Niin, muistakaa noudattaa ajankohtaisia Puten ropagandatoimiston ohjeita. Ja sodan syy ynnä perustelut päivitetään viesteihin ohjeen mukaisesti. Ne kun vaihtuvat aina kuun taitteessa. Tärkeää on korostaa joka viestissä lännen ja USA:n syyllisyyttä kaikkeen mahdolliseen. Huom. mahdolliset viittaukset bildenbergin/juutalaisten salaliittoon tulee unohtaa propagandassa, sillä liikaa akateemisuutta tulee välttää. Suoraviivaisuutta, toistoa ja runsasta 🤣-hymiöiden käyttöä. Olkaa vahvoja! Lupaamme ne palkkarahat viimeistään vuoden vaihteessa.
Onko Kremlin trolleilla uudet ohjeet seinällä?
41
249
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää muistaa myös joka viestissä mainita, että Suomi on tahdoton USA:n nukke.
- Anonyymi
Hyvä muistuttaa asiasta. Sehän on täyttä totta. Ei koskaan itsenäisyyden aikana Suomi ole ollut niin täysin tahdoton nukke kuin nykyisin natoon menon jälkeen. Ollaan ilomielin menossa vaikka baltiaan naton etulinjan juoksuhautoihin, jos jenkki-isännältä käy käsky.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä muistuttaa asiasta. Sehän on täyttä totta. Ei koskaan itsenäisyyden aikana Suomi ole ollut niin täysin tahdoton nukke kuin nykyisin natoon menon jälkeen. Ollaan ilomielin menossa vaikka baltiaan naton etulinjan juoksuhautoihin, jos jenkki-isännältä käy käsky.
Unohdit vielä ne naurettavat '🤣'-hymiöt ja pari muuta jotta ihmiset varmasti tunnistavat sinun vain trollaavan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naton jäsenmaan ainoa sotilaallinen oikeus ja velvoite on oman alueen puolustaminen.
Muita voidaan auttaa oman harkinnan perusteella, jos niin halutaan.
Suomella on Naton suurvaltojen takuut. - Anonyymi
Menkää heti Kampin alakerran bussi asemalle nouskaa Pietarin bussiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kampin alakerta Pietarin bussit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baltia hoitaa itse oman puolustuksen ne on Natossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista nyt putlerin trollimusikka käyttää niitä hymiöitä! 🤣
- Anonyymi
Oudoksuva kirjoitti:
Unohdit vielä ne naurettavat '🤣'-hymiöt ja pari muuta jotta ihmiset varmasti tunnistavat sinun vain trollaavan :)
En unohtanut. En käytä hymiöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ne on natossa, jos hoitavat itse puolustuksensa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baltia hoitaa oman puolustuksen Suomen avulla, joka on nyt Natossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ne on natossa, jos hoitavat itse puolustuksensa?
Batian maat on Natossa siksi että joku Natomaa, tässä tapauksessa Suomi sotii niiden puolesta.
- Anonyymi
Sun äitis on trolli. Tuo trolleista hokeminen on niin väsynyttä matalaotsaisten hokemaa.
Vaihda vittu jo levyä ja siirry elämässäsi eteenpäin. Jos sinusta murkkuikäisen tasolla olevasta edes on siihen.- Anonyymi
No voi voi kun trollia kenkuttaa. Itke lisää!
- Anonyymi
"Venäjä on maa jossa tulevaisuus on koko ajan täydellisesti hallussa, mutta historia muuttuu koko ajan."
- Anonyymi
Ai millä seinällä? 😁😉
"Nato Tiltu:
Nyt kyllä käy sääliksi Pietarin trollitehtaan työntekijöitä, potkut kaikille ja tehdas kiinni! "- Anonyymi
Yritä nyt Nato Tiltu päättää, että kumpi houreistasi on sulle enempi "totta" ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä nyt Nato Tiltu päättää, että kumpi houreistasi on sulle enempi "totta" ?
