Hän jolla on vyö housujen kannattimena tietää helposti onko lihonut vai mihin suuntaan vyötärönmitta vie. Laihduttaessa kun housut puttoo pitää tehdä vyöhön lisää reikiä että saa housut pysymään ylhäällä. Se on hyvä merkki että paino laskee. Henkselinkäyttäjät lihoo helpommin kun ei ole vyötärökontrollia.
paino-ongelmainen käytä vyötä ja unohda henkselit
9
433
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää paikkansa!
- Anonyymi
Olen nainen. En ole koskaan käyttänyt henkseleitä. Pitääkö käyttö ensin aloittaa jotta voi sitten lopettaa?
- Anonyymi
jos niin haluat. Toisaalta miksi vaihtasit henkseleihin jos sinulla jo on vyö käytössä, Vai eikö ole vyötäkään. Kumilankaviritys kenties. Vertailtiin vain vyötä ja henkseleitä, Ei ollut puhetta että pitää ensin käyttää henkseleitä että saa luvan vyön käyttöön. Monasti käy niin että vyön käyttäjä siirtyy non stop henkselistiksi kun vyöstä loppuu reiät tai housut ei pysy ylhäällä ilman henkseleitä.
- Anonyymi
Henkselit on mukavat painosta huolimatta.lapsilla.nuorilla ja vanhoilla sukupuoleen katsomatta ja usein jopa muotiakin.Niiden käyttö ei edellytä isoa vatsaa.
- Anonyymi
Nainen, joka käyttää henkseleitä, on todellisuudessa mies.
- Anonyymi
jos haluat lihota huomaamattasi niin hanki itsellesi henkselit.
- Anonyymi
Haluat lihottaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat lihottaa!
Minä ainakin tykkään pulleista naisista
- Anonyymi
No kyl on vähän asian vierestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764