Moi! Ostin tässä muutama päivä sitten käytettynä Audi A4 2007 2.0T FSI:n. Osaisiko joku auttaa ongelmassa elikkäs auton moottori lämpenee ja paljon ihan hetkessä ja pienellä ajollakin. Mittari kuitenkin pysyy siinä 90 asteen kohdalla mutta autosta noustessa jo tuntuu auton moottorin kova lämpö ja kun menee eteen ja aukaisee konepellin niin auto hohtaa tulikuumasti ja ihan jokainen muovinenkin osa on niin kuuma ettei sormella kärsi koskea ja auton jäähtymisessä kestää useampi tunti että mm. Muoviosiin kuten ilmanpuhdistajaan voi koskea. Selvittelin itse hieman asiaa ja mitä kehtasin kokeilla kylmän koneen käynnistettyä ennenkuin moottori ehti lämmetä että tuntuisi kädellä että neste ei kierrä mutta luo silti paineen jäähdytysnesteen paisuntasäiliöön kun auto on lämmin. Vikoja joita epäilen ovat vesipumppu tai termostaatti ja miten selvittää onko kumpikaan rikki?! Tässä melko paljon tekstiä ja yritin mahdollisimman hyvin selittää tilanteen ja toivon jos joku osaisi tässä tilanteessa minua auttaa. Kiitos jo etukäteen!
Audi A4 2.0T FSI Jäähdytys vika
Anonyymi-ap
5
840
Vastaukset
- Anonyymi
Älä missään nimessä aja. . Suomi on maa jossa Volkswagenia ja Audia ei MISSÄÄN NIMESSÄ SAA HAUKKUA NETISSÄ . Joten katsele ulkomaan kanavilta neuvoja ongelmaan.
- Anonyymi
En mie autoa haukunnu ole:) Hyvähän tuo muuten on
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17956258H
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ennenkuin teet mitään, selvitä että kuumeneeko moottori oikeasti liikaa.
Infrapuna lämpömittari on siihen oiva laite. - Anonyymi
Aivan turha arvailla vaan auto kunnon testeriin -vikakoodit ja sitten pitää lukea lämpöanturien tiedot -niitä on useampi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759