Gigantti mainostaa monissa tuotteissa cashback-tarjouksia jolloin tuotteen rekisteröimällä saa hinnasta jonkin hyvityksen takaisin. Itse ostin pesukoneen josta luvattiin 50 eur takaisin. Rekisteröin ohjeiden mukaan, sivusto oli jokin 'ingenio.io' tuli hyvin omituinen kuittaus huonolla suomella että rahat on tulossa takaisin kortille muutamassa päivässä. No rahoja ei kyllä ole näkynyt, onko joku muu mahdollisesti joskus saanut jotain vai onko tässä joku tietojenkalastelu kyseessä ? Mikä mahtaa olla Gigantin vastuu tämmöisessä markkinoinnissa ?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Sama kokemus. Ostin Gigantista pesukoneen heinäkuun alussa ja tuli kuittaus, että kuitti ja tiedot kirjautuneet oikein enginio.io sivulla. Cashbackia ei vaan ole tilille tullut muutamasta sähköpostista Engionio.fi ja Gigantille sekä Whirlpoolille huolimatta. Seuraavaksi teen kantelun kilpailu- ja kuluttajaviranoimaiselle.
- Anonyymi
Maksamattomasta caschback-hyvityksestä kannattaa tehdä valitus Euroopan kuluttajakeskukselle (koska enginio.io on ruotsalaisyritys). Valituslomake löytyy: https://eccwebforms.eu/fi/finland/complaint
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540