. Lähellä asuu yksi vanhempi mies, joka käy lenkillä usein, ja antaa kalun roikkua kunnolla trikoitten lahkeessa, on aika kuumottava näky

• Anonyymi

Jep sama harrastus mulla.

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      306
      6643
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      49
      5796
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      186
      5282
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      61
      4063
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      38
      3328
    6. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      5
      3313
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      52
      3237
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      29
      3008
    9. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      11
      2242
    10. Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?

Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?
      Tuusniemi
      38
      1015
    Aihe