syrjintää - kuten ei ole syrjintää helppous päästä ruotsinkielisiin koulutuspaikkoihin, avoimet myös suomenkielisille, koska pakkoruotsi.
Suomenkieliset palvelut ovat myös ruotsinkielisten täysin vapaasti käytettävissä. Ei siis ole mitään
21
348
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä homma
- Anonyymi
Ei muuta kuin ahkerasti opiskelemaan maan pääkieltä, suomea.
- Anonyymi
Supmen kieli Suomessa tärkein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Supmen kieli Suomessa tärkein
Kaikkien opeteltava suomea!
- Anonyymi
Ei siis pakkopalveluruotsia enää
- Anonyymi
Aika hyvin muotoiltu, eikö?
- Anonyymi
Mutta tärkeintä on pyhä pakkoenglanti?
- Anonyymi
Suomea ruotsinkielisille lisää
- Anonyymi
Mihinkäs se pyhä pakkoenglantisi nyt unohtui?
Seuroissa tulee moitteita kun ylistys ja pakotus jäi puuttumaan.
- Anonyymi
Jokainen saa opetella maan pääkielen
- Anonyymi
Opettakaa omillenne suomea, RKP!
- Anonyymi
Näinkin
- Anonyymi
Kätevää, eikö?
- Anonyymi
Ruotsinkielisten suomenopetus tulisi alkaa kielikylpypäiväkodissa kolmivuotiaana.
- Anonyymi
Totta, lisää suomea ruotsinkielisille
- Anonyymi
Sillä selvä
- Anonyymi
Ruotsinkieliseen akateemiseen koulutuspolkuun pääsee alemmalla pistemäärällä. Miksi näin?
- Anonyymi
Käytä porsaan reikä hyödyksi äläkä valita.
Opetus on kuitenkin pakkoenglanniksi kuten tässä maassa on tapana, joten siinäkään suhteessa sinulla ei pitäisi olla ongelmia.
- Anonyymi
Mutta englannin kielisille pitää taata ihan ikiomat palvelut omalla äidinkielellä?
Eiväthän he voi käyttää samoja palveluja kuin tavallinen rahvas. - Anonyymi
Ruotsinkieliseen akateemiseen koulutuspolkuun pääsee alemmalla pistemäärällä, koska RKP!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076