Mansikan poimijat on ollut tattareja
- Anonyymi
Tataarit poimii marjoja
- Anonyymi
Kremlin kätyrit nimetään täten juhlallisesti
KALSARINMYRKYTTÄJIKSI!
He myös itse ovat tyytyväisiä nimitykseen, koska se viittaa suoraan heidän oppi-isäänsä.- Anonyymi
Yleisen turvallisuuden takia:
KAIKKI MYRKKYKALSARISET NATO TILTUT SULJETTAKOON MIELISAIRAALOIDEN KOROSTUNEEN TURVALLISUUSHAKUISUUDEN SULJETUILLE OSASTOILLE!
- Anonyymi
Kremlin kalsarinmyrkyttäjät hermostuivat heti!
- Anonyymi
Turvapaikka löytyi. Sielä on Nato Tiltuille TURVAKAHVA?
- Anonyymi
Mitenkähän tuo olisi jos putler saisi valloitettua koko maapallon. Ryhtyisikö tähyilemään muita planeettoja hyökätäkseen? Milloin ahneen maha on täysi?
- Anonyymi
Hei tattarit on Black spritith
- Anonyymi
Venäjän kääpiö on pitänyt huolen että maailma tulee vihaamaan Venjää ja venäläisiä seuraavat 500 vuotta. Onneksi en kuulu tuohon ali- ihmisten kansaan.
- Anonyymi
"..... ali- ihmisten kansaan."
Siinäpä tuli ihan ehtaa Adolfin natsisanastoa.
Aadolf ei muuten kelpuuttanut suomalaisia "arjalaisiksi", vain suomenruotsalaiset kelpasivat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"..... ali- ihmisten kansaan."
Siinäpä tuli ihan ehtaa Adolfin natsisanastoa.
Aadolf ei muuten kelpuuttanut suomalaisia "arjalaisiksi", vain suomenruotsalaiset kelpasivat."Siionin viisaiden pöytäkirjat" on kirjoitettu venäjällä.
"Siionin viisaiden pöytäkirjat (ven. Протоколы Сионских мудрецов, Protokoly Sionskih mudretsov tai ven. Сионские Протоколы, Sionskije Protokoly, tunnetaan myös nimellä Siionin vanhinten pöytäkirjat) koostuu väärennetyistä asiakirjoista, joissa kuvataan juutalaisten maailmanvalloitussuunnitelmia. Monet antisemitistiset ryhmät käyttivät niitä todisteina ja niillä perusteltiin 1900-luvun alussa juutalaisiin kohdistunutta vainoa."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Siionin_viisaiden_pöytäkirjat
- Anonyymi
Onko Kremlin trolleilla uudet ohjeet seinällä?
Ei tiedetä kun se savusillinkatu on purettu.
Mutta Nato Tiltuilla on KÖNTSÄT rysäpöksyssä. - Anonyymi
Natoko antoi ohjeet kysymykseesi????
- Anonyymi
Pietarin tiltujen kaalisoppatauolla on kehitelty idea että Ahvenanmaa on itsenäinen lilliputtivaltio eikä suinkaan Suomen maakunta.
- Anonyymi
”Koko perhe ihastui” – oletko jo kokeillut maailman parasta kaalikeittoa?
Kaalikeittoa kannattaa keittää kerralla iso kattilallinen.
Lähde: Iltalehti
- Anonyymi
Mitä tulee kaalisoppaan, niin suomen asevelimaan saksan asevoimat tykkäsivät kaalisopasta myös.
Toisaalta eihän suomikaan enään ole itsenäinen maa. Sitä hallitsee Brysselin herrat ja Nato. Niin että ex. itsenäisyyspäivänä lippu puolitankoon.- Anonyymi
Lisäksi saksalaisten kansallisruoka on makkara ja hapankaali.
- Anonyymi
Hapankaali on terveellistä ja jenkki vartaloisille Nato Tiltuille vinkki. Laihdutus ongelmiin ne se on patentti ratkaisu. 😁
- Anonyymi
Ei ne osaa syödä muuta kun burgereita, ja ovat kateellisia kun muilla on terveellisemmät ruokatavat.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9848Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46789